superfastmario Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ja mogę polecić za taką kasę tylko XR 600R ale pod warunkiem że poszukasz dobrze. Pozytywy. waga przed 130kg, kopa ma coś ok 55 km zależnie od roku, starszy motor co wytrzyma dużo jak trochę sie bedziesz zajmował nim(małe wymagania ma, i można zarejestrować jak coś. Ale właśnie te ale jak trafisz na dobry egzemplarz to GIT ale jak coś padnie to ładujesz w staruszka sporo kasy. Nie wiele można za takie pieniądze kupić z kopem, małą wagą i młodego. Coś za coś Hmm mówisz dla 2t "nie". Ja bym sie zastanowił, bo 250 ni zakatujesz szypko jak 125a i 250 to ładny power. Teraz nie ma tak że 4t to bez obsługowy, i to samo co 2t. Wiec dobrze sie zastanów czego od moto oczekujesz, skoro mówiłeś że asfaltu motor nie będzie widział.(weź pod uwage te moto co stać Cie) No tak ale nie jest powiedziane ze potrzeba mi az tyle mocy.W ogóle nie wiem ile mi jest jej potrzeba w terenie.Na szosie wczesniej mialem 108PS a teraz mam 86PS i nie lamentuję, był to świadomy wybór.Ale teren to teren.Co do obsługi moto to z obsługą 4T jestem za pan brat, gorzej bedzie z 2T.Tak samo z przyzwyczajeniem sie do charakterystyki silnika.Wiec definitywnie 4T.A moze jednak DR350? moze te 30KM bedzie akurat i motocykl nie okaze sie dla mnie za mały???Moze ktos mojego wzrostu dosiadał lub dosiada DRke na codzien?Co do siana to bedzie 5-6 kzł i nic wiecej, musze jeszcze sobie ciuchy na enduraka kupić, przeciez nie bedę w białym dresie i adkach śmigał :icon_mrgreen: pzdr :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) Moc w terenie nie jest najwazniejsza i te 30 km dr 350 spokojnie ci wystarczy.Osobiście radze ci zakup 4t nie 2t. Jesli masz 6 tys to na twiom miejscu szukałbym dr 350 lub xr 600r-po remącie.Jednak do xr-y trzeba troche krzepy,więc mysle ze najrozsądniej będzie jesli kupisz dr 350-na początek napewno ci wystarczy, a jest wiele części i "kity"zwiększające moc. Co do wzrostu to zamontujesz wyższą kierownice i będzie dobrze.Pozdr Edytowane 23 Grudnia 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 ja uzwazam zew w terenie minimum te 40 kuni musi byc , jak odkrecasz to masz czuc ze moto sie zbiera , jezdzilem DR 350 i poza tym ze jest lekkie , male i ogolnie zgrabne to to w ogole nie jechalo a poprostu toczylo sie. A pozatym XR ma 43 konie a nie 55 , bo tyle to nawet wysilony LC4 czy Huska 610 nie ma. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambucia14 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Może to cie zainteresuje.. z małopolskihttp://moto.allegro.pl/item284071242_super_huska.html#photo Dzieki tylko boje sie troszke ze ten motorek jest za tani jak na ten rocznik. nawet mlodsze husqi cenia sie kolo 13 tysiecy wiec nie wiem. Niech ktos to sprawdzi. Dzieki z gory.http://moto.allegro.pl/item284071242_super_huska.html#photo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) A moze by sie tak zastanowic nad KLX650 wersja R,upsy ma zawieszenie dosc dobre i jest lekki 130 chyba nie wiem dolkadnie w tej kasie dostaniesz takiegohttp://moto.allegro.pl/item285179607_kawas..._650.html#photo - Moto ogladalem i jest naprawde w dobrym stanie nowe opony itd Edytowane 23 Grudnia 2007 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi_92 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Witam W konću jestem na właściwym topicu. A więc rozpoczynam poszukiwania sprzęta.http://otomoto.pl/ktm-lc4-640-six-days-rew...ja-M604859.htmlMinimalnie przekracza mój budżet ale jest dosyć ciekawy.Zna ktoś to moto osobiście a może mieszka blisko i byłby gotów oblukać sprzęt? Oczywiście się odwdzięczę.Chodzi mi też po głowie: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M422840, albo to: http://otomoto.pl/suzuki-dr-650-M595227.html.Niestety wszystkie sprzęty są daleko ode mnie dlatego proszę o pomoc kolegów z forum. PozdrawiamWaldek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) HUSABERG 550 Ostróda Koś go oglądal może? Bo nie chce mi się jechać na darmo 600km http://moto.allegro.pl/item282398116_husab...oto_doktor.htmlpozdro paweł ps pytam o stan tego motocykla a nie o to czy lepiej kupić to czy tamto :D :( Edytowane 23 Grudnia 2007 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) Odrazu mowie ze ten KTM 640 jest ciezki , na gotowo ze 160 - 165 kilo, pozatym jakies lewe papiery moze miec bo wpisana w papierach data produkcji 94 a nie rzeczywista 2002 , lepiej szukac 400/620 SC/EGS. Jesli masz zamiar troszke bardziej niz lajtowo polatac w terenie to rozgladnij sie za XR , TTS/R . Te DR ki sa leciutkie , ale dziwnie mietkie ( kanapowce) i niskie.