Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a nie przypadkiem Apka RX50 ?

 

Jeśli tak to ja zdecydowanie stawiałbym z tego grona na Aprilie, DT jest dobre bo masz duży dostęp części ale do RX-a nie jest źle z częściami, są dostępne bezproblemu. Ja bym brał apke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No MX 50 to supermoto, więc może i DT i Sende też chcesz w wersji supermoto?

Myślę, że do jeżdżenia po lesie i po asfalcie kupiłbyś wersje enduro założył uniwersalne opony i jeździł gdzie chciał, bo jazda po lesie na 17" slickach jakoś mi się nie uśmiecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dylemat, ogladalem 2 ciekawe motocykle i teraz sie ostro zastanawiam co zrobic :

 

1 . http://moto.allegro.pl/item394752929_yamah...c_dodatki_.html

 

2. http://www.allegro.pl/item390510638_ktm_lc...jestrowany.html

 

1. Xt600 - dosc ladny jak na xt, brakuje prawej oslony baku a tak to nie mam za bardzo sie do czego przyczepic, troszke porysowany jak to enduro, wiadomo nie powala pieknym wygladem, osiagami i pewnie zawieszeniem, ale nie ma problemu z odpalaniem, bo ma rozrusznik, ma pelne oswietlenie drogowe, 2 komplety kol, jakas blokadka na kolo i wzialbym tez od wlasciciela troszke ciuchow w cenie moto bo juz to mniej wiecej uzgodnilem, tyle ze to taki troche turystyczny motorek chyba, grzeczne enduro, na dojazdy do pracy i delikatny wypad w teren ok

 

2. LC4 - baaaardzo ladny, porazajacy dzwiek, moc, troszke wysoki jak na moj wzrost ale moze dalbym rade go okrzesac, ogolnie zupelnie inne wrazenie sprawia niz ten xt, taki zadziorny, bojowy, no i wady tak jak pisalem o nim wczesniej : sprzeglo do wymiany ale koles daje nowe razem z moto, cos mu sie wyrwalo ze nie moze znalezc luzu, podobno przez to sprzeglo, podejrzane troche, moze skrzynia, nie dziala nic z elektryki (swiatla przod , stop, nie ma migaczy i predkosciomierza) a dosc czesto bede jezdzil po asfalcie wiec bedzie mi to potrzebne, zapalanie ktorego sie tez boje, xt ma rozrusznik i zapala po sekundzie, lc4 po miesiecznym przestoju odpalal przez 1h, nie wiem jak odpaliby teraz na zimno jakbym go pojechal ogladnac jeszcze raz ale widzialem jak meczyl sie przy tym pierwszym zapalaniu wlasciciel i nie bylo to zachecajace w perspektywie codziennego uzytkowania

 

cena lc4 troche wyzsza od xt bo za xt + pare ciuszkow zaplacilbym 5,5tys a za lc4 6tys i czeka mnie po tym modzenie z elektryka i sprzeglem, napisalem wlascicielowi lc4 ze martwi mnie ta elektryka i ten problem ze znalezieniem luzu/sprzeglem, zobacze co odpisze

 

pozdro

 

ps. nie mam zwyczaju sie rozpisywac w postach a zauwazylem ze na tym forum wszystkie moje posty strasznie dlugie wychodza, ale tak to jest jak czlowiek chce kupic cos na czym sie nie zna :)

 

ps2. gadalem z wlascicielem lc4 przed chwila i gwarantowal mi ze skrzynia jest ok i ze to tylko sprzeglo, jak moto stoi i wrzuci mu sie jedynke to mimo wcisnietego sprzegla troszke moto ciagnie do przodu,podobno przez to na postoju nie mogl znalezc luzu, co do elektryki ma sprawdzic czy pradnica daje prad na kable bo przelaczniki wszystkie sa

Edytowane przez wojju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dylemat, ogladalem 2 ciekawe motocykle i teraz sie ostro zastanawiam co zrobic :

 

1 . http://moto.allegro.pl/item394752929_yamah...c_dodatki_.html

 

2. http://www.allegro.pl/item390510638_ktm_lc...jestrowany.html

 

1. Xt600 - dosc ladny jak na xt, brakuje prawej oslony baku a tak to nie mam za bardzo sie do czego przyczepic, troszke porysowany jak to enduro, wiadomo nie powala pieknym wygladem, osiagami i pewnie zawieszeniem, ale nie ma problemu z odpalaniem, bo ma rozrusznik, ma pelne oswietlenie drogowe, 2 komplety kol, jakas blokadka na kolo i wzialbym tez od wlasciciela troszke ciuchow w cenie moto bo juz to mniej wiecej uzgodnilem, tyle ze to taki troche turystyczny motorek chyba, grzeczne enduro, na dojazdy do pracy i delikatny wypad w teren ok

 

