Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kumpel chce sobie kupić to moto. Co o nim myślicie, rocznik się zgadza?

 

http://moto.allegro.pl/item621876203_ktm_1...c_six_days.html

Wygląda że rocznik jest prawidłowy, nie widać niczego niepokojącego poza "stratowanym" dyfuzorem, jechać i pomacać trza :wink: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało popularny, mało znany przynajmniej u nas, nie miałem nic złego na myśli :bigrazz:

Dla ludzi w temacie to znana firma ;) nie no nie będe dogryzał. Racja może mniej jak japonia ale jeszcze troche minie czasu i będzie jak z Huskami,Husabergami itd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie nie pchal, pisze za zawory i skrzynia (moze czegos ci nie powiedzial i za jakis czas sie sypnie), ale te papiery i wogule, daj se spokoj, takie jest moje zdanie

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item624798851_honda_xr_250_r.html co o niej myślicie? Dzwoniłem do kolesia, mówił ze zawory do rególacji i jest problem ze skrzynia biegów, a dokładniej dwójka ciężko wchodzi. Z ceny raczej nic nie urwie, co myślicie?

hmm, ciężka sprawa z takimi sprzętami, może być zupełnie niezła a może być mina. Żeby coś więcej powiedzieć trzeba by ją obejrzeć na żywo ale już na zdjęciach widać że właściciel nie dbał o nią, silnik prawdopodobnie będzie do roboty, możliwe, że i zawieszenie, łożyska, sie nazbiera... Pewnie za 3k by ją sprzedał, ciekawe co z tymi papierami, sama rejestracja to jakieś 500zł + ubezpieczenie, licząc że trzeba jeszcze wsadzić min 2000, żeby dobrze ją odszykować to rzeczywiście sie nie opłaca, pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item624798851_honda_xr_250_r.html co o niej myślicie? Dzwoniłem do kolesia, mówił ze zawory do rególacji i jest problem ze skrzynia biegów, a dokładniej dwójka ciężko wchodzi. Z ceny raczej nic nie urwie, co myślicie?

Musisz sam zadać sobie pytanie czy będzie Cię stać na ewentualny remont, a z tego co Piszesz wynika że ten remont jest konieczny żeby normalnie jeździć. Hondziawka fajna byczka ale zakup i koszty jej remontu mogą przekroczyć 5tyś.zł albo więcej, bo chyba nie liczysz na to że będziesz latał z rozpadającą się skrzynią. Jeśli masz takie pieniądze to nie pchaj się w padlinę, a z tymi zaworami to też dziwna sprawa jeśli to tylko kwestia regulacji to niech sprzedający je wyreguluje w końcu to 10min. roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie pytalem nie dawno tutaj co po xt600 i wtedy bylem wlasnie zdecydowany na xr600, ale wtedy jeszcze mialem xt i rozmyslalem hipotetycznie , dzisiaj w wielkim zalu rozstalem sie z moim konikiem wiec czas pomyslec powaznie co teraz, xr wszystko ladnie fajnie ale chcialbym jednak cos mniejszego pojemnosciowo, mlodszego i jeszcze lzejszego od xr, cos co nie wymaga zbyt wiele pracy przy uzytkowaniu (czeste ustawianie zaworow, wymiany olejow, tloka itd) czyli nie jakis mega wyczynowy sprzet, ale zeby dawal rade na torze i musi dac sie zarejestrowac, chcialbym na tym poduczyc sie ostrzejszej jazdy bo na xt raczej slabo, wczesniej warunkiem byla mozliowsc jazdy w terenie, krotkie trasy i miasto, dzisiaj tylko teren + krotkie przeloty przez miasto zeby dotrzec na tor, moze byc nawet 2t, takze zastanawiam sie nad ktm exc 125 , husky wr/wre 125, kdx 125 , 250 2t pewnie bedzie ciezko oswoic z moimi umiejetnosciami wiec raczej odpada, z 4t chyba tylko klx 250/300r i husky te410 sa w moim zasiegu i spelniaja wymogi, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles ma TE 450 z okolic 2000 r i jest wyraznie ciezsza od XR , najlzejsze to sa 2T ale z "blachami" to dosc malo ich , najwiecej KTM EXC , EGS 360 , Huski mialy blachy. Np wyczynowa 450 typu WR czy EXC wazy ledwie 5 - 8 kilo mniej od XR 600 , dla amatora waga nieodczuwalna. Nie ma czegos takiego ze mocne , lekkie i super mega trwale - chcesz miec moc i filigranowa budowe - licz sie z kosztami eksploatacji.

 

KDX/KLX to zaden wyczyn a zwykle enduro , napewno nie na tor ( chyba ze od swieta). Ogolnie moto na tor to tylko cross , inne np EXC maja inaczej zestrojone przelozenia i zawieszenie , co nie bedzie dobrze wplywac na ich kondycje. Nie wyobrazam sobie jazdy na trasie takim wyczynowym hard enduro w 2T. Imho oczekujesz niemozliwego , nie ma sprzeta o uniwerslanym zastosowaniu , kazdy ma swoje przeznaczenie.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie pytalem nie dawno tutaj co po xt600 i wtedy bylem wlasnie zdecydowany na xr600, ale wtedy jeszcze mialem xt i rozmyslalem hipotetycznie , dzisiaj w wielkim zalu rozstalem sie z moim konikiem wiec czas pomyslec powaznie co teraz, xr wszystko..................

Moje propozycje dla Ciebie to po pierwsze: XR400R mało ich a ceny wysokie, KTM EXC400 łatwiej wyrwać ale ceny też spore, poza tym to wyczyń pełną gębą i na pewno wymaga więcej uwagi i nakładów niż XR400R, Huski starsze niż 2000r. możesz od razu pominąć, nowsze owszem ale ceny części i dostęp do nich hmmm.. :banghead: . DRZ400 też godna uwagi ale moim zdaniem to sprzęt porównywalny do XR600R jedno i drugie moto ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne :icon_mrgreen: . Zostają jeszcze 2T i tu moim faworytem jest EXC200. Nitomen dobrze prawi, nie ma uniwersalnej maszyny którą polecisz wygodnie w trasę z tobołami, wskoczysz do lasu i zabawisz się z kumplami w przeprawówki a na drugi dzień pojedziesz do pracy by w drodze powrotnej dla relaksu wskoczysz na tor :wink: . Albo wybierasz trwałość i niezawodność ale godzisz się na większą wagę i gorsze zawieszenie, albo idziesz w wyczyn a trwałość i koszta schodzą na drugi plan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie :bigrazz: znowu :icon_razz:

w marcu sprzedałem swoja honde 125 97 rok trosze zjechana ( nie mogłem na niej wykozystac mocy poniewaz nawet jej nie oddawała :evil: ) w miedzy czasie jezdze czasem ojca yz250f i bardzo przyjazy motocykl i w ogóle.

no wiec moje pytanie jest czy słuchac znajomych i kupic 125 bo prosta budowa silnika i lepszy komfort jazdy czy 250 4t (najbardziej bym chciał lecz boje sie iz moge nie podołac finansowo) czy moze ostatnio zaczołem myslec nad 250 2t mocy duzo prosta budowa silnika itp :buttrock: co byscie mi poradzili :flesje:

swój motor mam zamiar kupowac w czerwcu ale puki co wole sie sprecyzowac :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...