Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zapytaj kolesia ile jeden zawór kosztuje i czy po "robociżnie motocykl będzie normalnie chodził" ja bym się poważnie zastanowił bo z taką kasą za naprawę gościu chyba sobie jaja robi za to co najwyżej może tłok i korbę w dwusuwie wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest YZ 426 01' z takim tyłem. Wygląda na seryjny tył, ale po co skoro to homologacji nie ma.

 

http://www.moto.allegro.pl/item284332080_y...ok_okazja_.html

Ja to jak bym miał zamiar zakupić 4t to wolałbym kupic ten motorek

http://www.moto.allegro.pl/item281575341_y...26_450_400.html

Tu mam w 100% od razu do jazdy. Fakt kosztuje 2,4tyś wiecej ale tu możesz od razu przy kupnie garnąc sie i iwesz na czym stoisz. 4t to najlepiej kupic gotowy do jazdy bo w praniu( remoncie zakionego nie ma chodzie) wyjsc że to i tamto jest do wymiany. Jak jest okazja kupic do naprawy np. plastiki to można smiało kupywać. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dopiero zaczynam zabawę z motorami. Wczesniej jeździłem tylko motorynką :icon_twisted: Niestety pieniędzy za dużo nie mam. Szukam czegoś w okolicach 3000 zł. Myślę nad Aprilią RX 125. Mam nadzieje, że 125 nie będzie za dużą pojemnością na początek. Apka już podlicza się do hard enduro. Słyszałem, że można na tym już coś skakać. Silnik Rotax. Chodzi mi o modele poniżej 2000 roku. Co mi powiedzie o RX? Może coś innego? Ale w tej kwocie chyba nic innego fajnego nie kupie. Chodzi mi o to, aby robić rzadko remonty (dlatego wykluczyłem full crossy). Najprawdopodobniej motor będę sprowadzał z Włoch. Aha. Mam 178 cm wzrostu i ważę ok. 70 kg ;] Zależy mi, aby dotykać nogami ziemi :buttrock: Wkońcu dopiero będę się uczył jeździć. Może coś z tego?

 

http://moto.it/usato/usato02.asp?EN=&EMACR...%20di%20vendita

 

Aa i podobno najlepiej się uczyć na 2t. Czy to prawda? I tak w przyszłości mam zamiar kupić coś 4t. Ale do 3k to nic nie kupie :)

 

PS Jak z dostępem do części? Na pewno nie tak z yamahą DT. Co mi powiecie o częściach? Co się szybko psuje w tym motorku? Widziałem paru posiadaczy RX :P Mile bym widział ich posty ;]

Edytowane przez radekpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra kawa nie jest zla :crossy: tylko ta zdeka leciwa :eek: ciezko ocenic na oko , cza by odsluchac , oblukac czy nie kopci jak parowoz idt , ogolnie The Fex z foruma takiego klekota (za)katowal :biggrin: i z tego co widzialem daje to rade w terenie. Chociaz maja wybor wolal bym zwykla 600 ( nie 650) w ladnym stanie...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra kawa nie jest zla :biggrin: (...)

ano właśnie :crossy: tylko czy ta jest dobra? :crossy: wiem, że jest leciwa i wiem, że plastiki ma jakby nie od tego modelu :eek: ale może technicznie się nadaje?

Nitomen Ty masz Kawę to powiedz na co ewentualnie zwrócić uwagę?? Ja mam umiarkowanie blisko więc gdybym sie zdecydował to na pewno podjadę ją obcenić.

Edytowane przez motoszymek666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano właśnie :buttrock: tylko czy ta jest dobra? :banghead: wiem, że jest leciwa i wiem, że plastiki ma jakby nie od tego modelu :D ale może technicznie się nadaje?

Nitomen Ty masz Kawę to powiedz na co ewentualnie zwrócić uwagę?? Ja mam umiarkowanie blisko więc gdybym sie zdecydował to na pewno podjadę ją obcenić.

W takiego typu motorach to na pewno na wszystkie łożyska postawić moto na stojak. Złapać za wahacz, koła, przód, i ogólnie skontrolować wszystkie łożyska jakie tylko się da a jeśli coś lata np. nie na łożysku tylko na gnieździe łożyska to poprosić o rozebranie w celu zobaczenia dokładnie . Też szprychy po dotykać czy nie są luźne, sprawdzić ciśnienie w cylindrze. Przejechać się i zobaczyć czy biegi dobrze latają, czy sprzęgło nie ślizga itp. Procedura oglądania jak wszystkich enduro. A jak coś nie tak to zawsze sie można potargować a jak masz nie daleko to podjedz. Zawsze (najlepiej) we dwóch majstrów jechać. We dwoje zawsze lepiej przebada :icon_mrgreen: sie moto jak sprzedawca tajemniczy. pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anushka, z całš odpowiedzialno�ciš mogę Ci polecić DR 650 Kulki. Jest to motocykl z 1991roku albo młodszy nie jestem pewien, z przebiegiem około 20 ty�.km. Motocykl jest bardzo zadbany. Plastiki nie poobdzierane nawet w dolnej czę�ci. Nikt tym w terenie nie je�dził. Opony szosowe. Sprowadzony z Włoch. Nadaje sie na bezpieczne wyjadzy w dalsze zakatki. Jesli szukasz jednak czegos innego, to przynajmnie obejrzyj ta maszynę. Dla porównania.

 

kobiecie ktora wazy 50 kilo proponujesz prawie czterokrotna jej wage, po za tym jakby chciala wsiasc na ten motor to by musiala jak na kunia wskakiwac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem fajnego klekota X-a w raichowni , wyglada na zadbanego ciekawe czy tak samo jezdzi.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1 dziwnie tani , o 500 ojro taniej niz normalnie kosztuja.

 

Koledzy wyzej napisali co sprawdzac w moto , ja tylko dodam ze silnik powinien pracowac cicho , nie klekotac jak sie przywyklo mowic na KLR-y ;) , no i nie kopcic jak parowoz.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem fajnego klekota X-a w raichowni , wyglada na zadbanego ciekawe czy tak samo jezdzi.. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1 dziwnie tani , o 500 ojro taniej niz normalnie kosztuja.

 

Koledzy wyzej napisali co sprawdzac w moto , ja tylko dodam ze silnik powinien pracowac cicho , nie klekotac jak sie przywyklo mowic na KLR-y :) , no i nie kopcic jak parowoz.

 

Cinżkie, wielkie i w dodatku 600 :lalag: czy to się do lasu w ogóle nadaje??

BTW kumpel właśnie kupił KX 125 i coraz bliższy jestem żeby pójść w jego ślady - założy się reflektor na przód i dobra jest ;) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cinżkie, wielkie i w dodatku 600 :lalag: czy to się do lasu w ogóle nadaje??

BTW kumpel właśnie kupił KX 125 i coraz bliższy jestem żeby pójść w jego ślady - założy się reflektor na przód i dobra jest :) :)

Reflektor oczywiście w celach kosmetycznych, bo świecić w crosówce to on nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie świecił, jak założy sobie dodatkowo akumulator albo inną baterię :banghead:

Są akcesoryjne baterie(aku) do cross'ów ale co to za jazda po nocy crossem.?? Bardziej to meczy i denerwuje jak daje przyjemność bo to jak założył bym dobre światło bo nie przejechał bym 500m. Chyba że te światło tylko dla policaj to tak. A KLX 600 to taki sobie do lasu bo też nie na gonisz bo zawieszenie po moim 1 sezonie byłaby od raz na śmieci. OK 130kg, z 45km, żadna pozycja za kierownicą - wolałbym DR lub XR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...