Shant Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Wiem że jest to cagiva jednego z uzytkowników ale chcialem zasiegnąć waszej opini czy warto etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) jak nie masz kasy , to kup 2T np DT 125 , kawe KDX, KMX - co do czesci , to pewnie chodzilo o eksploatacje , znajdz delera cagivy na polske i zorientuj sie jak z nowymi czesciami oraz czy znajdziez cos uzywanego. Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Części jak to nazwał serwis w sklepie są "ogólnie dostępne" ja bym nie ryzykował ASO to ASO i zawsze mają drogie części, potem będziesz zamawiał jakiś ślizg łańcucha za 300 zł i czekał 2 tygodnie........ kupić coś popularnego normalnego, tymbardziej że nawet w tym budżecie jest w czym wybierać... a każdą część wydaje mi się że dałbym rade sprowadzić no ciekawe........tłok, stan cylindra, stan wału korbowego też ?? a to sa najdroższe elementy... zresztą uparłeś sie to kupuj... pozatym nie chce pitolić jak nadziany snob, ale motocykl enduro kupuje sie na jakiś dłuższy czas, może warto zacisnąć zęby odłożyć te 5-6 tys i wtedy coś kupić ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shant Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Nitomen modele jakie podałeś fajnie wyglądają ale jakoś nie jestem przekonany do 2t "bzyczków" :/.Miałem 125ccm 4t diabolini (chińczyka) mimo wszystko chodził nieźle i mnie nie zawiódł .Może ta xt 350 którą pokazałeś? Jej wizual to nie to czego szukam, ale trudno.. hm? Miocha ale pomysl co jak by mozna odstawić cagive za te 3 tysie więcej, jak nówka by była hehe;). Może i masz racje.. Uparłem się troche ale nie jest to ostateczna decyzja przeciez, dlatego tu piszę :) Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez Shant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Co ty z tym "wizualem"? Parę weekendów w ciezszym terenie i cały wizual idzie się kochać. Zwłaszcza jak dopiero zaczynasz. Znajomy kupił se na jesieni TT, błyszczącą i wychuchaną, jeszcze 1000km nie nakręcił a sprzęt ledwo się kupy trzyma, tzn boczki, błotniki połamane, siedzenie porwane itd. Za 3K szukaj XT600 albo XL600, stare tłuki odporne na wszystko jak nie chcesz tanich 2t w stylu dt(tez bym nie chcial).Nphttp://moto.allegro.pl/yamaha-xt600-ladna-i1562514300.htmlszukaj wersji bez rorusznika, bo są lzejsze-dotyczy to tez hondy XL600r Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shant Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Cięższy teren będzie tylko "odświętnie" a tak to leśne ścieżki i ulica - dlatego enduro a nie cross więc jednak wizual, wizual :).Nie chce też takiego kloca jak 600, za ciężkie to, to i nie poręczne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 co do poręczności to cagiva 350 wazy tyle samo co kopana xt600 i ok 15kg więcej niz kopana honda xl 600 na taki "teren" to se mozesz i każdym motocyklem wjechąc, nie koniecznie enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Nitomen modele jakie podałeś fajnie wyglądają ale jakoś nie jestem przekonany do 2t "bzyczków" :/. -zawsze 125 2T jest lżejsza od 600 4T jeśli mówimy o dual sporcie..-w 2T w sezonie w zasadzie nic sie nie robi, raz na rok zmieniasz olej w skrzyni, filtr powietrza jak trzeba i tyle, w 4T szczególnie starym trzeba przed jazdą sprawdzać olej w 90% dolewać, regulować zawory, zmieniać olej...-za 4 tys kupisz młodszą dt125 jak xl600 i szansa że dużo mniej zgnojoną...-remonty silnika w dualowym 2T są bardzo rzadko, teoretycznie tłok w dt co 25 tys km, w praktyce różnie nie ma reguły rok zakładając że latasz 12 miechów w roku na 100% przejeździsz..-dt 125 jest bardzo trudna do zakatowania, najłatwiej zabić zawias który jest typowo kanapowy jak to w dual sporcie, silnik jest trudny do zarżnięcia, nawet przegrzewaniem czy brakiem oleju :D-te 20-28 KM co ma 125 2t w zupełności styka dla początkującego, sposób oddawania mocy tylko crm ma tragiczny (zero dołu, długie biegi ciężko sie jeździ) dt 125 ma bardzo mocny dół, może nie tak jak 600, ale w zupełności wystarcza do powolnej jazdy w trudnym terenie ogólnie musisz przeanalizować wszystkie za i przeciw....ja w życiu nie kupiłbym 4T za 4 tys zł, chyba że 125 4T :D szukaj wersji bez rorusznika, bo są lzejsze-dotyczy to tez hondy XL600r najlepsza to xt600z -zawias showa z przodu identyk jak w xr600, i 43f i 2kf Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shant Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Ale mówie, nie interesuje mnie ciężki teren a "średni". Bardziej leśne ścieżki(wiadomo czasami sie zjedzie konkretnie off). Teren 35% ulica 65%. Więc nadal dt 125? Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez Shant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Stary, mam wrazenie, ze albo to ty sprzedajesz ten motor i się tu reklamujesz, albo nie szukasz rady tylko chcesz zeby kazdy ci potwierdził ze ta cagiva to odpowiedni wybór, choc tak nie jest. Dt to motorek z gatunku dual-sport, czyli teren+asfalt, więc bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shant Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Mogę rozwiać Twoje wątpliwości i napisać że nie sprzedaje tej cagivy :). No jeśli mówicie że to zły wybór no to ok, szkoda bo fajnie sie prezentuje. Więc poszukujemy innego sprzętu. Osobiście nie lubie tego bzyczenia w 2t ale mówicie że to najlepsza opcja.. więc zaryzykuję. 4 propozycje:1 http://otomoto.pl/kawasaki-kmx-kmx-125-b-pilne-nie-dt-80-M2548155.html2 http://allegro.pl/kawasaki-kmx-125-dt-cr-xt-rm-yz-wr-i1550265047.html3 http://allegro.pl/kawasaki-kmx-125-1997r-wyremontowany-lubuskie-i1549917775.html4 http://allegro.pl/kawasaki-kmx-125-ccm-po-remoncie-silnika-i1549600849.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Znajomy kupił se na jesieni TT, błyszczącą i wychuchaną, jeszcze 1000km nie nakręcił a sprzęt ledwo się kupy trzyma, tzn boczki, błotniki połamane, siedzenie porwane itd.To fajnego masz znajomego, łącze się w bólu. Pewnie gościu myśli, że jak się jezdzi enduro to wszystko musi być zniszczone i połamane bo do tego to służy. Co tu dużo mówić niektórzy nie potrafią jeździć i niszczą przez to moto, tłumacząc, że tak się jeździ. Na youtube też jest wysyp frajerów, którzy np. biorą jakiś niewielki podjazd a w połowie moto staje na koło i spada z górki łamiąc błotniki, klamki i kierownice, a właściciele się szczerzą do kamery. Potem wraca taki i opowiada jakie to ciężkie przeprawy miał:D zal mi takich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 (edytowane) To nie tak, on dba o moto i wszystko ogarnia na bieząco, ale to nie to co fabryka, jeszcze błotnik mozna wymienic na jakies UFO, ale np pęknięty boczek to juz spory wydatek i znalezc ciężko, tak samo zbiornik-przeciez nie będzie siępo kazdej rysie leciec do lakiernika. Wygląd trzeba w miarę mozliwosci ograniac, ale nie jest on tak wazny jak mechanika, a koledze Shant chyba wydaje sie inaczej :icon_mrgreen: Edytowane 15 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 odnośnie kmx 125 ten z wilczyna na allegro stoi strasznie długo, jak ja kupowałem crm chyba 1.5 roku temu to już był na allegro, aczkolwiek to go nie skreśla trzebaby jechać obejrzeć jak będziesz oglądał zwróc uwagę czy jest zablokowany, seryjnie chyba każdy był blokowany, tam są jakies kosmiczne blokady, w niektórych egzemplarzach był nawet zablokowany 6 bieg :D Osobiście nie lubie tego bzyczenia w 2t ale mówicie że to najlepsza opcja.. rozwala mnie taki argument przeciw 2T :D no bez urazy ale kup sobie choppera będziesz pucował chrom i majestatycznie sie woził po okolicy,, będzie pięknie wyglądał, pięknie brzmiał, a w lekki teren też wjedziesz (z nami kolega na vulcanie 800 jeździ na żwirownie popatrzeć jak latamy i zawsze wjedzie, no raz sie zawiesił na podjeździe 3h go szarpaliśmy żeby podjechał :D ) a tak serio to poprostu widzimy że jesteś zielony dosyć a remont 125 2T jest stosunkowo tani przy 600 4T......jak nawet kupisz minę 125 2T rozleci ci sie po 10 km, to za 1000 zł zrobisz w takim moto generalkę(zakładając że wał jest cały i zdrowy) z malowaniem włącznie :D napęd, klocki, dobry tłok,olej, świeca, filtry... w 600 4T dobry tłok kosztuje 600 a jak wyjdzie że coś z głowicą trzeba robić to popłyniesz....dt 125 ma np łańcuch 428 i napęd jest sporo tańszy niż w innych moto.... a jak widzę jaki jesteś napalony na jakąś egzotyczną cagivę do której nie ma części używanych wcale, nowych też pewno nie, nie wiadomo czy to sie psuje czy nie, nawet z serwisówką pewno jest problem i sugerujesz sie wyglądem to nie życze ci źle ale boje się że pierwsze moto kupisz bolesną minę..... taką cagivę, maico czy VOR-a to można kupić postawić na ścianę i wyjechać w niedzielę dookoła wsi sie przejechać ale w życiu nie chciałbym tak egzotycznego motocykla jako motocykl użytkowy.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 też myśle tak jak koledzy poszukaj 125 w 2T jak kupisz DT to myśle że będziesz miał troche frajdy :) za nie wiem ile tam masz 3500zl? to nawet miare swieżą kupisz. niby KMX i DT to bardzo podobne sprzęty ale ja bym kupił DT bo sie KAWASAKI jakoś boje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.