Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko taki nienaruszalny stan silnika , to trzeba słono zapłacić , wątpię zęby w tych pieniądzach znaleźć , zobaczymy na wiosnę co bd na rynku bo teraz zima to za dużego wyboru nie ma w tych sprzętach ..

A jakie jeszcze moto moglibyście polecić , żebym miał sie za czym oglądać ;)

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dr ma delikatna glowice i skrzynie - to sa fakty nie mity , o ile glowica nie zatrze sie poki dbasz o olej jak w wyczynie, o tyle skrzynia potrafi sie posypac , kumple mieli DR ki 125 , 350 , 600 i w kazdej to samo siada....a trafic taka ktora jeszcze pojezdzi to jak 6 w totka

 

za 4.5 szukac mozna starszej XR 600 , TTS 600 z poczatku lat 90 , LC4 za 4.500 ciezko bedzie cos z lat 95+

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr 600 za 4500 będzie albo bez kwita, albo taka jak moja czyli więcej oleju niż benzyny, a doprowadzenie tego do stanu normalnego to jakieś 2kpln albo i więcej

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie koszta wyremontowania takiego silnika sa straszne ... a lc4 ? co o tym myślicie? czy lepiej sobie 4t odpuścić i szukać 2 t ? ale taki np kx 250 to za mocny jak dla mnie , a 125 to nie wiem czy gabarytowo nie bd mi mała ? tylko z kolei one sa paliwo żerne , ale coś za coś. ;)

Edytowane przez zupka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA -aczkolwiek to tylko moje subiektywne zdanie, za 4.5kpln szukałbym xt350/600 albo xl250/350/600 ale z lat 80 kupił takie moto za okolice 3 tys a 1.5 wsadził żeby to miało ręce i koła i śmigał....

 

no a poprawnie poltycznie podchodząc do tematu to dt125.......

 

remont 4T nawet starego wiatrołapa jest cholernie drogi ale robisz go raz na 100 lat więc trzeba sobie go wliczyć w zakup moto i masz spokój ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xt .xl jeszcze az tak tragicznie nie wyglądają , a dla takiego poczatkujacego jak ja w zupełności powinno takie moto wystarczyc, , tylko czy bd sens kupować i remontować, moze lepiej poszukać jakiejś dt rx kmx 125 ? tylko te moto tez potrzebowalo by pewnie odrazu jakiegos malego przegladu i romontu

A wo gule to ile spali takie xt 350 , 600 ? a ile spali np: dt rx ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xl 600 R/L/LM - jak by tarfic dobra sztuke to czemu nie , koles ma taka na sprzedaz za 2+ tys, tyle ze korba do roboty bo tlucze masakrycznie , reszta zdrowa, jak bys sam zrobil to w 3 tys sie zmiecisz za calosc moto + robota.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanko mam ile po remoncie (co ujmujący ma być remont) polata drz-400?

 

Zastanawiam się czy kupując DRZ wystarczyło by w przypadku gdyby nie puszczała dymu wymienić tylko zawory (gniazda zaworowe też?) i łańcuszek (do tego wsadzić manualny napinacz gdyby nie było).

 

Wiadomo że o oleju filtrach nie pisze bo to oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xl 600 R/L/LM - jak by tarfic dobra sztuke to czemu nie , koles ma taka na sprzedaz za 2+ tys, tyle ze korba do roboty bo tlucze masakrycznie , reszta zdrowa, jak bys sam zrobil to w 3 tys sie zmiecisz za calosc moto + robota

 

LM bym odpuścil bo z tymi dakarowymi lampami i rozrusznikiem jest ciężka jak jamnik 3TB .......

 

R owszem bo waży trochę ponad 130 kg, jjank swoją kastrował z różnych niepotrzebnych do offu rzeczy typu akumulator, jakieś podnóżki itp to chyba sporo poniżej 130kg zszedł.....

 

no i xt 600 43Nf waży 134 kg też ciekawie......

 

A wo gule to ile spali takie xt 350 , 600 ? a ile spali np: dt rx ?

