Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki panowie za wsparcie... zacząłem właśnie zwracać większą uwagę właśnie na Suzuka 350. bo przystępniej cenowo wychodzi. Niestety wystąpiły u mnie małe problemy i nowy sprzęt najwsześniej na następny sezon :(:(

no nic jakoś będę musiał wytrzymać na razie starczy mi śmiganie po drogach :-)

 

zapytam jeszcze w takim razie o jedno... bo może przesadzam z tą potrzebą 450.. powiedzcie czy 250 to jest w zupełności wystarczająca zabawka do śmigania po okolicznych bezdrożach czy jednak może jej braknąć pod większe górki?? jestem dość duży i odrobinę zbudowany - ważę pod 90 kg.

jeśli by to miało dość mocy to warto by było kupić chyba 250 w lepszym stanie za tą kasę niż 450 z którym posiedzę więcej w garażu niż w lesie i polach :)

 

pozdro :)

Jeśli ta 250 ma być w 4T to może być troszkę słaba, poszukaj yamahy TT350 to sprzęt któremu nie zabraknie ma coś około 34km i jest dość lekka, fajny i trwały sprzęcik moim prywatnym zdaniem sporo lepsza od DR350.

Chyba że to ma być 250 w 2T to inna rozmowa ,tej mocy na pewno nie braknie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za wsparcie... zacząłem właśnie zwracać większą uwagę właśnie na Suzuka 350. bo przystępniej cenowo wychodzi. Niestety wystąpiły u mnie małe problemy i nowy sprzęt najwsześniej na następny sezon :icon_mrgreen::(

no nic jakoś będę musiał wytrzymać na razie starczy mi śmiganie po drogach :-)

 

zapytam jeszcze w takim razie o jedno... bo może przesadzam z tą potrzebą 450.. powiedzcie czy 250 to jest w zupełności wystarczająca zabawka do śmigania po okolicznych bezdrożach czy jednak może jej braknąć pod większe górki?? jestem dość duży i odrobinę zbudowany - ważę pod 90 kg.

jeśli by to miało dość mocy to warto by było kupić chyba 250 w lepszym stanie za tą kasę niż 450 z którym posiedzę więcej w garażu niż w lesie i polach :icon_mrgreen:

 

pozdro :flesje:

Jeśli ta 250 ma być w 4T to może być troszkę słaba, poszukaj yamahy TT350 to sprzęt któremu nie zabraknie ma coś około 34km i jest dość lekka, fajny i trwały sprzęcik moim prywatnym zdaniem sporo lepsza od DR350.

Chyba że to ma być 250 w 2T to inna rozmowa ,tej mocy na pewno nie braknie. :crossy:

Jeśli ta 250 4t była wyczynówką to każda marka będzie dużo silniejsza(o prowadzeniu, poręcznosci itd nie wspomne) od dr 350, tt 350 i podobnych.

A co do 250 2t to ja bym się bardziej bał o zdrowy rozsądek i brak doświadczenia w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak ale "lof" chce coś za 7-8tyś. a za tyle nie dostaniesz wyczynowego 250 4T w normalnym stanie, a to że wyczynowemu crossowi 250 4T mocy nie brak to chyba jasne :icon_twisted:. Na 250 2T też da rade tylko trzeba mieć równo po sufitem i trochę wyobraźni, ale fakt z tym 250 2T to trochę przesadziłem :icon_razz:

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak ale "lof" chce coś za 7-8tyś. a za tyle nie dostaniesz wyczynowego 250 4T w normalnym stanie, a to że wyczynowemu crossowi 250 4T mocy nie brak to chyba jasne :D. Na 250 2T też da rade tylko trzeba mieć równo po sufitem i trochę wyobraźni, ale fakt z tym 250 2T to trochę przesadziłem ;)

 

z tym "sufitem" i wyobraźnią powinno być u mnie nie najgorzej... kupiłem od razu r1 3 lata temu pomimo tego że każdy przestrzegał i narazie żyję, a jak się wczoraj przejechałem r6 szwagra to czułem spore braki w mocy więc widać że da się od razu coś mocnego tylko trzeba zgodnie ze słowami gholluma nie przesadzać na początek, a z czasem wraz ze zdobytym doświadczeniem pozwalać sobie na więcej.

Trzeba po prostu być fair wobec samego siebie i wiedzieć na co nas stać :)

 

dzięki panowie... wiem już mniej więcej czego szukać postaram się znaleźć jakieś 250 w 2T jak się uda lub faktycznie ustrzelić Dr 350... zobaczymy co przyniesie czas :)

a z czasem jak już pojeżdżę i nazbieram "papieru" więcej to już coś konkret i nowszy rocznik...

