Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem uzytkownikiem Hondy Nx 125 i mam ochote jak najszybciej zmienic motor.

Mysle o takim:

Yamaha Yz 426 f

http://allegro.pl/item291728332_yamaha_yz_426_f_400_.html

aukcje podalem dla przykladu.

Jak doradzacie? Mam wzrostu ok 175 waga 63 lat rocznikiem 16.

Ale co do wagi zaczalem chodzic na silownie i bede bral masowke wiec tak dojade do 80 kilo wagi.

Sadzicie ze ten motorek bedzie dobry na przesiadke?

Jak nie to podajcie jakies swoje propozycje motorkow na ktorych waszym zdaniem lepiej zebym jezdzil:D

notworthy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potocznie mowiac, bedzie toba miotal jak szmata.

Taka przesiadka nie ma sensu, bo bedzie Cie tylko meczyc i zniechecac.

Ten motocykl ma naprawde ogromna moc.

Lepiej kup 125cc w 2t i naucz sie to wykorzystywac.

Bo i tak roznica bedzie gigantyczna, i na poczatku bedzie Cie nosic :buttrock:

Pozdrawiam

Ps. To nie mialo byc w jakikolwiek obrazliwe, po prostu dobrze obrazuje, jaka sytuacja moze zaistniec :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He nie wiem po co kupywać 500 w 2t, skoro mało kto może opanować 80 % jej 88km(nowa Honda CR). Wiem co mówię bo wystarczy mi jak raz nawaliła mi huska, to jak pociągnoł mnie znajomy to mało sie kiera nie wyrwała! W 2t to nie ma sensu kupywanie wiekszej pojemności niż da sie opanować.

Więc rivera666 polecam Ci coś 125.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze niewielu jest ktorzy opanuja ten motocykl w 30% :icon_rolleyes:

Ale na pustynie - Idealny wybor.

No i do hillclimbingu, wiec chlopaki.

Bierzcie CR 500 :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh.. mowicie 125 2t wyczyn. Napewno nie kupie sety zebym za 3-4 miechy zmienial moto a co myslicie o np. Suzuki Rm 250?

No jak mówisz że po max 4 miechach będziesz zmieniał na 250, to i tak szypko się rozwijasz to bierz od razu 500 2t. Do końca życia Ci starczy. :icon_mrgreen: Tylko nie wiem ile masz żyć. Bo ja mam jedno.

 

A tak na poważnie to 250 2t to jest jeszcze gorzej niż ta YZ 400-450 4t. Kup ale własnie tą 250 sprzedasz po max po 2 miechach. Bo w terenie nie liczy sie mistrz prostej tylko na winklach gaz opór. Lepiej zmieniac motor co jakiś czas niż bać sie jeździć nim na chociaż na 50%. Dodam że nie wieże że opanujesz sete w 100% przez 4 miechy i będziesz sie nudził na niej po przesiadce ze 125 4t.

Pozdro i miłej jazdy. :icon_rolleyes:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy, ostatnio udalo mi sie dolozyc troche grosza, i chcialbym kupic jakies moto

niestety nie orientje sie za bardzo w dziedzinie crossow, bo dopiero chcialbym zaczac przygode z nimi :icon_mrgreen:

Potem napewno bede poglabial swoja wiedze na ten temat.

Mam kilka watpliwosci, ale mam nadzieje ze wyjasnicie mi conieco.

Podstawowa rzecz to czy za max 4 tys (najlepiej 3) mozna kupic w miare dobrego crossa lub enduro?

Bedzie to moj pierwszy taki motocykl wiec teraz pytanie jaka moc wybrac?

Na czym polega serwisowanie 2T (4T sa chyba drogie i skaplikowane, no i nie w tej cenie), z tego co wyczytalem to zmienia sie tlok, cylinder, pierscienie. Czy ktos moglby napisac jakie sa koszty takich czesci?

Oraz jak czescto sie to wykonuje, przy amatorskiej jezdzie.

Ogladajac rozne ogloszenia zauwazylem ze motocykle maja bardzo zroznicowana moc, np 125 moze miec 15KM badz 40KM, czym jest to spowodowane? czy te co ma 15 mozna jakos odblokowac?

