Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja ostatnio kupiłem xl 250 z 1983r, i włąsnie an szybko ale prosto z niemiec stan 100%oryginał zadnej srubki w silniku nikt nie odkręcał i wszytko sprawne zawsze odpala od pierwszego kopnięcia mocy ma naprawde duzo i fajnie sie prowadzi. Polecam taki motocykl gdyz radosc z jazdy naprawde wielka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich

 

Zastanawiam sie nad kupnem nowego enduraka ale mam problem co do wyboru konkretnego modelu. Na zakup moge przeznaczyć ok 2500. Z jednej strony potrzebuje motocykla trwałego (czyli najlepiej nie wysilony 4T, jak np yamaha XT 600) ale z drugiej strony chciałbym aby moto miało zawieszenia przystosowane do skoków (czyli np jakiś cross) i było w miare lekkie. Rozglądając się w temacie mam problem, bo naprzeciw siebie stoją sprzęty typu kawasaki kmx 125, aprilia rx 125, itp...(mała masa) vs yamaha xt 600, kawasaki klr 600 (moc)

 

Sprzęt będzie uzytkowany średnio co 2 tyg po 2 godziny.

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie pieniądze to lepiej odpuść sobie 4suwy, bo może okazać się że po zakupie wsadzisz w moto drugie tyle lub więcej żeby miało to jakoś ręce i nogi. Wydaje mi się że najlepsza była by yamaha dt 125 albo jak już podałeś aprilla rx, kmx-a sobie raczej odpuść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XT 600 to dobra, i trwała konstrukcja, za 3 tyś kupił byś już coś wmiare ok. Jeśli chcesz jeździć tylko po terenie, to szukaj motocykla bez kwitów. No niestety, XT-kiem nie poskaczesz napewno, ma dużą mase, nienadaje się do tego.

2T to 2T, według mnie, taka DT 125 to nic specjalnego, niby odblokowana ma 28 koni, chociasz te 8km jest "dodane" przez właścicieli...

Jedyny 2T którą za ta kase kupisz, ma już dość sporo mocy, i dobre zawieszenie to właśnie Aprilia rx 125.

Jednak jest to już dość wysilony silnik, i spali przy ostrej jeździe ok 8-10L.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, te 10 litrów to może jakoś przeżyje, bo obecnie tłuke jawe 350 i ona jakies 8 spokojnie wyssa (tylko ze ona z enduro to ma tyle wspólnego co....)

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz w ogóle pomyśleć czy będzie Cię stać na utrzymanie moto. Niestety każde moto a enduro tym bardziej sporo kosztuje tym bardziej starsze i tanie bo takie masz zamiar kupić. No twoim miejscu poczekałbym jeszcze troszkę i do zbierał kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego za 2.500 to trupa kupisz , ale to tez nie tak latwo za taka kase. Jak koledzy pisali , 4T malo pali , fajnie oddaje moc , ale naprawy kosztowne. Jak kwitow nie potrzebujesz , to szukaj zmoty , rama cross a silnik np MZ 250.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodze się z Tobą nitomen, nie zawsze tak jest, jak trafi okazję i kupi wmiare zadbaną maszyne to polata dość długo.

Tak samo mnie straszyli że za 2-3tyś nie kupie dobrego 4T. Kupiłem DR 350 za 3tys, zrobiłem nią 4,5tys km, wymiłem łańcuszek rozrządu, sprzęgło, skrzynia, głowica w bdb stanie bez ingerencji, tylko olej i zawory, i częsci expalrtacyjne, i wsio.

Szukaj, moze się coś trafi. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen w sumie masz racje . Tylko jest pewien problem bo silnik MZ 250 jest dość duży także trzeba by było delikatnie rame przerobić by się tam zmieścił. Troche sie obawiam tego spawania ramy, zeby nie pękła np. po skoku.

Edytowane przez bohen

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helloł.

Szukam, gapie sie w te ogłoszenia i na razie słabo z tym co bym chciał ( exc 52x w odpowiadającym mi stanie) - w moim budżecie - to jak zwykle kaganiec :banghead:

Kolega namawia mnie na XR 650R. Nie macałem tego moto (poczytałem tyko co znalazłem, pooglądałem Baja1000 i inne), ale jakoś dziwnie podświadomie czuje podobną grację w cięższym terenie jak w byłej TTR. Co do naszej jazdy to moto generalnie mogłoby być - płaskie kujawy - z górami słabo tu, ale czasami męczące kawałki sie znajdą. No i jak z odpalanie tego cuda. Pali od strzała? Jak po glebach?

Co myślicie o pomyśle na XR i np tym egzemplarzu:

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=874944504

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...