 

pozdro gorące i gumowych drzew :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym "sufitem" i wyobraźnią powinno być u mnie nie najgorzej... kupiłem od razu r1 3 lata temu pomimo tego że każdy przestrzegał i narazie żyję, a jak się wczoraj przejechałem r6 szwagra to czułem spore braki w mocy

(...)

dzięki panowie... wiem już mniej więcej czego szukać postaram się znaleźć jakieś 250 w 2T jak się uda lub faktycznie ustrzelić Dr 350... zobaczymy co przyniesie czas :)

Właśnie, "narazie żyje"...

Jeśli masz chęć na moc i chcesz sie nauczyć dobrze jeździć w w terenie to kup setke. Daj spokój z 250 2t bo za mocne. Znam takich co twierdza że dobrze nauczyli sie jeździć na ćwiarze a co do czego to setki nie doszli bo zaliczyli krzaki. :biggrin:

I pamiętaj ze teren to całkiem inna bajka niż asfalt.

pozdro i równie życzę gumowych drzew :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"dzięki panowie... wiem już mniej więcej czego szukać postaram się znaleźć jakieś 250 w 2T jak się uda lub faktycznie ustrzelić Dr 350... zobaczymy co przyniesie czas smile.gif

a z czasem jak już pojeżdżę i nazbieram "papieru" więcej to już coś konkret i nowszy rocznik... "

Jak już to lepiej szukaj DR350 bo ta 250 2T może cię "nieco" sponiewierać, i faktycznie jazda w terenie to co innego niż na drodze. Musisz jeszcze brać pod uwagę różnice w oddawaniu mocy bo o ile DR350 robi to w przyjemny i przewidywalny sposób to 2T 250 oddaje moc w dość gwałtowny sposób i o wiele łatwiej o glebę.

Więc moim zdanie lepiej zebrać trochę doświadczenia na czymś słabszym zanim wskoczysz na ćwiarę, może to być seta jak radzi ci "moto33" ale koszty jej utrzymania są sporo większe niż takiej DR350. Nie zrozum mie źle na ćwiarze też można zacząć ,ale musisz wiedzieć na co się porywasz bo 60km w szosówce to zupełnie inna bajka niż te same 60km w wyczynowym crosie.:biggrin:

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"dzięki panowie... wiem już mniej więcej czego szukać postaram się znaleźć jakieś 250 w 2T jak się uda lub faktycznie ustrzelić Dr 350... zobaczymy co przyniesie czas smile.gif

a z czasem jak już pojeżdżę i nazbieram "papieru" więcej to już coś konkret i nowszy rocznik... "

Jak już to lepiej szukaj DR350 bo ta 250 2T może cię "nieco" sponiewierać, i faktycznie jazda w terenie to co innego niż na drodze. Musisz jeszcze brać pod uwagę różnice w oddawaniu mocy bo o ile DR350 robi to w przyjemny i przewidywalny sposób to 2T 250 oddaje moc w dość gwałtowny sposób i o wiele łatwiej o glebę.

Więc moim zdanie lepiej zebrać trochę doświadczenia na czymś słabszym zanim wskoczysz na ćwiarę, może to być seta jak radzi ci "moto33" ale koszty jej utrzymania są sporo większe niż takiej DR350. Nie zrozum mie źle na ćwiarze też można zacząć ,ale musisz wiedzieć na co się porywasz bo 60km w szosówce to zupełnie inna bajka niż te same 60km w wyczynowym crosie.:)

 

 

30 pare "kucyków" :smile: wystarcza do dość żwawego poruszania sie po lesie, ścieżkach polnych itp... do zwykłego endurowania ale o torze czy coś to wiesz :clap:

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"30 pare "kucyków" smile.gif wystarcza do dość żwawego poruszania sie po lesie, ścieżkach polnych itp... do zwykłego endurowania ale o torze czy coś to wiesz smile.gif"

Owszem na tor mało, ale znowu przypominam że "lof" ma zamiar właśnie "edurować" a nie "krosować"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"30 pare "kucyków" smile.gif wystarcza do dość żwawego poruszania sie po lesie, ścieżkach polnych itp... do zwykłego endurowania ale o torze czy coś to wiesz smile.gif"

Owszem na tor mało, ale znowu przypominam że "lof" ma zamiar właśnie "edurować" a nie "krosować"

 

Jak ma się odpowiednie umiejętności to i te 30 koników spokojnie wystarczy :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma się odpowiednie umiejętności to i te 30 koników spokojnie wystarczy :buttrock:

 

Moc mocą ale 125-135kg na torze nie pomaga mów co chcesz. Nie mówie że 30kM nie wystarcza ale do ostrej jazdy jednak nie wystarcza.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...