Skocz do zawartości

valdi_92

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O valdi_92

  • Urodziny 05/30/1975

Osobiste

  • Motocykl
    SHL M11 1963
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kresy wschodnie

Osiągnięcia valdi_92

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No dobra, to nikt nie zna tych DR-ek?
  2. Moto musi być uniwersalne (nie stać mnie na drugie). A więc oprócz lekkiego terenu sporo jazdy po szosie - czasami z plecaczkiem (ciekawe co na to powie miękki tył DR-ki?). Nowsze XL są dosyć trudno dostępne, XT jest chyba mniej żwawa od DR. Nie wiem jak się sprawuje KLR, ale chyba też jest cienko z mocą, np 2 osoby na szosie?
  3. To by w pewnym sensie tłumaczyło zaskakująco korzystną cenę KTM-a. Z wagą nie ma problemu - nie przewiduję ostrego katowania w terenie - raczej jakieś polne drogi, las itp; sprzęt musi się też nadawać do niezbyt długich wypadów we dwoje. O ile się orientuję to dopiero tt 600 r (ok 2000 r) miała mocniejszy silnik i obniżoną wagę? Te niestety są chyba poza moim zasięgiem poza tym chyba kiepsko się nadają dla pasażera. Biorąc powyższe pod uwagę pasowałyby też pewnie do tego towarzystwa Kawa KLR, Honda Dominator, i Yamaha XTZ 660. Pozostaje tylko kwestia konkretnego egzemplarza i miejsca.
  4. Witam W konću jestem na właściwym topicu. A więc rozpoczynam poszukiwania sprzęta. http://otomoto.pl/ktm-lc4-640-six-days-rew...ja-M604859.html Minimalnie przekracza mój budżet ale jest dosyć ciekawy. Zna ktoś to moto osobiście a może mieszka blisko i byłby gotów oblukać sprzęt? Oczywiście się odwdzięczę. Chodzi mi też po głowie: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M422840, albo to: http://otomoto.pl/suzuki-dr-650-M595227.html. Niestety wszystkie sprzęty są daleko ode mnie dlatego proszę o pomoc kolegów z forum. Pozdrawiam Waldek
  5. Witam Poprzedni temat "zszedł na manowce" więc pytam o konkretny egzemplarz z ogłoszenia. http://otomoto.pl/ktm-lc4-640-six-days-rew...ja-M604859.html Minimalnie przekracza mój budżet ale jest dosyć ciekawy. Zna ktoś to moto osobiście a może mieszka blisko i byłby gotów oblukać sprzęt? Oczywiście się odwdzięczę. Pozdrawiam Waldek Nie zauważyłem że jest specjalny topic na te sprawy. Przepraszam i proszę Admina o usunięcie tematu.
  6. Zgadza się - mieszkam na wsi, jest sporo lasów a na szosie jakoś się wytrzyma. Ciekawe jakie życie ma plecaczek na tym moto bo przewiduję od czasu do czasu trasy do 200 km we dwoje?. Pozdrawiam Waldek
  7. Noo, ciekawy a nawet bardzo. Znasz może to moto? Pozdrawiam Waldek
  8. Owszem bardzo podoba mi się LC4 ale obawiam się, że w tych pieniądzach nie kupię czegoś w dobrym stanie. Pozdrawiam Waldek
  9. Witam Serdecznie Długo mnie tu nie było ale na szczęście forum działa a ja od razu proszę o pomoc. Co sądzicie o niżej wymienionych motocyklach? Może ktoś zna te moto/sprzedawcę, może ktoś przy okazji rzuciłby okiem na te sprzęty? http://motoallegro.pl/item285983275_suzuki_dr_650.html, http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M595227, http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M422840, http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M296767. Pozdrawiam i Życzę Pogodnych, Wesołych Świąt. Waldek
  10. Poradźcie jeszcze od czego podebrać większe dysze do gaźnika CZ
  11. Silnik chodził trochę na oryginalnym gaźniku kumpla i było OK. Własnie kupiłem nowe świece i dopiero powoli będę dochodził do sedna. Gdy sprawdzę to się odezwę, dzięki... Ale chyba nie mówimy o tym od Jawy TS? Ten o który pytam też jest od Jawy/CZ. Ale chyba nie mówimy o tym od Jawy TS? Ten o który pytam też jest od Jawy/CZ. No i trochę do przodu... Iglica na ostatnim ząbku, śrubka od powietrza - połowa obrotu i niemal że śmiga. Był jakiś problem z elektryką: WD40 i jest o wiele lepiej. Jest jeszcze jedem mały problem: przy jeździe na stałych obrotach słychać co chwilę takie pojedyńcze przerwanie - co to może być? Pozdrawiam Waldek
  12. Witam Wszystkich Piszę pierwszy raz na to forum i od razu z problemem. Kupiłem niedawno nowy gaźnik od CZ, czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? SHL-ka dosyć dziwnie się zachowuje: odpalanie zimnego - OK, po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zaczyna brakować paliwa (chyba). Dwójką już jest trudno jechać ( zaczyna ciągnąć dopiero po pełnym otworzeniu przepustnicy); czasami zgaśnie na ciepłym silniku i później zalewa świecę... Uufff.... to chyba wszystko. Podpowiedzcie coś, od czego zacząć? Pozdrawiam Waldek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...