ghollum Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 To że lagi leją to rzeczywiście nie wielki problem (no chyba że są pokrzywione albo pogięte), ale raczej nie świadczy to dobrze o użytkowniku który doprowadził do takiego stanu, i według mnie w takim przypadku tym dokładniej trzeba sprawdzać pozostałe elementy, bo jeśli o resztę moto dbano tak samo jak o przód to może być nieciekawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekp Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 (edited) To w tej yzf 250 leja lagi http://www.allegro.pl/item582992341_yamaha...alny_2004r.html A cos wiecie o tej? http://moto.allegro.pl/item584305372_yamaha_yz_250_f_4t.html Edited March 17, 2009 by Bartekp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekpust Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Co powiecie o tym; http://moto.allegro.pl/item603626177_super_ktm_exc.html I mam jeszcze takie pytanie jak jeżdzi się sx-em w terenie np. takim http://moto.allegro.pl/item603523246_ktm_450sx.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafael Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Co powiecie o tym; http://moto.allegro.pl/item603626177_super_ktm_exc.html I mam jeszcze takie pytanie jak jeżdzi się sx-em w terenie np. takim http://moto.allegro.pl/item603523246_ktm_450sx.html EXC kumpla... jezdziłem na nim,dobry motor :lalag: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekpust Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Ale czy warty tej ceny bo nie jest mała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Jeździć w terenie da radę, jest tylko kilka uciążliwości po pierwsze w niektórych sytuacjach szybka jedynka utrudnia jazdę i niestety trzeba się wspomagać sprzęgłem, poza tym często jest tak że trudno dobrać odpowiednie przełożenie (na jednym biegu już silnik ma duże obroty i trzeba by wpakować następny ale ten z kolei jest już za szybki) po drugie dojazdówki na których aby poruszać się z rozsądną prędkością trzeba kręcić mocno silnik (o braku homologacji nie wspomnę :wink: ), po trzecie mniejszy moment obrotowy na niskich obrotach co w połączeniu z szybką jedynką naraża wał korbowy na duże przeciążenia udarowe co powoduje szybsze zużycie się owego, po czwarte mniejszy zbiornik paliwa, po piąte twardziej zestrojone zawieszenie. Nie twierdzę że SXem nie da radę jeździć w terenie ale lepiej do tego nadaje się EXC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giupek Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 (edited) prosze o zaglądniecie do tych linków chodzi o hondy cr: 1: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1220513 czy to możliwe ze ma papiery do rej? o ile sie orientuje to cr nie mialy homologacji ;) 2. http://moto.allegro.pl/item603510975_honda_cr_250.html czy rocznik sie zgadza? cena do rocznika dosc dobra i oglnie pytanie, czy te hondy wartaja tego :) pozdrawiam i z gory dzieki za odp Edited April 10, 2009 by giupek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strzalek Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 (edited) co do pierwszej to honda wypuszczała wersje CRE czasem pod marką HM i one mają homologacje. Moj kolega ma taką tylko , że 250 Ta druga jest z 92 lub 93 rokui zaniedbana na maxa i wyglada jak od jakiegoś wieśniaka Edited April 10, 2009 by Strzalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamis-a Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 ta drugo to 91-91 rok a ta pierwsza to nawet fajna ja za swoja stara cr 97, dałem 4500 :icon_razz: i to była 125 ale ta widac ze nawet ale po zdjeciach totylko wyglad mozna ocenic :bigrazz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamis-a Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 mam pytanie dotyczace kata dokładnie tego http://moto.allegro.pl/item603515467_ktm_2...ory_racing.html :cool: chciałbym sie ogólnie dowiedziec cos wiecej na temat ktm bo nie miałem sycznosci z ta maszyna a duzo osób ja poleca i jak sie sprawuje ten model podany powyzej :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
włochatyDR Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Panowie, jaki motocykl można wyrwac za ok 4 tyś. Najlepiej 4T. Doświadczenie na DRce 125. Kazdego rodzaju 600tki odpadają. Max 350ccm. Co mozecie mi doradzić? XT raczej odpada. Brat ma i niechce takiego samego moto, jakie jeszcze mozna wyrwać moto w tej klasie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 KLR250, XL350, XL250 i to właściwie tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
włochatyDR Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 A czy do XL dostane później czesci? to samo tyczy się kawy klr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghollum Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 No właśnie :icon_mrgreen: , pytałeś to odpowiedziałem, niestety za taką kwotę nie dostaniesz niczego ciekawego w 4T, no chyba że XT350 :icon_mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 dlaczego 600 odpadaja ? bo ciezke i duze ? XR 600 ( najlepiej stare roczniki) waza tyle co te 250 , jedyna roznica w odpalaniu. Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.