Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@michoa

silnik i kolektor wydechowy są jak nowe, nie dostawały gałęziami ani kamieniami, plastiki i tłumik tak samo

 

tylny hamulec jest używany przy takiej pojemnosci bardzo rzadko i spokojnie wystarcza bęben, a zresztą za 4,500 mozna kupic najwyzej DR czy XT, które nie dorastają do pięt XR lub LC4 do remontu, więc jest to jakas tam okazja

 

ciekawe co było robione w silniku?koles nic nie pisze o przebiegu pewnie tylko rozrząd

 

prawdopodobnie okazja jest niezła, aż szkoda byłoby to mordować w terenie, chętnie bym to kupił

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę jesteście tacy naiwni że wierzycie że xr600 była niejeżdżona w terenie :D ?? załozyć szosowe opony nie jest jakoś szczególnie trudne :D

 

bęben z tyłu i bez polskich papierów prawie 5tys.........bywały lepsze okazje z xr w roli głównej...

Na moje oko rzadko (jeśli w ogóle) widziała teren, wierz mi sporo rzeczy można odpicować do sprzedaży ale w tym przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne. Jazda w terenie odbija się na wszystkich elementach moto i doprowadzenie takiej maszyny do stanu z przed jest bardzo trudne i kosztowne, im starsze moto tym trudniejsze jest to zadanie. Jeśli ktoś szuka takiej maszyny w celach kolekcjonerskich to fakt że jest to model z przed 1991r. czyli jeszcze z bębenkiem przemawia raczej na jej korzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zresztą za 4,500 mozna kupic najwyzej DR czy XT, które nie dorastają do pięt XR lub LC4 do remontu, więc jest to jakas tam okazja

 

ale xt będziesz miał zarejestrowaną w PL i dużo młodszy rocznik a to sporo zmienia postać rzeczy...po pierwsze rejestracja to chyba +/- 500-700zł po drugie kupa latania i użerania sie z urzędasami....

 

Na moje oko rzadko (jeśli w ogóle) widziała teren, wierz mi sporo rzeczy można odpicować do sprzedaży ale w tym przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne. Jazda w terenie odbija się na wszystkich elementach moto i doprowadzenie takiej maszyny do stanu z przed jest bardzo trudne i kosztowne, im starsze moto tym trudniejsze jest to zadanie

 

no zapewne masz szefie racje ja tam i tak nie dowierzam :D

 

 

dla mnie okazją jest ta http://allegro.pl/honda-xr-400-enduro-cros...1248829358.html 99 rocznik zarejestrowana w PL wygląda nieźle(na moje oko to tylko komin ma od zetora a reszta orginał ?? ) i 40km odemnie ciekawe jak silnik :D

 

kurde nie znam sie na 4T i boje sie że to jakaś mina silnikowa odpicowana na sprzedaż a takto nawet zastanawiałem sie czy nie zdradzić 2T i sie nie zapożyczyć na nią :icon_twisted:

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie okazją jest ta http://allegro.pl/honda-xr-400-enduro-cros...1248829358.html 99 rocznik zarejestrowana w PL wygląda nieźle(na moje oko to tylko komin ma od zetora a reszta orginał ?? ) i 40km odemnie ciekawe jak silnik :D

 

kurde nie znam sie na 4T i boje sie że to jakaś mina silnikowa odpicowana na sprzedaż a takto nawet zastanawiałem sie czy nie zdradzić 2T i sie nie zapożyczyć na nią :icon_twisted:

A dla mnie to żadna rewelka, widać że maszyna sporo przeszła.

 

ale xt będziesz miał zarejestrowaną w PL i dużo młodszy rocznik a to sporo zmienia postać rzeczy

Nie...... no proszę Cię nie porównuj XT zwłaszcza młodszych roczników do XR no bez przesadyzmu :wink: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym kupić jakieś endurko 250 najlepiej kawe. Moto potrzebne (30% miasto, 60% teren, 10% trasy asfalt max.100-200km z prędkością przelotową 100-120km/h) oczywiście czasami miał bym ochotę spokojnie pojeździć w plenerze z pasażerką. Mój budżet to 4500pln. Dodam że dopiero chcę zacząć kariere z moto, miałem okazje jeździć 500 CX Custom, i kilkoma jeszcze innymi ale mniejsze pojemności. Będzie to moje pierwsze moto. Mam prawko i chciałbym zarejestrowane moto.

 

http://moto.allegro.pl/klx-250-nie-dr-xt-x...1248388117.html

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-klx-250-kl...1246040094.html

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-klx-250-na...1254694479.html

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1253036539.html

 

czy z tej czwórki jest coś sensownego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nie zależy mi aż na trasach więc mógłbym z tego zrezygnować na poczet nie katowania sprzętu.

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1253036539.html z tych czterech linków odrzuciłem 2 pierwsze przez sugestie kolegi wyżej i trzeci z racji odległości jaką musiał bym pokonać aby obejrzeć moto.

 

tak więc został ten link. jak może przekładać się cena do rocznika stanu technicznego. niby są tablice co by oznaczało że jest jeżdzony więc nie do końca musi to być mina. mam rację ? jak jest waszym zdaniem. czy może poczekać pare tygodni aż trafi się lepsza okazja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nie zależy mi aż na trasach więc mógłbym z tego zrezygnować na poczet nie katowania sprzętu.

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1253036539.html z tych czterech linków odrzuciłem 2 pierwsze przez sugestie kolegi wyżej i trzeci z racji odległości jaką musiał bym pokonać aby obejrzeć moto.

 

tak więc został ten link. jak może przekładać się cena do rocznika stanu technicznego. niby są tablice co by oznaczało że jest jeżdzony więc nie do końca musi to być mina. mam rację ? jak jest waszym zdaniem. czy może poczekać pare tygodni aż trafi się lepsza okazja ?

 

na tej kanapie współczuje pasażerowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest to Wersja R to pewnie motor jest zarejestrowany tylko na jedną osobę, widać też że nie ma podnóżków pasażera, jeżeli w dowodzie można wozić 2 osoby to na chama możnaby je jakoś zamontować ;)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie zależy Ci na małej masie i dobrym zawieszeniu to dobry wybór, lecz w ostry teren tym nie wjedziesz. Na miasto sie jak najbardziej nadaje, krótsze trasy też bez problemu. Mało wysilony silnik, trwały jeżeli chcesz lajtowo pojeździć i nie grzebać często to XT jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nie zależy mi aż na trasach więc mógłbym z tego zrezygnować na poczet nie katowania sprzętu.

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-klx-250r-i1253036539.html z tych czterech linków odrzuciłem 2 pierwsze przez sugestie kolegi wyżej i trzeci z racji odległości jaką musiał bym pokonać aby obejrzeć moto.

 

tak więc został ten link. jak może przekładać się cena do rocznika stanu technicznego. niby są tablice co by oznaczało że jest jeżdzony więc nie do końca musi to być mina. mam rację ? jak jest waszym zdaniem. czy może poczekać pare tygodni aż trafi się lepsza okazja ?

 

Miałem z kumplem jechać oglądnąć ten motor z tego co nam koleś mówił przez telefon to wymienił łańcuszek rozrządu, uszczelniacze pompy wodnej. Moto ma do wymiany napęd, brak przeglądu technicznego. Powiedział, że spokojnie sprzeda go za 3500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...