Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hehhe-czyli głównie liczy się stan. Zauważyłem tylko że kawasaki są najtańsze. Czyli reasumując-technicznie nie ma faworytów? Nie chodzi mi o różnice 2 KM, czy też 5 kg bo ja i tak tego nie odczuję a tym bardziej nie wykorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, głównie stan. Ceny czesci bede porownywalne (poza ktm, moga byc ciut większe) do 5k myślę ze kupisz motocykl max z 2003 rok. Myślę ze jak wybierzesz CR w alu albo YZ to będziesz zadowolony, a choć byś nawet kupił tańszego KX'a tez pozapierniczasz. O suzuki nic nie wiem poza tym za Pastrana na niej jeździł a KTM myślę ze w tej klasie nie ma sensu, zapłacisz za lans który widzę ze Ci nie jest potrzebny

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kwota graniczna to 5 tyś. Nie chcę więcej wydawać na motocykl, bo jeszcze muszę się ubrać na niego. Jeżeli mi podejdzie ta zabawa to zmienię. Jak nie to sprzedaję i zostaję przy szosie. Mam jeszcze coś takiego-trochę młodsze zgodnie z sugestiami.

http://allegro.pl/kawasaki-kx-125-super-st...1338669548.html

Co prawda cross ale w budżecie się mieszczę. Co o tym sądzicie? Nie ukrywam że wolę 125 bo nie miałem z terenem do czynienia. Jeżdże mocnymi maszynami ale wiem że taki cross na pewno mnie sponiewiera na początku.

"A ja jeźeli Pan pozwoli" proponuję DT125, motorek prosty tani w utrzymaniu i idealnie nadający się na pierwsze enduro :bigrazz: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"A ja jeźeli Pan pozwoli" proponuję DT125, motorek prosty tani w utrzymaniu i idealnie nadający się na pierwsze enduro :bigrazz: .

No właśnie DT....kiedyś sobie chciałem taką kupić tak żeby się pobawić po lesie, można na tym ostrzej polatać? jaki zawias? na jakieś podjazdy większe nie będzie za słabe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie DT....kiedyś sobie chciałem taką kupić tak żeby się pobawić po lesie, można na tym ostrzej polatać? jaki zawias? na jakieś podjazdy większe nie będzie za słabe?

Zależy co rozumiesz przez słowo ostrzej. Wg mnie, ostrzej tym nie pociekasz.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co rozumiesz przez słowo ostrzej. Wg mnie, ostrzej tym nie pociekasz.

No :icon_mrgreen: tu się kryje cały haczyk co to jest "ostrzej", ja zakładam że dla początkującego moc doblokowanej DT125 wystarczy żeby "ostrzej" pociskać zawias żadne cudo ale na początek styknie, seta w crossie ostrzejsza i leciutka ale "po pierwsze primo" droższa w utrzymaniu i "po drugie primo" mizerny dół bez którego w enduro jak bez ręki :wink:

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przynajmniej Crm 125 czy KDX czy coś innego co faktycznie nadaje sie do ostrzejszego polatania

 

,,zakładam że dla początkującego moc doblokowanej DT125 wystarczy żeby "ostrzej" pociskać "

 

każdy poleca dt bo popularne i bezawaryjne..nie mam uprzedzeń do dt ale to moto w jakiekolwiek ostrzejsze latanie to meczarnia i nic wiecej,zero polotu,nadaje sie do lajtowego endurzenia i tyle

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przynajmniej Crm 125 czy KDX czy coś innego co faktycznie nadaje sie do ostrzejszego polatania

 

,,zakładam że dla początkującego moc doblokowanej DT125 wystarczy żeby "ostrzej" pociskać "

 

każdy poleca dt bo popularne i bezawaryjne..nie mam uprzedzeń do dt ale to moto w jakiekolwiek ostrzejsze latanie to meczarnia i nic wiecej,zero polotu,nadaje sie do lajtowego endurzenia i tyle

"Toć przeca pisze" że cały haczyk w rozumieniu terminu "ostrzej", dla Ciebie nie wystarczy ale nie o Ciebie tu chodzi (bez urazy :wink: )

 

http://allegro.pl/item1345841034.html co sadzicie o tym sprzęcie

Tiiiia.. "silnik po kapitalnym remoncie" który dla takiego silnika oscyluje w okolicach 3-4tyś. i koleś sprzedaje maszynę za 6,5tyś.? :icon_mrgreen: , po przestudiowaniu allech***wo można dojść do wniosku że w naszym kraju żyją całe chamry nadzianych idiotów którzy sprzedją maszynę zaraz po remoncie którego koszt dorównuje wartości całej maszyny, dziwne nie? :icon_mrgreen: chyba że termin "silnik po kapitalnym remoncie" oznacza remont który odbył się w bliżej nieokreślonej przeszłośći :biggrin:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy poleca dt bo popularne i bezawaryjne..nie mam uprzedzeń do dt ale to moto w jakiekolwiek ostrzejsze latanie to meczarnia i nic wiecej,zero polotu,nadaje sie do lajtowego endurzenia i tyle

 

mam być szczery do bólu ?? mnie na dt śmiga sie lepiej.......

 

jako totalny laik amator, polny kaskader powiem tak :

-nie odczuwam różnicy w zawiasie ani wadze...zawias w jeździe enduro jest taki sam na torze czy w crm czy w dt i tak dobija i nie nadaje sie do skoków więc to raz...

