Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rzeczywiscie z forum jest, poprzegladalem posty i w sumie nie znalazlem nic podejrzanego w histori tego kdx, kupil od kogos z tego forum, wiem tez za ile :wink: , rzeczywiscie remoncik byl, byl jakis problem z przegrzewaniem sie, jedyne co mnie martwi to to ze pali wiecej niz 7l, dziwne ze motocykl o takiej malej pojemnosci i wadze moze lykac 8l przy spokojnej jezdzie, mam auto co mi tyle pali w trasie jak sie postaram a ma moc takiego 2t x5, pojemnosc x15 i wage x13 :wink: , w terenie niech by sobie palil nawet 12 i wiecej bo to bedzie pare godzin w tygodniu, tylko te dojazdy do pracy, najwyzej bede sobie pyrkal do pracy relaksacyjnie a wyzywal sie w lesie, moze da sie zbic troche to spalanie :wink:

Nie nie przy ostrej jezdzie ci spali 7-8 przy spokojnej 5 nie ma mowy zeby tyle spalił,tyle to pali kx który ma 40 koni

 

A co do suzi to ogólnie dobry motocykl,mi na przełozeniach na moc spali koło 4L ale ostro deptam. Za małe pieniądze mozesz kupic młoda i zadbana dr. Moim zdaniem warto brac to moto,ale najlepiej kup dobre zeby chodziła na 100% bo mozesz (ale niemusisz,ja mam) problem z czesciami do DR. ogólnie fajnie sie smiga,no ale jesli pragniejsz więkrzych wrazen to napewno nie DR 125.

a w czym jest lepsza dt od dr???ILe przełożeń ma DRka??? :buttrock: :) :)

Plusem na korzyść DT jest napewno lepsza dostepność częsci,moc i zawieszenie troche lepsze a dr to pali naprawde mało ;)

Nie ma to jak 2T :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tej Husce http://www.allegro.pl/item375416500_mocna_...na_wre_125.html, myślę, że cena atrakcyjna i ten stan (nie wiadomo co w silniku). Części do Husek są dostępne od 98roku czy po 98 roku?

Bliźniaczo podobna do mojego motoru(mój nie ma wielu gratów co ten w linku). Prowadzi sie dobrze, koszt części podobny jak innych setek a dostepność ich jest od '95 . Właśnie skończyłem remont i tak korba prox-380zł, tłok vertex standard cena-300zł, łożyska(skf'y) to nie dotyczą marki motoru a cena ich na wał i skrzynie-300zł. Jeśli silnik chodzi wmiarę dobrze i zawiecha nie ma luzów to mogę tylko powiedzieć że będziesz w 100% zadowolony. Oryginalnie powinna lecieć ok 120km/h a na przełożeniu 13/52 śmiga ok 100-105km/h co jest wystarczające po lesie(jak dla mnie :D ).

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Larson w Olesnicy,daje gwarancje ze pierscienie musza chodzic. Ja tam niegdy czego takiego nierobiłem wiec niewiem, powiedział ze bedzie chodzić. Wiesz ogólnie mam w dobrym stanie cylek i tłok ale pierscienie były juz zjechane i widocznie zaczoła duzo oleju pobierac

 

Pierścienie pochodzą a jakże, pytanie tylko ile czasu :)

Jeżeli już masz rozbebeszony silnik, to wymień od razu komplet (tłok, pierścienie + duperelki) - to standard.

 

Odnośnie Rometów, to słyszałem różne opinie - i dobre i kiepskie. Ja osobiście radziłbym odłożyć więcej i kupić sprawdzony sprzęt wyprodukowany u naszych skośnookich przyjaciół z Japonii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no teraz juz mam zapuzno bo pierscionki juz mam dorobione,czekam tylko na jeden-uszczelniający.A co do rometów... to lepszy jest rower

To nie można dostać od ręki pierścieni? A rower wiadomo lepszy bo lżej sie pcha jak się zepsuje.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co wy na to ?

YAMAHA DT125

 

Mam kilka pytań odnośnie jak ona sobie radzi w terenie i na normalnych drogach i czy w ogóle to dobry motor ?

 

I ile kosztuje nowy ?

w terenie radzi sobie słabo. na normalnych drogach normalnie, typowo. Czy dobry? W sumie chyba dlatego że dobry dostęp jest do części ale jeśli chodzi o poównanie do KDX to DT to dno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT w terenie radzi sobie słabo

Zależy o jakim terenie mówimy - o ile nie są to bagna, mokradła i straszne piaski to DT w terenie jest jak najbardziej OK.

 

na normalnych drogach normalnie, typowo

Tu się zgodzę :buttrock:

 

Czy dobry? W sumie chyba dlatego że dobry dostęp jest do części ale jeśli chodzi o poównanie do KDX to DT to dno.

No bez przesady - zależy do czego porównujesz!

DT 125 jako pierwszy motor jest super - wszechstronny, w miarę tani jeżeli chodzi o eksploatację i przeglądy nie wymaga jakiejś specjalnej troski (jak np. crossy), nie jest wymagający jeżeli chodzi o technikę jazdy i wybacza dużo błędów. Ja jak najbardziej polecam!

 

DT już nie jest produkowana, zastąpił ją model XT (4T z 15 kucykami - za słabe toto w teren niestety).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...