kamis-a Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 możliwe nie znam sie na endurakach :cool: pewnie sie rypłem w tych cenach :bigrazz: sorki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 w ktm przerazaja mnie wynalazki typu hydrauliczne srzegło itp co jak sie rozpie***** moze trosze kosztowac :rolleyes: a w porównaniu z innymi to kwestia gustu, Wynalazki?? KTM od 99r robi hydrauliczne sprzęgła. Różni sie to tylko tym ze nie masz linki tylko płyn tak jak w klamce hamulca a zamiast dźwigienki ciągniętej linkom w przegrodzie magneta masz tłoczek. Koszty regeneracji nie są duże. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Wynalazki?? KTM od 99r robi hydrauliczne sprzęgła. Różni sie to tylko tym ze nie masz linki tylko płyn tak jak w klamce hamulca a zamiast dźwigienki ciągniętej linkom w przegrodzie magneta masz tłoczek. Koszty regeneracji nie są duże. znajomy podobno przez zwykłe złamanie klamki przy takim sprzegle musiał płacic 900 pln bo cos jeszcze mu poszło. :icon_rolleyes: Jest to możliwe?? :rolleyes: a hudrauliczne sprzegło w sx to wprowadzili chyba w 03-04. z tego co słyszałem :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 znajomy podobno przez zwykłe złamanie klamki przy takim sprzegle musiał płacic 900 pln bo cos jeszcze mu poszło. :icon_rolleyes: Jest to możliwe?? :rolleyes: a hudrauliczne sprzegło w sx to wprowadzili chyba w 03-04. z tego co słyszałem :smile: Zgadza się,klamka z zbiorniczkiem używana 400-500 zl,ale za luksus i wygodę się płaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 najczęściej a raczej w 99,9% przypadków łamie lub wygina sie tylko klamka. Nie znam nikogo kto uszkodził by w jakikolwiek sposób (nie mówie ze to nie możliwe) zbiorniczek z pompką :) Dla mnie jest to w ogóle ostatnia rzecz która by przeważyła szale czy kupić jakiś motor czy nie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziulen Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 (edytowane) Witam Mam 15 Lat I zastanawiam się nad kupnem nowego motocykla. :crossy: Aktualnie posiadam Husqvarne WRE 125 2004,którą zamierzam sprzedac. No i tu jest własnie problem Myśle nad: KTM EXC 125 (2003-2005r) Yamaha YZ 125 (2003-2005r) Honda CR 125 (2000-2006r) Fundusz na moto to około 9 Tysięcy. Oczywiscie najbardziej do gustu przypadł mi KTM jako Hard-enduro. Bo Honda i Yamaha to Crossy,bardziej na tor... Wypowiedzcie Się. PozdRo :icon_mrgreen: Edytowane 16 Listopada 2008 przez Radziulen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T0mmm Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 (edytowane) Jak chcesz hard enduro to biez exc bo jak sam napsales yz i cr to crossy ktore sie bardziej nadaja na jazde po torze niz po lesie :wink: Edytowane 17 Listopada 2008 przez Mr.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 sam sobie odpowiedziałeś . hard-enduro vs cross. W zależności od tego gdzie bedziesz używał. Choć i przez las przelecisz YZ-ta i przez tor przejedziesz katem. w zależności do czego bardziej potrzebujesz moto, do tego dokonaj zakupu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziulen Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Juz klameczka zapadła :) Wybor jest jednoznaczny. Poszukuję KTMa EXC 2004/05/06 :) Pozdro :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Witam! Nareszcie mogę tutaj zadac to sakramentalne pytanie: CO KUPIĆ ? :) Sytuacja wygląda tak: Więc: :icon_arrow: Początkowo myślałem o crossie, jednak nie mam przyczepki, ani haka przy żadnym samochodzie. To dla mnie niestety spora granica, gdyż samochody są rodziców. Dlatego też możliwośc rejestracji i pokonania dojazdówek na moto jest dla mnie ważna. :icon_arrow: Skłaniam się ku 250 2T lub ostatecznie >400 4T :icon_arrow: Używał sprzętu będę głównie w lesie, ale też na torze w stosunku 50:50 :icon_arrow: Kwota: 10-11k Myślę o KTM EXC 250 2T, WR400/426 (450 chyba w tej cenie ciekawej nie wyrwę), w zasadzie nie mam więcej pomysłów. KTM z racji tego, że jest 2T najbardziej by mi odpowiadał, jednak nie wiem w jakie roczniki celowac. Co proponujecie ? Proszę o kilka odpowiedzi, od ludzi znających temat (nie chce odpowiedzi w stylu "nie bierz 2T bo dużo pali, nie bierz WR bo ma X zaworów więcej od KTMa"). Myślę głownie nad 2T, bo ryzyko kosztownego remontu spada w 2T (po kupnie zmiana tłoka i korby i można latac). Poprostu boje się używanych wyczynów 4T... Szczerze mówiąc EXC 250 2T spełnia moje oczekiwania, ale chciałbym jeszcze zasięgnąc porady bardziej doświadczonych kolegów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 eh... w sumie decyzje juz podjąłeś. W zasadzie do lasu wole charakterystyke 4T i sklaniałbym sie do WR, jeśli używać chcesz tylko na torze i na dojazdówki to 250 w 2T czemu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Gdybym brał nowy sprzęt to oczywiście 4T, ale boje sie miny... Jakie roczniki EXC 250 są godne polecenia, i mają najlepsze rozwiązania ? Oczywiście z używek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 eh... w sumie decyzje juz podjąłeś. W zasadzie do lasu wole charakterystyke 4T i sklaniałbym sie do WR, jeśli używać chcesz tylko na torze i na dojazdówki to 250 w 2T czemu nie. No to raczej kwestia tego co kto lubi,bo EXC z dobrze wyregulowanym zaworem potrafi cuda w terenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Jakie roczniki EXC 250 są godne polecenia, i mają najlepsze rozwiązania ? Oczywiście z używek :) bez znaczenia. Byle po 98r a za tą kase to spokojnie 2003-2004 wyrwiesz. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam, Panowie ile tak mniej więcej na 100km pali EXC 250 2T? przy lajtowej jeździe po lasach.. wiadomo ze raz na jakiś czas odkręci się manete do końca ale nie cały czas na maxa.. czy spalanie jest porównywalne do 450 4T? kolega który ma HM CRE 250 99r twierdzi ze pali mu to kolo 8-10l to tyle co moja była XL 600 :/ jeżeli to prawda to kupuje EXC 250 - 300 :D jeździłem CR i bardzo mi się spodobało :D motocykl lekki poręczny i bardzo mocny :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.