Nitomen Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 jesli zadbany to warto ...cena dosc niska jak za ten rok ..co daje do myslenia ze trzeba uwazac ..i dokladnie ogladac i wypytywac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 E no bez jaj że niska cena ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ymon Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) WitamMam 17 lat 170cm wzrostu. Mam zamiar kupić enduro, to będzie moja pierwsza biegówka aktualnie mam skuter. Chce nim jeździć po drodze i po lesie, nie chce na nim wariować, żadnych skoków itd... Poszukałem trochę i znalazłem te dwa: http://olx.pl/oferta/derbi-senda-xtreme-2005r-ebs-CID5-IDa5Laz.html#6dbfedd4f1 http://olx.pl/oferta/derbi-senda-okazja-CID5-ID9ZeyL.html#6dbfedd4f1 Co o nich myślicie, czy w ogóle Derbi to dobry wybór? Jeśli możecie poradzcie co innego wybrać.Na pierwszy rzut oka wyglądają fajnie ale jestem zielony jeśli chodzi o motoryzacje.O co mam zapytać przy zakupie i na co zwrócić uwagę? Nie chce żeby po paru dniach okazało się, że kupiłem syf.Jeśli chodzi o budżet to max 3000 Edytowane 16 Maja 2015 przez Ymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly05 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Witam mam do was pytanie. Po wakacjach mam zamiar kupić sobie jakiś fajny mocny off-roadowy cross. Pojemność 125-250, ale bardziej byłbym za 250 choć na mocną 125 też się skuszę :). Rocznik motoru tak samo jak i design mnie nie interesuje. Ma być mocny zrywny uściślając motor do lasu. Aktualnie mam 2 crossy yamahę dt 80 lc2 ogólnie dobry motor, ale awaryjny i yamahę dt 175 bardzo stary rocznik. Co do ich mocy nie narzekam, ale są strasznie awaryjne więc raczej odpuszczę sobie tym razem dt`ki. I moim kolejnym pytaniem jest czy jest sens ładować się w "chińskie" crossy typu loncin czy diabolini? Szukałem opinii na ich temat i o diabolini zbyt wiele nie znalazłem, a o loncinie mówią, że to jest gówno tylko, że posty były z 2008 roku. Więc ktoś kto miał z tym do czynienia proszę o jakąś krótką opinię :) Dzięki wszystkim z góry za wypowiedzi. A i jeszcze jedno mój wiek to 18 lat i wzrost 182cm jakby ktoś pytał. Nie jestem jakimś profesjonalistą co do jeżdżenia na crossach, ale mam z nimi do czynienia od dzieciństwa więc chyba sobie na czymś mocniejszym poradzę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Ja miałem używane Diabolini AGB 38 a kumpel kupił taki sam tyle że nowego. Obydwa były warte siebie. Zapomnij o chińczykach jak chcesz jeździć a nie pchać, spawać, naprawiać itp. Sprzedaliśmy ten złom za grosze, ja kupiłem KLR 250 a kumpel DT 125. Trochę włożyliśmy w te motory na początku żeby doprowadzić do używalności ale od dwóch lat obydwa są bezawaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly05 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 No tak jak nigdy nie byłem zwolennikiem Chińczyków ale kilka osób to naprawdę chwali może to zależy po prostu od farta .. Na olx bodajże znalazłem ramę od suzuki 250 przystosowana do silników loncina może to byłby dobry wybór ? Bo podobno silniki to one mają dobre. Niestety na KLR 250 mnie nie stać a do dt mam uraz . Jakieś inne propozycje? http://olx.pl/i2/oferta/suzuki-rm250-CID5-IDabseW.html#:ca3f0376dc To jest właśnie ta rama wraz silnikiem moje pytanie opłaca się to kupić i wyremontować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Chińska 125 i mocna?? Miałem parę lat DT 80 i nie miałem z nią żadnych problemów. Na Twoim miejscu brałbym DT 125 albo Kawasaki KMX 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly05 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Myślałem właśnie nad KMX 125 ale pytanie brzmi czy ten motor spełni moje oczekiwania 20 KM to trochę chyba za mało jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boodryl Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Przy Derbi zapytałbym się z czego wynika ta konieczność drobnych poprawek lakierniczych. Zapewne była gleba, także warto zwrócić uwagę na układ kierowniczy (szczególnie manetki i ich okolice) oraz na gaźnik i pedały Cytuj Wszystko o motocrossie. Zawieszenie, tuning, regulacja, Szukiel:http://www.szukiel.eu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tu masz linki jak bawiliśmy się chińczykami, zauważ że te motory są na małych kołach z dużymi zębatkami z tyłu co dodawało im ,,mocy'' . Mój Diabolini AGB 38 nie miał polotu z nimi bo był na dużych kołach. Podawana moc że niby miał 20KM to fikcja, odczuwalnie to jakbyś WSK jechał . Silnik Diabolini czy Loncin to jedno i to samo. Mało który motor po takiej zabawie był cały. W tygodniu spawanie naprawianie remonty i w sumie jeden wyjazd i na nowo. . . Jedyny plus to tanie części więc nie było szkoda spzrętu a zabawa była przednia. Te filmiki były robione jakieś 3 lata temu, do dzisiaj jeździ tylko jeden motor reszta na złomie. Ten co przetrwał miał ramę od jakiegoś małego japońca (dr125?)a silnik chiński. https://www.youtube.com/watch?v=VKVgR155l9o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Kmx ma więcej niż 20 KM jak jest w pełni odblokowany. Takiego chińczyka 125 to bym objechał DT 80. Miałem dwa KMX-y i miały niezłego kopa. Edytowane 21 Maja 2015 przez vmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly05 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Więc jak na razie w grę wchodzi kmx 125 a może coś z pojemnością 250? Edytowane 21 Maja 2015 przez bioly05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 pany co byscie wygbrallipacjent EXC 525 , jeden 04 rok , na sterej ramie, od niemca co zrobil nim 220 godzin od nowosci i nic nie wymienial.3.100 ojhrohttp://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/ktm-mxc-exc-525-niesky/210107882.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=13900&makeModelVariant1.modelDescription=exc+525&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=EnduroAndTouringEnduro&noec=1Albo ostatni rocznik exc 525 z 2007 - 80 godzin po wymianie tloka ( wossner albo vertex) i zaworow na oryginal...z polszy i w polszy rejstracja. Ponoc te nowsze maja mocniejsza rame ? i lepszy zawias..ponoc...no ale przebieg calkowity blizej nie okreslony ...licznik zalozony dopiero 80mh temu https://picasaweb.google.com/116510796837900954397/9Czerwca2015?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJfw8bXGs5jR1AE&feat=directlink14.000 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Wybrałbym EXC 525 :-P. Pytanie kiedy ten remont w drugim był robiony, brałbym nowszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Ja też bym chyba wolał nowszego... Chociaż i tak uważam że pewniejszy był ten co Ci proponowałem, ale chyba Cie odstraszyło że nie był "przygotowany do sprzedaży". Nie daj się zwieść błyszczącym plastikom ;) A co do ilość mth do zużycia tłoków, to polecam: Tylko pamiętać trzeba że mowa tu tylko o motocyklach enduro. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.