zupka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Tak tylko taki nienaruszalny stan silnika , to trzeba słono zapłacić , wątpię zęby w tych pieniądzach znaleźć , zobaczymy na wiosnę co bd na rynku bo teraz zima to za dużego wyboru nie ma w tych sprzętach ..A jakie jeszcze moto moglibyście polecić , żebym miał sie za czym oglądać ;)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 bo dr ma delikatna glowice i skrzynie - to sa fakty nie mity , o ile glowica nie zatrze sie poki dbasz o olej jak w wyczynie, o tyle skrzynia potrafi sie posypac , kumple mieli DR ki 125 , 350 , 600 i w kazdej to samo siada....a trafic taka ktora jeszcze pojezdzi to jak 6 w totka za 4.5 szukac mozna starszej XR 600 , TTS 600 z poczatku lat 90 , LC4 za 4.500 ciezko bedzie cos z lat 95+ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zupka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 A taka xr 600 nie za mocna bd ? od dr650 mocniejsza. nie wiem czy ogarnę sprzęt . za durzego doswiadczenia nie mam , jedyne z mocniejszych co jeździłem to dt 125 i etz 251 Ale gabarytowo to przy moim wzroscie by byla dobra ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 xr 600 za 4500 będzie albo bez kwita, albo taka jak moja czyli więcej oleju niż benzyny, a doprowadzenie tego do stanu normalnego to jakieś 2kpln albo i więcej Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zupka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) wlasnie koszta wyremontowania takiego silnika sa straszne ... a lc4 ? co o tym myślicie? czy lepiej sobie 4t odpuścić i szukać 2 t ? ale taki np kx 250 to za mocny jak dla mnie , a 125 to nie wiem czy gabarytowo nie bd mi mała ? tylko z kolei one sa paliwo żerne , ale coś za coś. ;) Edytowane 27 Stycznia 2013 przez zupka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 JA -aczkolwiek to tylko moje subiektywne zdanie, za 4.5kpln szukałbym xt350/600 albo xl250/350/600 ale z lat 80 kupił takie moto za okolice 3 tys a 1.5 wsadził żeby to miało ręce i koła i śmigał.... no a poprawnie poltycznie podchodząc do tematu to dt125....... remont 4T nawet starego wiatrołapa jest cholernie drogi ale robisz go raz na 100 lat więc trzeba sobie go wliczyć w zakup moto i masz spokój .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zupka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Xt .xl jeszcze az tak tragicznie nie wyglądają , a dla takiego poczatkujacego jak ja w zupełności powinno takie moto wystarczyc, , tylko czy bd sens kupować i remontować, moze lepiej poszukać jakiejś dt rx kmx 125 ? tylko te moto tez potrzebowalo by pewnie odrazu jakiegos malego przegladu i romontu A wo gule to ile spali takie xt 350 , 600 ? a ile spali np: dt rx ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 xl 600 R/L/LM - jak by tarfic dobra sztuke to czemu nie , koles ma taka na sprzedaz za 2+ tys, tyle ze korba do roboty bo tlucze masakrycznie , reszta zdrowa, jak bys sam zrobil to w 3 tys sie zmiecisz za calosc moto + robota. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Takie małe pytanko mam ile po remoncie (co ujmujący ma być remont) polata drz-400? Zastanawiam się czy kupując DRZ wystarczyło by w przypadku gdyby nie puszczała dymu wymienić tylko zawory (gniazda zaworowe też?) i łańcuszek (do tego wsadzić manualny napinacz gdyby nie było). Wiadomo że o oleju filtrach nie pisze bo to oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 xl 600 R/L/LM - jak by tarfic dobra sztuke to czemu nie , koles ma taka na sprzedaz za 2+ tys, tyle ze korba do roboty bo tlucze masakrycznie , reszta zdrowa, jak bys sam zrobil to w 3 tys sie zmiecisz za calosc moto + robota LM bym odpuścil bo z tymi dakarowymi lampami i rozrusznikiem jest ciężka jak jamnik 3TB ....... R owszem bo waży trochę ponad 130 kg, jjank swoją kastrował z różnych niepotrzebnych do offu rzeczy typu akumulator, jakieś podnóżki itp to chyba sporo poniżej 130kg zszedł..... no i xt 600 43Nf waży 134 kg też ciekawie...... A wo gule to ile spali takie xt 350 , 600 ? a ile spali np: dt rx ? ile wlejesz :D najmniej 250-350 tam górna granica to 7l a średnio 4-6, a 600 4T i 125 2T to 5-10 zależy od stylu jazdy.