komarek17 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Siemka. Zastanawiam sie nad tym moto http://allegro.pl/item936692647_ktm_exc_250_2002.html ? Koles pisze ze po wymianie tłoka i tuleji, tylko ze bez papierów, ale chyba sie opłaca. Co Wy myślicie o nim? Polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Siemka. Zastanawiam sie nad tym moto http://allegro.pl/item936692647_ktm_exc_250_2002.html ? Koles pisze ze po wymianie tłoka i tuleji, tylko ze bez papierów, ale chyba sie opłaca. Co Wy myślicie o nim? Polecacie? Silnik po tulejowaniu...... ja bym go omijał szerokim łukiem, wiem, wiem że zaraz pojawią się wypowiedzi o tym jaka to tuleja piękna i w ogóle dobra na wszystko :wink: , ale z moich doświadczeń wynika że z wyczynowymi silnikami po tulejowaniu zwykle dzieją się nieciekawe rzeczy, martwi mnie również powód wstawienia tej tulei, w najlepszym przypadku był nim zużyty nicasil, niestety częściej jest nim poważna awaria silnika która w 90% przypadków pociąga za sobą również inne straty w silniku które wychodzą dopiero po jakimś czasie. Ogólnie do takiego moto. podchodził bym z wzmożoną czujnością, a najlepiej omijał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Nieciakawe rzeczy czyli co sie może dziać oprócz tego że troche bardziej sie grzeje??Tuleja to znacznie tansza opcja i nawet jesli posypie sie korba i uszkodzi tuleje to robisz szlif wymieniasz korbe i hejaa :P!!nicasilu juz nie wymienisz. JA bym go brał :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Nieciakawe rzeczy czyli co sie może dziać oprócz tego że troche bardziej sie grzeje??Tuleja to znacznie tansza opcja i nawet jesli posypie sie korba i uszkodzi tuleje to robisz szlif wymieniasz korbe i hejaa :P!!nicasilu juz nie wymienisz. JA bym go brał :):) Skoro taka fajna jest ta tuleja to trzeba by KTMowi podsunąć ten pomysł bo chłopaki żyją w nieświadomości i pakują kasę w cylki z nicasilem a przecież mogą tuleje pakować i hejaa :icon_mrgreen: :icon_razz: , nie będę się tu wdawał w zbędne dyskusje bo to nie ma sensu, napiszę tylko że przy projektowaniu silnika bierze się wiele spraw pod uwagę a materiał z którego wykonany jest cylinder jest czynnikiem decydującym o możliwościach silnika. Sam wspomniałeś o temperaturze i masz rację silniki po tulejowaniu grzeją się bardziej ze względu na gorszą przewodność cieplną żeliwa i większe opory tarcia, tuleja stanowi wąskie gardło które powoduje że układ chłodzenia nie jest w stanie utrzymać silnika w optymalnej temperaturze pracy co z kolei prowadzi do ciągłego podnoszenia się temperatury silnika i szybszego jego zużycia, w skrajnych przypadkach do rozpierduchy. Owszem silnik po tulejowaniu będzie pracował w miarę normalnie ale daj mu dłuższy czas porządnie po dupsku to zobaczysz jaki będzie efekt :icon_mrgreen: , a z resztą...... niech bierze co mi za różnica :buttrock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) Witam, co myślicie o tych Huskach? http://moto.allegro.pl/item929462055_okazj...c_yz_cr_sx.html Czy tuleja w tym moto je z miejsca dyskwalifikuje? Tu jest jeszcze link do profilu tego użytkownika na pj: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Husqvarna/WR_125/53533 Na pewno miał on z nią pewne problemy. Z jego postów na pewnym forum wyczytałem, że miał uszkodzony karter i pytał się czy podejdzie od wre itp. i w listopadzie nie chciała się wkręcać na wysokie obroty, przerywała itp. i teraz się zastanawiam czy warto ją brać czy sobie lepiej odpuścić? Właściciel twierdzi że teraz wszystko jest ok i mogę z mechanikiem przyjeżdżać itp a jak będę chciał to mogę cylek itp ściągnąć i zobaczyć. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1742932 O tej nie wiele mi wiadomo. Z tym, że jezeli decydował bym się na tą to mi braknie kasy na ewentualny remont itp Użytkowałbym ją głównie w lesie w miarę możliwości tor i amatorski zawody, na razie mam kx 85. Edytowane 8 Marca 2010 przez arti16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) Ja myśle ze tam zadnej tulei nie ma tylko handlarz sypnął swoim stałym tekstem ze tuleja i tłok nowe. Czyli to co usłyszał 15 lat temu od wujka chwalącego się że zrobił remont w MZ. Coś w stylu "auto jeżdżone przez niepalącą kobietę jako drugie auto w domu". Tak samo jest jedna exc 200 na allegro i handlarz pisze ze wymienione panewki... Edytowane 8 Marca 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szym2 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Co powiecie o tym moto? http://moto.allegro.pl/item941976668_ktm_l..._pomorskie.html Po za tym tyle się dowiedziałem;Wymienione łożyska w kołach , klocki tył, stopka biegów, oleje z filtrami, olej w lagach. Z elektryki : brak kontrolki biegu jałowego i kontrolki długich świateł są do podłączenia ponieważ ostatni właściciel "zdemontował" licznik i dał od innego modelu dlatego brakuje linki prędkościomierza. Cewki dolne były przewijane ze względu na to że miały przebicie. Po przewinięciu motor chodzi lepiej i ma mocniejszą iskrę. Palenie na zimno tak po ok 10 kompach z odprężnikiem,jeżeli temp poniżej 0 to dłużej. Na ciepło od pierwszego. Gaźnik Dellorto co tłumaczy palnie na zimno.