Katsumoto Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Tą xr 250 też mnie zaciekawiłeś nie wiem czy by nie była słabowita trochę i również jest ich mało ale jedna z allegro jest akurat u mnie w Toruniu tylko wygląda na trochę dobitą http://allegro.pl/honda-xr-250-r-xl-xlr-i1396936271.html może by warto się nią zainteresować jak ktoś ma więcej opinii o xr 250 niech pisze pozdro ja miałem XR 250 R napisze w trzech słowach: ciężki, słaby i toporny :lapad: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 może by warto się nią zainteresować jak ktoś ma więcej opinii o xr 250 niech pisze http://www.scigacz.pl/Honda,XLR,250,8211;,...wieku,3400.html możesz zerknąć...napewno test sponsorowany i stronniczy(jak to w prasie motocyklowej bywa ) ale warto sie zapoznać co do klx.....znajdź kolegę rams na forum napisz mu pw zgadza sie miejscowość, nie wiem czy to nie jego, moim zdaniem za tą kase w tym stanie warto ale motocykl stoi na allegro bardzo długo (już z 0.5 roku chyba lekko ) nawet ja sie nad nim wahałem :D ja miałem XR 250 R napisze w trzech słowach: ciężki, słaby i toporny lapad.gif faktycznie lekka nie jest jak na 250.......w internecie znalazłem 119kg na sucho sporo...... xr250 to taka typowa xr od hondy, hard enduro dla ubogich :D więc jak porównywać to z ttr 250, klx 250, ewentualnie dr 350, coś w tym stylu, mam nadzieję że o tym myślałeś a nie xr vs exc czy tam wr250f :D u mnie kolega miał, pamiętam tylko że bardzo mało paliła, i jak na 4T zajebiście paliła po glebie (nie było 300 kopniaków jak w xt600 czy lc4 620 i pół godziny kopania ) nie jest to sprzęt do konkretnego nap***nia, pionowych hill climbów, czy startów w CC bo jest poprostu za słaby (28KM przy 8500 obr według internetu, u kumpla w dowodzie było 27 :D to 125 2T dual ma okolice 25KM tylko gorszy dół ) ale do kaskaderki po lesie stykał :D tu fajnie lata na xr250 pierwsze 30 sek jest też klx 300 w tym filmiku.. w sumie jest jeszcze KTM.........jak kupisz zadbaną sztukę to podobno nie jest takim mordercą portfela...........nie będe powtarzał stereotypów o tej marce, dobrze by było jakby jakiś posiadacz sie wypowiedział........wiem tylko że lc4 na dellorto dosyć dużo pali w lc4 620 ciężko zejść poniżej 7l/100km nawet w trasie... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Dzięki za odpowiedzi napisałem do kilku osób z forum na pw które miało klx 300 może one mi rozjaśnia trochę sytuacje . Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak wygląda sytuacja z klx 250 czy jest więcej części do niego niż do 300 i jak wygląda w porównaniu z xr 250 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 teoria :D z klxem nie miałem doczynienia a z xr względnie nawet raz jechałem :D -klx ma zawory regulowane płytkami (250 też ) teoretycznie daje to rzadszą regulację, ale jak już trzeba robić to dużo roboty i koszta (płytki ) -xr 250 jak cała seria xr(no tylko 125 nie jestem pewny :D takto 250/400/500/600/650L i nawet BRP 650R) ma ,,na śrubki'' łatwy dostęp i w zasadzie bezbolesna dla kieszeni regulacja -xr 250 jest wiatrołap, bez chłodnicy oleju (chłodnice ma xlr250 baja seryjnie ) ma to swoje plusy i minusy, plus odpada jeden płyn do wymiany, delikatne chłodnice, silnik jest prostszy, a w sumie w normalnej jeździe enduro dosyć ciężko go przegrzać.............minusy to że zapewnie jak zakopiesz sie w błocie czy non stop pałujesz pod odcinkę (a dół ma dosyć słaby to tylko 250, trzeba kręcić ....) to może sie przegrzać.... -klx 250R i E są chłodzone cieczą nie wypowiem sie odnośnie odporności na przegrzanie, R nie ma wentylatora a E ma.... -klx jest chyba mocniejszy.... -jeśli chodzi o używane części to xr250 w polsce można policzyć na palcach jednej ręki chyba, w związku z tym używanych częsci za bardzo