Moze dodam ze wczesniej jezdizelm motorowerami, potem WSK, MZ 250, teraz skuter 250.

Jesli chodzi o crossa to interesowalo by mnie cos w przedziale 125-250, czyli cos lekkiego i zwinnego.

raczej popularnego alby w razie potrzeby nie bylo problemu z czesciami, i oczywiscie jak najmniej awaryjne.

 

PS.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak że na początek to by Ci starczyło. http://moto.allegro.pl/item289441974_honda_cr_125_cross.html

A w crossach nie patrz na nie awaryjność zwłaszcza w używce bo jak trafisz na minę to bez różnicy jakiej marki. Jak trafisz na dobry wmiare egzemplarz to będziesz tylko robił remont typu tłok, szlif cylindra lub nikasil po jakichś okresach po trochu a jak mina to od razu kapitalka całego moto.

Witam nowego forumowicza i pozdrawiam :icon_mrgreen:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rivera666...

Masz 14 lat i wydaje Ci sie ze setka to cos slabego.

Ale taka jest prawda ze 2 sezony z setka jak nic, biorac pod uwage ze bedziesz latal z ziomami majacymi wysoki poziom, i bedziesz musial sie zesr**c zeby dotrzymac im kroku, bo tak sie najlepiej uczy :icon_mrgreen:

 

Po co Ci cwiara? Nie ogarniesz tego prawie nigdy, czolowi polscy zawodnicy moga Ci powiedziec ze wykozystanie 250cc 2t w 100% to nie jest latwa rzecz.

A nie wiem czy jezdzisz tak jak Kedzierski naprzyklad :wink:

Dla amatora setka to lepszy wybor - nie bedzie cie tak meczyc.

A po 125cc 4t i tak bedzie dla Ciebie zabojczo mocna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak że na początek to by Ci starczyło. http://moto.allegro.pl/item289441974_honda_cr_125_cross.html

A w crossach nie patrz na nie awaryjność zwłaszcza w używce bo jak trafisz na minę to bez różnicy jakiej marki. Jak trafisz na dobry wmiare egzemplarz to będziesz tylko robił remont typu tłok, szlif cylindra lub nikasil po jakichś okresach po trochu a jak mina to od razu kapitalka całego moto.

Witam nowego forumowicza i pozdrawiam :icon_mrgreen:

 

Z tego co znalazlem to ona ma jakies 40KM, tak?

Uwazasz ze na pierwszego crossa taka moc bedzie odpowiednia?

(wlasnie myslalem o czyms w graniczy 30-40KM)

 

A tak orientacyjnie to np 23KM w takiej MZ to to samo co 23KM w crossie, czy raczej odczuwa sie znaczna roznice?

 

Jesli chodzi o ta awaryjnisc, to sugerujesz ze poprostu szukac czego w miare mlodego i pospolitego, i albo wladuje sie na mine albo bede smigal? :wink:

 

PS. byl moze jakis artykul na co zwracac uwage przy zakupie crossa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktore sa lzejsze o 80kg :icon_mrgreen:

 

To zupelnie inne konie niz w MZ, nie da sie tego porownywac.

A czemu nie Enduro? Wszyscy pakuja sie w crossy, nie majac pojecia jak BARDZO drogi jest to sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktore sa lzejsze o 80kg :wink:

 

To zupelnie inne konie niz w MZ, nie da sie tego porownywac.

A czemu nie Enduro? Wszyscy pakuja sie w crossy, nie majac pojecia jak BARDZO drogi jest to sport.

 

 

A czmu? Enduro jest tansze?

Szczerze mowiac to nie wiem za bardzo czym sie rozni enduro od crossa, poza oponomi i wygladem zewnetrznym, fajniejsze zegary i takie tam pierdolki :icon_mrgreen:

Czemu enduro jest tansze od crossa? Chodzi o budowe i rozwiazania motocykla czy cos innego?

Ja motocyklem glownie chcialbym jezdzic po jakis starych zwirowniach lasach troche poskakac, bez zadnych ekstremalnych wyczynow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...