Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 190 cm. wzrostu i ze 110 wagi :smile: Motorek ma służyć do terenu leśnego i bezdroży.Za dawnych lat troszke jezdziłem crosem i kilka razy miałem okazje pobawić się enduro 4T i to chyba bardziej mi odpowiada.

Tak.... jeśli z Ciebie rzeczywiście kawał chłopa to i moto musi być okazałe :wink: ,XR650R była by jak najbardziej odpowiednia tyle że za 6tyś. :rolleyes: ,KTM LC4620/640 też "dał by rady" ale znowu cena, XR600R... jak najbardziej :lalag: , może coś bardziej soft np. XT600 na kopajsie :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam ze zdjęcia, opis i wizualny stan tego motocykla na prawdę robi wrażenie. :lalag:

Prawda,wygląda całkiem przyzwoicie a jak z serwisem takiego ktm?Co do xt600 to miałem kiedyś okazje pośmigać i nie zrobiło na mnie jakiegoś super wrażenia a dwa to wydawało mi się że jest trochę małe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a co powiecie o Kawasaki KLR 650, jak z awaryjnością i kosztami części? jak daje rade w terenie i na szosie.

 

np ten...

 

http://moto.allegro.pl/item925154409_kawas..._wazny_tuv.html

Jak daje rady w terenie?a jak może dawać sobie rady 165kg klocek w terenie :icon_mrgreen: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczeze wolal by klr 650 niz klx 650 c ,koles mial klx 650 poroniona konstrukcja , klr 650 fajnie zapie**ala w lesie .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda,wygląda całkiem przyzwoicie a jak z serwisem takiego ktm?Co do xt600 to miałem kiedyś okazje pośmigać i nie zrobiło na mnie jakiegoś super wrażenia a dwa to wydawało mi się że jest trochę małe :wink:

lc4 to bardzo zywotne silniki nie wymagające takiego serwisu jak wyczynowe. Dokładnie co i jak Ci nie powiem ale weim ze to raczej bezobslugowe motocykle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lc4 to bardzo zywotne silniki nie wymagające takiego serwisu jak wyczynowe. Dokładnie co i jak Ci nie powiem ale weim ze to raczej bezobslugowe motocykle

Czyli co,najlepsze rozwiązanie to lc4?Nigdy nie jezdziłem lc4 ale coś tam słyszałem że przenoszo dosyc mocne wibracje od silnika.Prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke wibracji ma , ale bez przesady, tylko ta kopka z lewej strony....+ gaznik dellorto :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudny w ustawieniu i kaprysny przez to , czasem moto ci moze zle palic albo dusic sie , zalewac. Ponoc czuly na temperature zewnetrzna.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...