nie ma, klx jest popularniejszy, więc zapewne lepiej jest z częściami... -xr250 od chyba 2003 ma pełną regulacje zawieszenia przód tył, wcześniejsze egzemplarze mają tył dobicie odbicie i napięcie wstępne, a przód napięcie wstępne sprężyny, klx jaki ma zawias niewiem... -klx masz wersję ,,soft'' czyli E i ,,hard'' czyli R, o różnice spytaj kogoś na forum, z tego co ja wiem E ma gorszy zawias i jest 2 osobowy....... kamsel ma klxa 250 możesz spytać co i jak :D -nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie dla ciebie, ale klx250E ma 100% normalnego wyposażenia drogowego, stacyjka, licznik, blokada kierownicy, migacze, akumulator, stopki pasażera......w seri XR (oprócz 125 która jest totalnym softem mającym z xr tylko wspólną nazwę ) jest różnie częsc jest bardzo uboga w jakiekolwiek wyposażenie(amerykańskie wersje nie mają podobno nawet prędkościomierza i lampę maja z jednowłóknową żarówka podobno z jakiś względow nie da sie na taki motocykl zrobić legalnego przeglądu chyba że diagnosta sie nie zna... ) w kolegi xr250 był prędkościomierz, normalne światło przód, ale nie było stopu(tylko pozycja), kierunkowskazów akumulatora, stacyjki (blokady kierownicy oczywiście również) i podnóżków pasażera nie wiem czy to było jakieś dłubane czy tak miała seria..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 http://otomoto.pl/ktm-inny-200exc-200-exc-M2364874.html Czy ktoś zna ten motocykl Ta pompa wody mi nie pasuje, przegrzał go? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 http://otomoto.pl/ktm-inny-200exc-200-exc-M2364874.html Czy ktoś zna ten motocykl Ta pompa wody mi nie pasuje, przegrzał go? Nie ma jak uszkodzić pompy przegrzewając motor. Koleś zapewne wymieniał uszczelniacz pompy wody ale napisał że wymienił pompę. On pewnie nawet nie wie że ta pompa to tylko turbinka. No chyba że miał wodę zamiast płynu chłodniczego i ta woda zamarzła a on odpalił motor. Wtedy ukręca się ośka pompy wody. Tak czy inaczej skoro pompa jest naprawiona a płyn krąży po układzie chłodzenia to czym się w ogóle przejmować. Motorek wygląda na fajny ale dla mnie nie jest tyle wart jeżeli jest bez dokumentów 9bo nic nie pisze o papierach). Swoją drogą zapytaj właściciela jak byś dzwonił skąd ma motocykl. A jak Ci powie to zapytaj co sie stało z dokumentami bo motocykl tak na oko to EXC. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Siema, co powiecie o tej husce? http://allegro.pl/husqvarna-wr-125-2009-ni...1392075966.html Może ją ktoś oglądał? Moto już długo stało na allegro, cena jest dosyć atrakcyjna. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Siema, co powiecie o tej husce? http://allegro.pl/husqvarna-wr-125-2009-ni...1392075966.html Może ją ktoś oglądał? Moto już długo stało na allegro, cena jest dosyć atrakcyjna. to 2T z tego co napisane to sprzęt siadać i jechać jeśli takim remoncie. btw. jaki to ma malutki ten silniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 myśle że nie bedzie to potraktowane jako double post. Możecie mi naświetlić Yamahe WR 400? Jest tego troche i w budżecie który moge wydać ale wszycy tak gadają żeby sie tego wystrzegać. Co z tym brudasem jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Możecie mi naświetlić Yamahe WR 400? Jest tego troche i w budżecie który moge wydać ale wszycy tak gadają żeby sie tego wystrzegać. Co z tym brudasem jest nie tak? hard z bolączkami wieku dziecięcego polecam lekture http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=6&t=2278 szczególnie post motocyklecross i tutaj bardzo obszernie też polecam http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634 no i ofkorz licz sie z tym że to jest rasowe hard enduro, więc bardzo częsty i kosztowny serwis, nie to co drz czy tam xr... też kiedyś