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zupka Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No to chyba, poobserwuje rynek do wiosny i wtedy spróbuje wyrwać jakias 4t tt , xl czy ,xt , 350 ccm ,A taka narazie w zupełności by starczyła , moc około 28-36 km , spalanie tez desc ciekawe , starsze roczniki jak kolega pisal można wyrwać czasem za dosc przystępna cenę , podremontowac . I cieszyć się swoim starym ale jarym endurakiem;) A z czasem bd sie myślało o czymś bardziej nowszym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Takie małe pytanko mam ile po remoncie (co ujmujący ma być remont) polata drz-400? Zastanawiam się czy kupując DRZ wystarczyło by w przypadku gdyby nie puszczała dymu wymienić tylko zawory (gniazda zaworowe też?) i łańcuszek (do tego wsadzić manualny napinacz gdyby nie było). Wiadomo że o oleju filtrach nie pisze bo to oczywiste. DRZ 400? Jaka wersja, E/Y czy S?Moja wersja E ma przejechane około 25tys km. Chciałem robić remont, ale w sumie nie ma po co. Kompresja wzorowa, nicasil jak nowy, wymiary cylindra i tłoka w górnych granicach tolerancji, korba bez luzów. Zawory regulowane rok temu, luz pozostał taki sam. Na upartego można by tłok na nominał zmienić. Do zrobienia tylko olej i uszczelniacze w lagach, przesmarowanie tylnej zawiechy + wymiana łóżyska w amorku centralnym. Jednoznacznej odpowiedzi nikt ci nie da, ile przejedzie po remoncie. Jeżeli ktoś zarżnię silnik i zrobi remont niepoprawnie to i tak długo nie pojeździ.Natomiast jak motorek będzie użytkowany "normalnie" - zgodnie z przeznaczeniem, i "jakoś" serwisowany to remont będzie obejmował tłok, łancuszek rozrządu, ew. korba, sprzęgło. Nicasil powinien dużo przetrwać. jeżeli jednak jest przetarty, to bardziej oplaca się kupić zestaw cylinder + tłok np atheny ZA 1500 zł, albo od razu big bore za 3000zł - korba, tłok, cylinder, walki rozrzadu, dysze gaznika i wtedy masz 60km.Generalnie DRZ nie wymaga specjalnego pieszczenia i jakiegoś rytualnego serwisu a remont powinien starczyc na kilka sezonów, endurowej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Właśnie jest ich tak mało że nie wiem czy skupiać się na wersji bo chce kupić jakiś do remontu, wolę właśnie kupić do remontu niż jakiś po czyimś remoncie. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalaki Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Witam ! Mam pytanie. Planuje zakup enduro lub crossa zarejstrowanego. budżet ok 8-11k. Interesuje mnie tylko zarejestrowany motocykl. Przeglądałem oferty na allegro i natknąłem się na coś takiego http://allegro.pl/kt...2975053271.html dzwoniłem do sprzedającego i powiedział, że moto pali jednak nie ma wielkiej mocy, do wymiany jest tylko tłok. Zastanawiam się czy nie lepiej motocykl za 6k , wymienić wszystko co konieczne tłok, korbowód, wszystkie filtry (włożyć w niego ok 2-3k) i mieć w 100% sprawne moto za 9k, czy poczekać za jakąś ofertą ktm'a 250 2T 2008r. za 10-11k (teoretycznie po remoncie). Tylko pomyślałem o tym, że takie 5 letnie moto może być bardziej wyżyłowane od takiego 10-cio latka. Wiem o tym że na pewno chcę kupić 2T najbliżej mi do KTM'a może być 200, 250 lub 300. Proszę ekspertów o pomoc co wybrać (wiem, że przy kupnie 5-10 letniego enduro/crossa nigdy nie możemy być w 100% pewni co kupimy). Z góry dzięki Edytowane 30 Stycznia 2013 przez michalaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 ja bym mial zapasa gotowki na korbe , lozyska walu , cylinder i tlok - nie wierze ze tylko tlok sie skonczyl... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.