2. LC4 - baaaardzo ladny, porazajacy dzwiek, moc, troszke wysoki jak na moj wzrost ale moze dalbym rade go okrzesac, ogolnie zupelnie inne wrazenie sprawia niz ten xt, taki zadziorny, bojowy, no i wady tak jak pisalem o nim wczesniej : sprzeglo do wymiany ale koles daje nowe razem z moto, cos mu sie wyrwalo ze nie moze znalezc luzu, podobno przez to sprzeglo, podejrzane troche, moze skrzynia, nie dziala nic z elektryki (swiatla przod , stop, nie ma migaczy i predkosciomierza) a dosc czesto bede jezdzil po asfalcie wiec bedzie mi to potrzebne, zapalanie ktorego sie tez boje, xt ma rozrusznik i zapala po sekundzie, lc4 po miesiecznym przestoju odpalal przez 1h, nie wiem jak odpaliby teraz na zimno jakbym go pojechal ogladnac jeszcze raz ale widzialem jak meczyl sie przy tym pierwszym zapalaniu wlasciciel i nie bylo to zachecajace w perspektywie codziennego uzytkowania

 

cena lc4 troche wyzsza od xt bo za xt + pare ciuszkow zaplacilbym 5,5tys a za lc4 6tys i czeka mnie po tym modzenie z elektryka i sprzeglem, napisalem wlascicielowi lc4 ze martwi mnie ta elektryka i ten problem ze znalezieniem luzu/sprzeglem, zobacze co odpisze

 

pozdro

 

ps. nie mam zwyczaju sie rozpisywac w postach a zauwazylem ze na tym forum wszystkie moje posty strasznie dlugie wychodza, ale tak to jest jak czlowiek chce kupic cos na czym sie nie zna :)

 

Mysle ze jak byś od SM oczekiwał czasem jakiejś dzikośći i by ci sie zamarzyły jakieś wygłupy to Kat lepsze,zawias lepszy,ostrzejsza reakcja na gaz,,, :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bier kata , ze sprzeglerm sie wyjasnilo , jak ciagnie to luzu nie znajdziesz , teraz tylko co z elektryka , w sumie pradnice kupisz za 200 -300 zl na allegro ( zapewne SEM-owska)

 

a moze kompromis ? , rozgladnij sie za XR 600 w tej cenie mozna juz cos trafic

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ejjj no Rychu co koledze wyjeżdżasz z XR?

na XR ja poluje a jesteśmy sąsiadami. Jak ja kupie to se będziesz TY szukał :) Przestrzegam przed egzemplarzem spod Żywca (Ślemień), koleś woła 7 tyś pln a moto kopci, ogólnie do remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie zalezy do czego to ma byc moto ? na tor ? do lasu ? jezdziles juz crosem 250 ccm ? to nie mz , troszke mocniejsza ;) a i wymaga troszke kasy , ale kat tez tani w utrzymaniu nie bedzie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto ma być głównie do lasu ale i pare razy na tor na tor bym wpadał. A jakie jest serwisowanie takiego kata bo crossowki to wiem ale takiego kata to nie mam pojęcia? Chodzi mi głównie co ile wymiana tłoka, oleju i jakie sa srednie koszty remontu takiego hard enduro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto ma być głównie do lasu ale i pare razy na tor na tor bym wpadał. A jakie jest serwisowanie takiego kata bo crossowki to wiem ale takiego kata to nie mam pojęcia? Chodzi mi głównie co ile wymiana tłoka, oleju i jakie sa srednie koszty remontu takiego hard enduro?

jedna mała uwaga... to nie hard :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie chciałbym kupić Crossa do rekreacyjnej jazdy w terenie, nie mam żadnego doświadczenia z tego typu sprzętem i myślę, że jakaś lekka maszyna o pojemności do 150 była by najlepsza, ale jaka? Jaką polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie chciałbym kupić Crossa do rekreacyjnej jazdy w terenie, nie mam żadnego doświadczenia z tego typu sprzętem i myślę, że jakaś lekka maszyna o pojemności do 150 była by najlepsza, ale jaka? Jaką polecacie?

Heh, zauważyłem w twojej wypowiedzi jedną poważną sprzeczność: cross i rekreacyjna jazda. Te dwie rzeczy nijak do siebie nie pasują. I teraz wyjaśnijmy sobie co to znaczy "rekreacyjna jazda"? - jazda z panną nad rzeczkę, do lasu, nad staw czy przemieszczanie się w terenie z punktu A do B niekoniecznie drogami a może zapierdzielanie po starej piaskowni? I jakim budżetem dysponujesz?

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym chciał z "panna" nad rzekę to nie crossu bym szukał tylko enduro, a i moim fazerem daje rade. Rekreacyjnej, ponieważ nie mam zamiaru katować sprzętu tylko tak jak wspomniałeś, trochę na żwirowisku, może jakieś błotko itp. :clap:

Edytowane przez ewzen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...