Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, dzięki za wyjaśnienie :) W dwusuwach trochę przeraża mnie spalanie i częstotliwość wymiany różnych podzespołów. Rozumiem że na 4T o podobnej mocy w tej cenie nie ma co liczyć?

Ty jak byś zobaczył częstotliwość wymiany części silnikowych w CRF to byś dopiero mógł mówić o przerażeniu :biggrin: Tak że kup jakieś 125 i ciesz się jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 5k może kupi lekko dobitą xr600 albo bez kwita -zajebisty motocykl lekki, mocny, w porównaniu do crf bezobsługowy :D......400 bez papierów też może kupi za 6k jak dobrze poszuka w przeciętnym stanie...

 

można poszukać jakiegoś klx250 tt350 etc w tej kasie kupisz......takie 250-350 enduro nie bedzie wyrywało rąk ale myśle że tak szybko mocy ci nie zabraknie...

 

za to xr600 w moim odczuciu seryjnie jest mocna i dosyć agresywna, może nie tak jak jakieś crf czy tam yz, ale jest czym porzeźbić, jak ją ogarniesz w 100% i uznasz że jest dla ciebie za słaba to daj znać na forum :D

 

najmocniejsze o normalnych kosztach eksploatacji to lc4 620sc bez papierów kupi za mniej niż 5k z papierami bez szans....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

widocznie freestyle nie przestaje ewoluować :D

 

 

btw. Mam na sprzedaż pięknego i pewnego KTM'a EXC 450

 

http://bikepics.com/members/katsumoto/04450exc/

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spodobała mi się ta xr-ka 400 r, no ale niestety chyba będę jeszcze musiał na nią dozbierać

 

no sensowny egzemplarz to pewno okolice 8 tys zł ale szukaj bo myśle że jeśli nie zależy ci na papierach to może za 6 wyrwiesz.......

 

do xr trzeba cierpliwości żeby kupić-ceny są chore i za bardzo nie ma w czym wybierać bo nikt się ich nie chce pozbywać :D musisz cierpliwie szukać....ja do 650r straciłem cierpliwosć i kupiłem drz (żałowałem potem :D )600 też pół życia szukałem w koncu trafił się wrak za śmieszna kasę to sie zadłużyłem i kupiłem :D 400 też są bardzo chodliwe.....

 

za 6k masz szansę na klx300-lżejszy od xr400, zawias USD tylko że: mało tych motocykli, jak się rozsypie albo wdepniesz w gó**no to koszta remontu bardzo wysokie bo kiepski dostęp do części i dosyć skomplikowany nowoczesny silnik (2 wałki rozrządu, nicasil itp )

no i klxa szukałbym z mechanicznym gaźnikiem bo na seryjnym podciśnieniowym to dla mnie strasznie mulaste moto ale może to tylko moja opinia :D jak w xt600 3tb szarpiesz gazem i nic się nie dzieje :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

mam zamiar kupić jakiegoś enduraka.

 

Proszę o doradzenie jaki motor spełni moje oczekiwania.

Zaznaczam, że przeczytałem wątek od początku i mam zamieszanie w głowie no i raczej takich parametrów (czy może oczekiwań nie ma).

Oto moje wymagania:

kasa - 6 max 7 tys.

jazda - max 2-4 razy w tygodniu las, polne drogi

wymiary moje - 110 kg; 180cm wzrostu

inne uwagi - w miarę tani w utrzymaniu

raczej 4t

wiek mój - 45 lat

Aby dopełnić ewentualne braki w danych dodam, że mieszkam na jurze krakowsko częstochowskiej (Krzeszowice rzut beretem;-)). Teren tu jest różnoraki nie da się sprecyzować dokładnie ile po jakim terenie się będę poruszał ale pewne jest, że asfalt tylko na dojazd a w moim przypadku to do 1km maksymalnie. Dodam jeszcze, że w większości to rekreacja, ale nie obiecam, że mnie nie poniesie.

Edytowane przez maniuha

materiały ścierne i spawalnicze - www.maxolkusz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mając maksymalnie kilometr dojazdu po asfalcie nie opłaca się kupować enduraka, dochodzą niepotrzebne koszty utrzymania (OC, rejestracja, przeglądy). Nie lepiej kupić jakiegoś spokojniejszego crossa? Co do modelu to doświadczeni koledzy ci doradzą :P

Edytowane przez Sante
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mając maksymalnie kilometr dojazdu po asfalcie nie opłaca się kupować enduraka, dochodzą niepotrzebne koszty utrzymania (OC, rejestracja, przeglądy). Nie lepiej kupić jakiegoś spokojniejszego crossa? Co do modelu to doświadczeni koledzy ci doradzą :P

kasa 6-7 tys jazda las polne drogi najlepiej 4t tani w utrzymaniu i ty piszesz ze cross bo bedzie taniej bez oc pomysl chwile co ty gadasz

pozatym koszty rejestracji (120pln) przegladu (63 pln) i ubezpieczenia (ja mam w warcie 59 pln) to raczej nic w porownaniu do utrzymania fulla

Edytowane przez JKD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...