Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cr najtansza?? własnie to rm i kx sa najtansze potem cr yz i sx :)

 

Nie bierz tego do siebie :icon_mrgreen: tylko pobierznie przeglądalem allegro w celu rozeznania się :)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tego do siebie :) tylko pobierznie przeglądalem allegro w celu rozeznania się :(

no ja tez własnie wnioskuje z cen na allegro :) fakt te starsze roczniki sie tak dobrze nie trzymaja jak kx ale te nowe od 02' w góre to juz raczej sztywno stoja :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez własnie wnioskuje z cen na allegro :) fakt te starsze roczniki sie tak dobrze nie trzymaja jak kx ale te nowe od 02' w góre to juz raczej sztywno stoja :icon_mrgreen:

 

Ja się szczególnie rozglądałem do rocznika 01 bo do tego moge coś wyrwać. Czy wygłupianie sie w lesie będzie mniej uciązliwe na 125 czy na 250 mam sporo krętych ścieżek - tak dla ułatwienia :)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez uwazam ze 125tka spokojnie wystarczy, wiecej jest niepotrzebne dla zwykłego smiertelinika.

Szukaj KXa albo RMke. Są dość tanie a dobre.

kup sete i jezdzij nią na tor... a co do cr to ma najgorszy doł i najbardziej ja trzeba kręcić,ale wd mnie jest najlepsza(mi sie najlepiej jezdziło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jakos nie widze znacznej róznicy pomiedzy yz a cr orócz koloru i napisów;]

heee? jaki orócz? a jezdziłes tymi moto? ja mam porownanie z rm to CR jezdzi sie duzo lepiej ale trzeba kręcic bardziej

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się szczególnie rozglądałem do rocznika 01 bo do tego moge coś wyrwać. Czy wygłupianie sie w lesie będzie mniej uciązliwe na 125 czy na 250 mam sporo krętych ścieżek - tak dla ułatwienia :notworthy:

Ja poradzę Ci setkę. W terenie nie liczy sie tak bardzo moc jak umiejętności jeźdźca(w dużym stopniu wyobraźnia).

 

kup sete i jezdzij nią na tor... a co do cr to ma najgorszy doł i najbardziej ja trzeba kręcić,ale wd mnie jest najlepsza(mi sie najlepiej jezdziło)

Ja nie sugerowałbym się dołęm bo i tak trzeba kręcić po obr. Ważne aby silnik dobrze chodził i tyle a czepiać to się można zawieszenia które jest lepsze bo ono tu chyba ma większą role.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poradzę Ci setkę. W terenie nie liczy sie tak bardzo moc jak umiejętności jeźdźca(w dużym stopniu wyobraźnia).

Ja nie sugerowałbym się dołęm bo i tak trzeba kręcić po obr. Ważne aby silnik dobrze chodził i tyle a czepiać to się można zawieszenia które jest lepsze bo ono tu chyba ma większą role.

nie powiedział bym dla początkującego 2t lapsze to ktore bardziej elastyczne jest choć masz racje i tak trza krecic i tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...