Skocz do zawartości

Drobny

Forumowicze
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Drobny

  • Urodziny 05/07/1984

Osobiste

  • Motocykl
    VTR1000F XR400R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    SOSNOWIEC

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Drobny

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. witam sprzedam mojego Biga, duzo dodatkow, fajny wydech, chetnie odpowiem na wszystkie pytania http://allegro.pl/suzuki-dr-800-s-big-kufe...1273763900.html 886 169 469
  2. witam kupie tylny blotnik i boczki (pola numerowe, oslony, czy jak tam zwał) do yamahy tt 600 po 95r najchetniej w dobrym stanie najchetniej w bialym kolorze info pw lub 886 169 469 sms oddzwonie pozdro
  3. witam kupie najchetniej dr 800 z pierwszego roku produkcji z pojedynczym tlumikiem i duzym zbiornikiem, ale moze tez byc 750 ale z tarczowym tylnym hamulcem lub zwykla 800 najchetniej z okolicy slaska, motocykl moze byc wizualnie w srednim stanie ale wolalbym mechanicznie w dobrym, rozwaze kazda propozycje w rozsadnej cenie, info PW lub 886 169 469 sms tez oddwonie
  4. tyle ze po samej regulacji bez jazdy swiece nie koniecznie musza uzyskac odpowiedni kolor, czesto nawet jesli regulacja wykonana jest poprawnie a motocykl byl tylko rozgrzany swiece beda mialy czarny lub ciemny kolor
  5. jesli reaguje to gazniki powinny byc ok, robilem synchro w takim motocyklu nawet w tym tygodniu, niebylo zadnego problemu, wazne zeby silnik byl rozgrzany, na zimno nie uda sie go dobrze ustawic, przez pewien czas w czasie rozgrzewania obroty beda rosly az sie wkoncu ustala wtedy regulujesz sruba od obrotow na wlasciwy poziom, i znowu synchronizujesz, jak masz juz na wszystkich manometrach takie same wartosci a obroty sie zmienily znowu je korygujesz i po temacie powinien chodzic dobrze, a jesli zmienasz w trakcie sklad to reguluj po 1/4 obrotu nie po 1/2, bo jesli sprzet reaguje na sklad to wkoncu musisz znalesc dobre ustawienie
  6. http://slizowski.otomoto.pl/honda-cb-600-h...4-M1759723.html stan bardzo dobry ale: nieby bez rysy ale caly lakierowany, duzo "pomaranczy" technicznie bardzo dobry, widac ze dlugo stal, duzo korozji ale wszystkie uszczeliki silnika nowiutenkie glowica oznaczona w lewym gornym rogu tak jak znaczy sie czesci urzywane do sprzedarzy przebieg 31000 a ogolnie motocykl wyglada na conajmniej 50000 dwa orginalne klucze ale do stacyjki pasuje tylko jeden licznik w milach (motocykl niemiecki) duzo nie orginalnych srob
  7. jaki przebieg ma motocykl, jak wygladaja gazniki wewnatrz (oprocz szlamu), czesto bywa tak ze gazniki sa poprostu zurzyte i nie da sie motocykla poprawnie wyregulowac, sprubuj jeszcze skrecic sklady do oporu podczas pracy, motocykl powinien zgasnac, jesli nie zgasnie szukaj gaznikow, spotkalem sie z tym ze po skreceniu skladow do oporu motocykl jezdzil najlepiej co bylo skutkiem zurzycia
  8. ze szlifowanie tez bym proponowal uwazac bo roznie to moze byc, widzialem szlifowane plytki, mialo byc mniej o 0.03 a bylo np o 0.05 i juz caly plan w pi.... a druga sprawa ze taka plytka moze byc utwardzona powierzchniowo i po szlifowaniu zwyczajnie zdechnie...
  9. nie zalejecie tak jak w kilku innych motocyklach, a przerwa bedzie tylko na czujniku, kontrolka i tak zgasnie dosyc szybko, nigdy caly olej nie splywa z silnika (stad w serwisowce sa podane ilosci na wymiane oleju, oleju+filtr i zalanie "suchego"silnika) i na panewkach, mostakch i w roznych innych szczelinach jest olej wiec silnik po wymianie nie startuje na sucho
  10. uzywane czy jest szansa ze beda gorsze niz te ktor sa w silniku...
  11. trzeba wjac gazniki to pierwsza rzecz, jesli jest dlawik to dysze tez sa inne a warto tez sprawdzisc czy tylko dysze, jest szansa ze np iglice tez...
  12. dasz rade dosc swojego nawet moze i bez sadu, mialem taka sytuacje i pan wyplacil pieniadze, tylko proponuje narazie nie naprawiac tylko zrobcie zdiecia i dzwoncie do sprzedawcy, jesli bedzie sie wypieral zrobic wycene naparawy w najblizszym warsztacie i za posrednictwem prawnika wystosowac do sprzedajacego polecenia zaplaty, u mnie przynioslo natychmiastowy skutek
  13. to troche rzadko te regulacje... JanuszK30 ma racje, sprawdz kompresje na obu cylindrach, a po pomiarze na sucho wstrzyknij do karzedego cylindra troche oleju i zmierz znowu, jesli wynik sie poprawi to umarly pierscienie jesli nie to gora,
  14. kiedy byly robione regulacje? kupiles motocykl czy msz go juz dluzszy czas?
  15. to mozesz zalozyc ze masz luz okolo 0.22-0.23, idealnie bylo by gdyby dao sie ustawic tak zeby luz byl na srodku tolerancji miedzy 0.13 a 0.19 ale tak jak pisalem ciezko bedzie zrobic to tak idalnie, jesli uda sie ze bedzie w tolerancji to bedzie ok, popytaj po wrsztatach czasami wymieniaja plytki za drobna oplata a zdarza sie ze maja wlasnie fabryczne pozostale po regulacji wiec jest szansa dostac cos w rozmiarze jaki bdzie Ci potrzebny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...