- crm wygląda bardziej ,,crossowo'' (wzorowana na cr ale w sumie to daje +1000 do lansu i nic pozatym :D )

-crm ma beznadziejną ch-ke silnika :D no sory ale ten motocykl ma zero dołu co z tego że ma pare KM więcej jak cały czas opór albo stoisz, jakbyś jakimś cr 80 latał...do tego masakrycznie długie biegi (silnik od nsr ) nawet na przełożeniu terenowym....dt 125 jest zajiście elastyczna, nie czuć strzała mocy ale ma dół, ma bardzo krótkie biegi, jak nauczysz sie nimi szybko wahlować w terenie to idzie cuda zdziałać :D

-do crm częsci to porażka.......jakby nie nsr 125 to nie byłoby chyba nawet tłoka do crm a rynek częsci używanych ?? nie skomentuje.........gaźnik 200 zł gó***ny dellorto, używany 2 tygodnie szukałem, do dt używka mikuni 120 , nówka rzemieślnicza 120.....do crm jakieś częsci nietypowe typu simeringi, jakieś łożyska to w ogóle diler hondy i ceny z kosmosu...

 

crm jest mniej wygodna w trasie(gorsze siedzenie), ma fatalnie zaprojektowany bak (nie widać ile wlałeś), pali więcej, kupić nie****ą w terenie crm to jak znaleźć 19 letnią dziewice w zawodówce a jakbyś zapragnął, coś świeżego rocznikowo to w ogóle igła w stogu siana....nie mówie że motocykl użytkowany w terenie to złom ale nie oszukujmy się-80-90% 125 2T duali są niedzielnymi zabawkami małolatów, leją mixol, katują do upadłego a jak słabnie to na allegro....

 

dt125 zdarzają sie egzemplarze autentycznie śmigane w niedziele do kościoła to jest jednak jeden z najpopularniejszych dwusuwowych motocykli użytkowych, są też wraki gnojone w terenie i jest ich więcej niż crm bo dt ogólnie jest więcej co nie zmienia faktu że kupic zadbaną dt 125 łatwiej niż crm....

 

przez to że fora sieją propagandę że crm jest ,,dual z pazurkiem'' czy ,,kiedyś to było hard enduro'' ,,dobry moto do ostrzejszego polatania'' crm jest droższa od dt, wydaje mi sie że dt 125 w lepszym stanie i w nowszym roczniku kupisz za 4 tys niz crm

 

ja też poddałem sie propagandzie i szczerze ?? jestem raczej rozczarowany, na początku był szok po dt 80, co za moc, co za zawias ale jak kumpel kupił dt 125 to gwiazda crm zaczeła blednąc aż w końcu chyba zgasła :D nie stać mnie na zmiany moto co 2 miechy ,,bo mi sie źle jeździ'' także poszedłem w zaparte i robie remont i usiłuje sie z tym motocyklem zaprzyjażnić jak sie nie a co sie lubi to sie lubi co sie ma :D

 

jakbym cofnął sie w czasie to dt125/kmx 125 .....

 

nie wiem czemu kmx 125 ma taką spartoloną opinie w internecie że to masakrycznie awaryjne moto, ja raz w życiu jechałem to bardzo mi sie podobało, elastycznością to zabija nawet dt, na 5 biegu z 30km/h jeszcze przyśpiesza :D góre też ma ciekawą, na przełożeniu na którym przy 110km/h masz prawie 11 tys obr, w terenie to lata, z 3 biegu na piachu z miejsca startuje.......odnośnie awaryjności pytałem właściciela to on 2 lata temu wbił tuleje i nowy tłok bo awaria dozownika go zatarła i zniszczyła nicasil i do tego czasu zmienia tylko eksploatacyjne graty (klocki łańcuch opony etc )

 

oczywiście to wszystko to tylko moje opinie z autopsji, są ludzie którzy bardzo chwalą crm a według nich kmx i dt to go***no....

 

dla mnie najfajniejszą ch-ke oddawania mocy do enduro z moto którymi smigałem ma lc4 620 na dellorto :D dół jak towarowa lokomotywa spalinowo-elektryczna, jedziesz bez gazu wrzucasz wyższe biegi i tak jedzie na biegu 1-3 i nieutwardzonym podłożu każde odkręcenie gazu kończy sie fontanną piachu nawet jak jedziesz 20km/h na 3 biegu :D z kolei góre ma jak 2T który przekracza próg mocy tylko w lc4 trwa to cały czas aż do końca :D

 

xt600 też ma dół jak traktor ale im bardziej ją kręcisz tym bardziej dochodzisz do wniosku że dalsze kręcenie nie ma sensu oprócz huku niewiele sie dzieje....nie twierdze że jest słaba bo nie jest ale poprostu sposób oddawania mocy w wyższej parti obrotów ma nieciekawy...

 

na jakieś podjazdy większe nie będzie za słabe?

jasne że nie wejdź na YT i sam zobacz :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ michoa - widze że najwyższa pora na zmiane sprzęta :D :D

 

 

sie wywnętrznił chłopak ale dobre porównanie :)

 

ja myśle że DT lepszy wybór od KX ale jeśli YZ to ja bym jednak niebieską strzałe wziął.

od siebie: DT mieciutko mieciutko aż za

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michoa głupoty gadasz, jeździłem CRM, KDX, KMX, DT, i najlepiej z tej stawki wypada CRM, jedynie ma dramatyczną charakterystyke i długie biegi jak mówisz, lecz jeśli sie do tego przyzwyczaisz CRM jest górą później KDX, silnik jak dla mnie malina w miare dobry dół i góra z pazurem, zawiecha z tyłu nie wyrabia to jest minus, przód miałem USD ale w kiepskim stanie więc sie nie wypowiadam. KMX silnik dół ma rzeczywiście dobry góre już gorzej ale zawiecha wymięka. DT każdy praktycznie zna więc nie będe pisał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...