(tak twierdzi sprzedający) Poprowadzone są zapasowe linki gazu i sprzęgła co w przypadku urwania linki pozwala na wymiane w terenie. Osłonka plastikowa przy tłumiku do wymiany bo pęknięta i poklejona. Silnik ponoc pracuje czysto tylko słychac coś prwadopodobnie od sprzęgła bo po jego wciśnięciu dzwięk zanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Ja myśle ze tam zadnej tulei nie ma tylko handlarz sypnął swoim stałym tekstem ze tuleja i tłok nowe. Czyli to co usłyszał 15 lat temu od wujka chwalącego się że zrobił remont w MZ. Coś w stylu "auto jeżdżone przez niepalącą kobietę jako drugie auto w domu". Tak samo jest jedna exc 200 na allegro i handlarz pisze ze wymienione panewki... z tymi panewkami to serio ? Wyślij linka proszę cię :biggrin: Skoro taka fajna jest ta tuleja to trzeba by KTMowi podsunąć ten pomysł bo chłopaki żyją w nieświadomości i pakują kasę w cylki z nicasilem a przecież mogą tuleje pakować i hejaa :icon_mrgreen: :icon_razz: , nie będę się tu wdawał w zbędne dyskusje bo to nie ma sensu, napiszę tylko że przy projektowaniu silnika bierze się wiele spraw pod uwagę a materiał z którego wykonany jest cylinder jest czynnikiem decydującym o możliwościach silnika. Sam wspomniałeś o temperaturze i masz rację silniki po tulejowaniu grzeją się bardziej ze względu na gorszą przewodność cieplną żeliwa i większe opory tarcia, tuleja stanowi wąskie gardło które powoduje że układ chłodzenia nie jest w stanie utrzymać silnika w optymalnej temperaturze pracy co z kolei prowadzi do ciągłego podnoszenia się temperatury silnika i szybszego jego zużycia, w skrajnych przypadkach do rozpierduchy. Owszem silnik po tulejowaniu będzie pracował w miarę normalnie ale daj mu dłuższy czas porządnie po dupsku to zobaczysz jaki będzie efekt :icon_mrgreen: , a z resztą...... niech bierze co mi za różnica :buttrock: . Tuleja to po prostu tańsza alternatywa dla nicasilu a wiadomo że jak tańsza to nie bez powodu. Tutaj się tylko o koszty rozchodzi które dla wielu amatorów mają decydujące znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Widziałem to z tymi panewkami hahah :P Ale niektórzy nawet nie musza być handlarzami tylko kupił moto w angli bo tam pracował oddał do serwisu do roboty a potem wypisuje takie bzdury bo sie nie zna :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Widziałem to z tymi panewkami hahah :P Ale niektórzy nawet nie musza być handlarzami tylko kupił moto w angli bo tam pracował oddał do serwisu do roboty a potem wypisuje takie bzdury bo sie nie zna :/ mało prawdopodobne zeby motor przywieziony na sprzedaż był w serwisie :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patro017 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 :wink: . Najlepiej z tych wszystkich wizualnie prezentuje się RMka, i z całą pewnością jest młodsza niż 1994r, na moje oko to 1997r. dzieki za rade kupilem RM 125 98' http://moto.allegro.pl/item940567109_pilni...e_kx_cr_yz.html tylko mosze wymienic linke gazu bo byla poszczepiona i sie urwala ogolnie RM daje rade w terenie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam, co myślicie o tych Huskach? http://moto.allegro.pl/item929462055_okazj...c_yz_cr_sx.html Czy tuleja w tym moto je z miejsca dyskwalifikuje? Tu jest jeszcze link do profilu tego użytkownika na pj: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Husqvarna/WR_125/53533 Na pewno miał on z nią pewne problemy. Z jego postów na pewnym forum wyczytałem, że miał uszkodzony karter i pytał się czy podejdzie od wre itp. i w listopadzie nie chciała się wkręcać na wysokie obroty, przerywała itp. i teraz się zastanawiam czy warto ją brać czy sobie lepiej odpuścić? Właściciel twierdzi że teraz wszystko jest ok i mogę z mechanikiem przyjeżdżać itp a jak będę chciał to mogę cylek itp ściągnąć i zobaczyć. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1742932 O tej nie wiele mi wiadomo. Z tym, że jezeli decydował bym się na tą to mi braknie kasy na ewentualny remont itp Użytkowałbym ją głównie w lesie w miarę możliwości tor i amatorski zawody, na razie mam kx 85. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Obie huski są podejżane, obie stoją już bardzo długo na allegro, ta druga to już prawie rok, cena starowa wynosiła 8500zł jeżeli mnie pamięć nie myli :bigrazz: Pytanie zasadnicze to czy chcesz moto koniecznie z papierem? Jeżeli nie, to olej obie te huski i poszukaj Huski CR 125, bo dosyć tanio chodzą, a nóż trafisz w ładnym stanie. Jeżeli szukasz czegoś z papierem, to też je olej bo pierwsza ma niekompletne papiery ( kumel się nią interesował i wypytał się dokumenty ). Ta druga hmm... obejrzeć można ale z dużą dozą nieufności. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek17 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Co wybrać 2t czy 4t a dokładniej ktm exc 200 czy moze honda crf 250 budżet do 10 tysiecy. Jeżdże róznie. głownie lasy czyli rózne podjazdy, zjazdy, hopki, zakręty itp. Co polecacie?? pzdr :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 kup sobie konia tego co masz w avatarze kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.