myślałem ale wolałbym chyba xr600...... nie wiem konkretnie czego szukasz ale w kasie 6-7 tys odpuśc sobie rasowe hard enduro 4T po prostu kupisz pasć albo jakiś wadliwy motocykl typu stare husqi TE z początku lat 90 które fabrycznie są strasznie niedopracowane a jak jeszcze dojdzie zmęczenie eksploatacja i druciarnią to doprowadzają przeciętnego zjadacza chleba do myśli samobójczych... dla mnie o prawdziwym ostrym hard enduro 4T można myśleć mając 10k zł i więcej.... kup ostrzejszego duala albo oldschoolowego harda typu xr600, lc4, albo 2T albo zbieraj dalej.. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 hard z bolączkami wieku dziecięcego polecam lekture http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=6&t=2278 szczególnie post motocyklecross i tutaj bardzo obszernie też polecam http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634 no i ofkorz licz sie z tym że to jest rasowe hard enduro, więc bardzo częsty i kosztowny serwis, nie to co drz czy tam xr... też kiedyś myślałem ale wolałbym chyba xr600...... nie wiem konkretnie czego szukasz ale w kasie 6-7 tys odpuśc sobie rasowe hard enduro 4T po prostu kupisz pasć albo jakiś wadliwy motocykl typu stare husqi TE z początku lat 90 które fabrycznie są strasznie niedopracowane a jak jeszcze dojdzie zmęczenie eksploatacja i druciarnią to doprowadzają przeciętnego zjadacza chleba do myśli samobójczych... dla mnie o prawdziwym ostrym hard enduro 4T można myśleć mając 10k zł i więcej.... kup ostrzejszego duala albo oldschoolowego harda typu xr600, lc4, albo 2T albo zbieraj dalej.. no czyli potwierdziło sie to co czytałem. a więc pozostaje zabijanie konkurentów w wyścigu po xr 400 albo EXC 250/300 i cysterna paliwa po 5 zeta dzieki michoa za linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :D zainwestuj sobie w normalne koła z kostką do dt125, przełożenie na moc 14/57 i ogień :D kumpel ma 125R 98, to na 14/57 masz vmax może niecała 100km/h( u niego jeszcze jest wydech seria, powyżej 10tys obr nie kręci) ale w terenie jest poprostu ogień na 3 biegu jeszcze zamiata dupą, i masa podjazdów jest jeszcze na 3 do zdobycia, naprawdę można tym polatać a przy tym jest idiotoodporna, i tania w eksploatacji... kumpel teraz przeszedł na 16/57(na czarnym dostawał szału że żeby uzyskać ekonomiczne spalanie musi jechać 70km/h ), to moto w terenie strasznie straciło na mocy, lata na 1 i 2 sporadycznie, 3 w zasadzie nie używa no różnica jest ogromna.... a w między czasie zbieraj do 10k potem opchnij dt125 i wtedy już jazda na całego 525 czy co tam :D jak kraśc to miliony :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Z tym sypaniem się wr 400 to troche bym polemizował. Swego czasu dużo znajomych na tym latało i każdy chwalił, o pękaniu głowic nigdy nic nie słyszałem, wręcz chodziła opinia że 400 to bardzo trwały sprzęt. Zaznaczam że moja opinia opiera się na wypowiedziach osób trzecich. Pozatym na dzień dzisiejszy 400 to już leciwy sprzęt i trzeba uważać przy zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 jak mozna porownac LC4 620 do TTS 600 Belgrada ,mam troszke kasy odlozonej i planuje wiosna dokupic os w teren , zawsze chcialem przetestowac LC4 , ale widze ze TTS sporo i za dobra kase. Czy TT jest tak samo zmulona jak XT ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyszczeq Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Witam, mam 16 lat, śmigam na simsonie s51 i mam zamiar przesiadać się na coś większego. Poluje najakieś fajne enduro 125ccm i tu moje pytanie- co wybrać. Zależy mi na rejestracji sprzętu. Przeglądałem wiele maszyn i mam mętlik w głowie, DT 125 jest dość ciężka a motorku używać będę głownie do jazdy po bezdrożach, lasach itp. Dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.