Damiano Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Jest odwrotnie automatyczny dekompresator wyłącza sie po uzyskaniu pewnych obrotów, przy niższych cały czas odpręża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 (edytowane) ok Damiano to bardziej trafia do mnie:) ale fak faktem jak kopniak odbije to noga w gips :/ Edytowane 28 Grudnia 2008 przez Drobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 nie koniecznie... mi 6 razy odpiło podczas kopania lc4 660 bolało ale nie połamało :D nie koniecznie... mi 6 razy odpiło podczas kopania lc4 660 bolało ale nie połamało :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojju Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 panowie co wybrac po xt600e tak do 8tys zl? przymierzam sie do zmiany xt na cos, sam nie wiem wlasnie jeszcze na co i czy wogole zmienic, xt bardzo fajne, niezawodne, bardzo ekomomiczne moto ale tak uniwersalne ze az nudne, przyznaje ze po miescie sie super smiga i jak mam jechac przez miasto autem to az mnie trzesie i nie raz wracalem sie w polowie drogi po xt, jezdzilem jak tylko nie padalo caly czas na nim do pracy bo bylo przyjemniej i taniej niz autem, trasy po 200km zaliczalem bez najmniejszego zajakniecia, nie bylo nawet problemu zeby sie utrzymac z mocniejszymi monsterem i marauderem obok , delikatny teren, las, itd tez luz, na piachu trudno to nazwac jazda bo bardziej sie odpychalem nogami niz jechalem ale dal rade, chociaz zanim go podnioslem bo mi sie zachcialo bawic na 6-metrowym wale przeciwpowodziowym to myslalem ze albo go w koncu tam zostawie albo zdechne przy nim, takze chcialbym cos co da mi podobne mozliwosci co xt, jazda miasto, praca ale ten wal przeciwpowodziowy i piasek zeby tez wchodzil w gre :cool: ,czyli cos bardziej charakternego, lzejszego, mocniejszego, hardego podoba mi sie ktm exc 200-250 2t ze wzgledu na to ze sa takie smukle i lekkie ale dojazdy do pracy i dluzsza jazda z predkoscia ok 100km/h jest chyba watpliwa na takim sprzecie 2t, a exc 4t to juz drozsza sprawa narazie sa to tylko rozmyslania, ale mam w glowie cos takiego http://moto.allegro.pl/item512914317_ktm_e...oto_enduro.html pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 panowie co wybrac po xt600e tak do 8tys zl? przymierzam sie do zmiany xt na cos, sam nie wiem wlasnie jeszcze na co i czy wogole zmienic, xt bardzo fajne, niezawodne, bardzo ekomomiczne moto ale tak uniwersalne ze az nudne, przyznaje ze po miescie sie super smiga i jak mam jechac przez miasto autem to az mnie trzesie i nie raz wracalem sie w polowie drogi po xt, jezdzilem jak tylko nie padalo caly czas na nim do pracy bo bylo przyjemniej i taniej niz autem, trasy po 200km zaliczalem bez najmniejszego zajakniecia, nie bylo nawet problemu zeby sie utrzymac z mocniejszymi monsterem i marauderem obok , delikatny teren, las, itd tez luz, na piachu trudno to nazwac jazda bo bardziej sie odpychalem nogami niz jechalem ale dal rade, chociaz zanim go podnioslem bo mi sie zachcialo bawic na 6-metrowym wale przeciwpowodziowym to myslalem ze albo go w koncu tam zostawie albo zdechne przy nim, takze chcialbym cos co da mi podobne mozliwosci co xt, jazda miasto, praca ale ten wal przeciwpowodziowy i piasek zeby tez wchodzil w gre :cool: ,czyli cos bardziej charakternego, lzejszego, mocniejszego, hardego podoba mi sie ktm exc 200-250 2t ze wzgledu na to ze sa takie smukle i lekkie ale dojazdy do pracy i dluzsza jazda z predkoscia ok 100km/h jest chyba watpliwa na takim sprzecie 2t, a exc 4t to juz drozsza sprawa narazie sa to tylko rozmyslania, ale mam w glowie cos takiego http://moto.allegro.pl/item512914317_ktm_e...oto_enduro.html pozdro W sumie jak masz koła SM to w niczym nie przeszkadza ze to 2T... Nie trzeba bedzie tak krecić jak w terenie a i tak sobie bedziesz elegancko śmigał po miescie ;) no ale wiadomo że spalania