- albo ja mialem kontakt ze zdeka dobita... Edytowane 23 Grudnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi_92 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Odrazu mowie ze ten KTM 640 jest ciezki , na gotowo ze 160 - 165 kilo, pozatym jakies lewe papiery moze miec bo wpisana w papierach data produkcji 94 a nie rzeczywista 2002 , lepiej szukac 400/620 SC/EGS. Jesli masz zamiar troszke bardziej niz lajtowo polatac w terenie to rozgladnij sie za XR , TTS/R . Te DR ki sa leciutkie , ale dziwnie mietkie ( kanapowce) i niskie.- albo ja mialem kontakt ze zdeka dobita... To by w pewnym sensie tłumaczyło zaskakująco korzystną cenę KTM-a. Z wagą nie ma problemu - nie przewiduję ostrego katowania w terenie - raczej jakieś polne drogi, las itp; sprzęt musi się też nadawać do niezbyt długich wypadów we dwoje. O ile się orientuję to dopiero tt 600 r (ok 2000 r) miała mocniejszy silnik i obniżoną wagę? Te niestety są chyba poza moim zasięgiem poza tym chyba kiepsko się nadają dla pasażera. Biorąc powyższe pod uwagę pasowałyby też pewnie do tego towarzystwa Kawa KLR, Honda Dominator, i Yamaha XTZ 660. Pozostaje tylko kwestia konkretnego egzemplarza i miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) Wie ktos moze ile wazy ta Yamaha i ile ma skoku zawiasu?Wyglada całkiem ładnie i "bojowo" http://moto.allegro.pl/item284799872_yamah..._xl_dr_klr.html Co do DR to zawias zawsze mozna utwardzic poprzez wymiane oleju w lagach.A przeciez moto nie moze byc za twarde-zawieszenie musi miec jakis SAG (ugiecie wstepne).W rowerach ustawialismy SAG na 10-20% z przodu i z tyłu, ale jak to jest w motocykalch enduro to nie mam pojecia. pzdr PS belgrade to chyba znaczy tyle samo co "udielano u makaronów"? Edytowane 23 Grudnia 2007 przez superfastmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 (edytowane) wszystkie TTS/R skladane sa w makaroni w wiekszosci z japonskich czesci ( silnik dostaja w calosci zlozony w dzaponi, poza zawiasem chyba wloski ) , - wykonanie troszke moglo by byc dokladniejsze ale nie jest zle jak na makaronow :) XTZ 660 i Domino maja za duzo plastikow w teren - szybko polamiesz , lepiej zamien je na XT 600 i XL/ XR 600 , z kawy poza KLR polecam KLX 650- bardziej uterenowiony niz KLR-y w DR chodzi mi o tyl i tu duzo nie zrobisz aby byl twardszy , a olej w lagach malo ci da jak juz to sprezyny na progresywne ale to juz troszke kosztuje. Edytowane 23 Grudnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi_92 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 wszystkie TTS/R skladane sa w makaroni w wiekszosci z japonskich czesci ( silnik dostaja w calosci zlozony w dzaponi, poza zawiasem chyba wloski ) , - wykonanie troszke moglo by byc dokladniejsze ale nie jest zle jak na makaronow :) XTZ 660 i Domino maja za duzo plastikow w teren - szybko polamiesz , lepiej zamien je na XT 600 i XL/ XR 600 , z kawy poza KLR polecam KLX 650- bardziej uterenowiony niz KLR-y w DR chodzi mi o tyl i tu duzo nie zrobisz aby byl twardszy , a olej w lagach malo ci da jak juz to sprezyny na progresywne ale to juz troszke kosztuje.Moto musi być uniwersalne (nie stać mnie na drugie). A więc oprócz lekkiego terenu sporo jazdy po szosie - czasami z plecaczkiem (ciekawe co na to powie miękki tył DR-ki?). Nowsze XL są dosyć trudno dostępne, XT jest chyba mniej żwawa od DR. Nie wiem jak się sprawuje KLR, ale chyba też jest cienko z mocą, np 2 osoby na szosie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Wie ktos moze ile wazy ta Yamaha i ile ma skoku zawiasu?Wyglada całkiem ładnie i "bojowo" http://moto.allegro.pl/item284799872_yamah..._xl_dr_klr.html Co do DR to zawias zawsze mozna utwardzic poprzez wymiane oleju w lagach.A przeciez moto nie moze byc za twarde-zawieszenie musi miec jakis SAG (ugiecie wstepne).W rowerach ustawialismy SAG na 10-20% z przodu i z tyłu, ale jak to jest w motocykalch enduro to nie mam pojecia. pzdr PS belgrade to chyba znaczy tyle samo co "udielano u makaronów"?To jest właśnie coś(chyba, bo nie znam ciebie osobiście) dla ciebie bo tanie mocy starczy,zawieszenie teżda rade sobie i ogólnie motorek uniwersalny do polecenia.(nie wiem jak technicznie ten egzemplarz)ps. Sam będę rozglądał sie za czymś podobnym jak ta TT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 KLR a DR to akurat podobny poziom mocowy 45 kuni dla 600 i 48 dla 650 , xt i ttr ma podobnie tyle ze jej tam nie czuc , moto ciagnie bez szarpania od obrotow jalowych , ale odczuwalnie slabsze od innych 600. co do ttr http://lordmaciek.easyisp.pl/afryka2005/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi_92 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 No dobra, to nikt nie zna tych DR-ek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.