 

ile wlejesz :D

 

najmniej 250-350 tam górna granica to 7l a średnio 4-6, a 600 4T i 125 2T to 5-10 zależy od stylu jazdy....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba, poobserwuje rynek do wiosny i wtedy spróbuje wyrwać jakias 4t tt , xl czy ,xt , 350 ccm ,A taka narazie w zupełności by starczyła , moc około 28-36 km , spalanie tez desc ciekawe , starsze roczniki jak kolega pisal można wyrwać czasem za dosc przystępna cenę , podremontowac . I cieszyć się swoim starym ale jarym endurakiem;) A z czasem bd sie myślało o czymś bardziej nowszym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanko mam ile po remoncie (co ujmujący ma być remont) polata drz-400?

 

Zastanawiam się czy kupując DRZ wystarczyło by w przypadku gdyby nie puszczała dymu wymienić tylko zawory (gniazda zaworowe też?) i łańcuszek (do tego wsadzić manualny napinacz gdyby nie było).

 

Wiadomo że o oleju filtrach nie pisze bo to oczywiste.

 

DRZ 400? Jaka wersja, E/Y czy S?

Moja wersja E ma przejechane około 25tys km. Chciałem robić remont, ale w sumie nie ma po co. Kompresja wzorowa, nicasil jak nowy, wymiary cylindra i tłoka w górnych granicach tolerancji, korba bez luzów. Zawory regulowane rok temu, luz pozostał taki sam. Na upartego można by tłok na nominał zmienić. Do zrobienia tylko olej i uszczelniacze w lagach, przesmarowanie tylnej zawiechy + wymiana łóżyska w amorku centralnym.

 

Jednoznacznej odpowiedzi nikt ci nie da, ile przejedzie po remoncie. Jeżeli ktoś zarżnię silnik i zrobi remont niepoprawnie to i tak długo nie pojeździ.

Natomiast jak motorek będzie użytkowany "normalnie" - zgodnie z przeznaczeniem, i "jakoś" serwisowany to remont będzie obejmował tłok, łancuszek rozrządu, ew. korba, sprzęgło. Nicasil powinien dużo przetrwać. jeżeli jednak jest przetarty, to bardziej oplaca się kupić zestaw cylinder + tłok np atheny ZA 1500 zł, albo od razu big bore za 3000zł - korba, tłok, cylinder, walki rozrzadu, dysze gaznika i wtedy masz 60km.

Generalnie DRZ nie wymaga specjalnego pieszczenia i jakiegoś rytualnego serwisu a remont powinien starczyc na kilka sezonów, endurowej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Mam pytanie. Planuje zakup enduro lub crossa zarejstrowanego. budżet ok 8-11k. Interesuje mnie tylko zarejestrowany motocykl. Przeglądałem oferty na allegro i natknąłem się na coś takiego http://allegro.pl/kt...2975053271.html dzwoniłem do sprzedającego i powiedział, że moto pali jednak nie ma wielkiej mocy, do wymiany jest tylko tłok.

 

Zastanawiam się czy nie lepiej motocykl za 6k , wymienić wszystko co konieczne tłok, korbowód, wszystkie filtry (włożyć w niego ok 2-3k) i mieć w 100% sprawne moto za 9k, czy poczekać za jakąś ofertą ktm'a 250 2T 2008r. za 10-11k (teoretycznie po remoncie). Tylko pomyślałem o tym, że takie 5 letnie moto może być bardziej wyżyłowane od takiego 10-cio latka.

 

Wiem o tym że na pewno chcę kupić 2T najbliżej mi do KTM'a może być 200, 250 lub 300.

 

 

Proszę ekspertów o pomoc co wybrać (wiem, że przy kupnie 5-10 letniego enduro/crossa nigdy nie możemy być w 100% pewni co kupimy).

 

 

Z góry dzięki

Edytowane przez michalaki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym mial zapasa gotowki na korbe , lozyska walu , cylinder i tlok - nie wierze ze tylko tlok sie skonczyl...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...