nie bedzie takie jak w XT-ku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 załóż do XT koła supermoto :P Jeśli chcesz użytkować moto w mieście to ja bym proponował coś w 4T, ja też mam XT i po przesiadce nie wiem jak ty, ale na miasto nie chcialbym nawet wsiąść na 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojju Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 jeszcze zebym jezdzil na jakims enduro 2t to moze bym wiedzial czy to rzeczywiscie taki problem w miescie, do xt mam 2 komplety opon , jeden w teren drugi w miasto wiec kola sm nic nie zmieniaja, sarenka z byka sie nagle dzieki nim nie zrobi hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A może DRZ 400? Do polatania w terenie fajny a i w mieście radzi sobie bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 albo XR ka http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58b093b3a57f6735 wystarczajaco lekka :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 albo XR ka http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58b093b3a57f6735 wystarczajaco lekka :D oszty! koksiarzy linki wysyłasz i juz chcesz xr zachwalić ;-p hahaha podnieś tak swoją to ci stawiam zgrzewke piwa :biggrin: ;) pozdro albo XR ka http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58b093b3a57f6735 wystarczajaco lekka :D oszty! koksiarzy linki wysyłasz i juz chcesz xr zachwalić ;-p hahaha podnieś tak swoją to ci stawiam zgrzewke piwa :biggrin: ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 crf 450 ale X nie R. bo wszyscy mylą z crossem. 45KM czyli niezbyt wysilony piec. typowe enduro co ile tam się reguluje zawory czy olej zmienia? mowa o sztukach 2007 i 2008. wie ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Ma 45 koni jeżeli ktoś jej nie odblokował :D a wydaje mi się że taki egzemplarz ciężko będzie znaleźć... WR 450 też ma bardzo podobna moc... aż jakiś mądry magik poszukujący wrażeń ja odblokuje.. moto zaczyna chodzić jak yzf... i wtedy zaczynają się remonty... wymiany.. itd :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 crf 450 ale X nie R. bo wszyscy mylą z crossem. 45KM czyli niezbyt wysilony piec. typowe enduro co ile tam się reguluje zawory czy olej zmienia? mowa o sztukach 2007 i 2008. wie ktoś ? no w sumie ogranicza to serwis znacznei ale jezdziłem zablokowaną WR to dla mnie masakra... moto zbiera sie jak wół,zero jadu a moc odczuwasz jak w 600 enduro... jak by ktos do wydech napchał kilogram szmat, moto jezdzi poprostu h*jowo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 crf 450 ale X nie R. bo wszyscy mylą z crossem. 45KM czyli niezbyt wysilony piec. typowe enduro co ile tam się reguluje zawory czy olej zmienia? mowa o sztukach 2007 i 2008. wie ktoś ? Jeżeli chodzi o reg. zaworów to dosyć często to jest praktycznie ten sam silnik co w wersji crossowej więc zmiany oleju też często. Jeżeli o mnie chodzi to wersja X to na prawde mocny sprzęcik i potrafi dostarczyć adrenaliny. A jeżeli chodzi o pytanie wojja to i ja polecam drz 400. Silnik wytrzymały nie wymaga częstych ingerencji, sprawuje się bardzo dobrze na szutrach, daje sobie radę w cięższym terenie a jeżeli chodzi o miasto to również bez zastrzeżeń. Dłuższe wypady to kwestia tego co kto co lubi- mnie osobiście przeszkadzał pęd powietrza przy prędkościach powyżej 100 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojju Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 a jakies porownanie exc 4T i drz pod wzgledem eksploatacji? wagowo sa chyba podobne ale exc troszke mocniejsze i wizualnie fajniejsze, musze rozpoznanie rynku robic duzo wczesniej bo zanim kupilem xt bardzo dlugo sie zastanawialem co wybrac, teraz do wiosny musze sie zdecydowac :bigrazz: , opcje rozwazam w sumie takie XR, EXC200/250, zacisnac pasa i dolozyc do EXC400/450 lub DRZ400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.