Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no wiadomo.

może źle pytanie sformuowalem bo chodzilo mi raczej w nim o to czy selekcja D to juz ostatni tlok?

chyba ostatni.

to co kupuje to wiadomo okazuje sie zwykle po przejechaniu kilku mth, taki kraj...

 

bylem ogldac EXC wczoraj 00' rok technicznie zdrowe,teraz zastanawiam sie.

 

wiem że "wchodzenie na gume" to raczej żaden wyznacznik mocy ale EXC 250 na 3 powinno isc bez gazu czy na 4 tez daloby rade? szukam jakiegos odniesienie do mocy bo to byl 2 EXC jakim jezdzilem 1. to padlo a ten naprawde szedl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo.

może źle pytanie sformuowalem bo chodzilo mi raczej w nim o to czy selekcja D to juz ostatni tlok?

chyba ostatni.

to co kupuje to wiadomo okazuje sie zwykle po przejechaniu kilku mth, taki kraj...

 

bylem ogldac EXC wczoraj 00' rok technicznie zdrowe,teraz zastanawiam sie.

 

wiem że "wchodzenie na gume" to raczej żaden wyznacznik mocy ale EXC 250 na 3 powinno isc bez gazu czy na 4 tez daloby rade? szukam jakiegos odniesienie do mocy bo to byl 2 EXC jakim jezdzilem 1. to padlo a ten naprawde szedl.

 

Na jednej selekcji zrobisz 3-4 tłok jeśli się dba o filtr powietrza i leje dobry olej do paliwa. Selekcja D to już ostatni wymiar cylka póżniej tylko pozostaje nowy nicasil lub tuleja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nicasil idzie zobaczyć przez okno wydechowe po zdjeciu dyfuzora

 

 

nie no bez jaj. Zupełnie nic nie stwierdzisz patrząc przez okno wydechowe. Ewentualnie obecność tłoka.

Ja bym w życiu nie pozwolił kupującemu na rozkręcanie silnika... I nie wierzę że ktokolwiek, kiedykolwiek robił takie coś przy sprzedaży sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

Oglądał ktoś może tą Husqe? http://moto.allegro.pl/husqvarna-wr-250-2t-ktm-exc-cr-wr-sx-okazja-i1712428761.html Szukam enduraka 2T i zastanawiam się czy jechać ją oglądać. Jakieś podpowiedzi odnośnie tego modelu będą dla mnie bardzo cenne.

pozdrawiam

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo.

może źle pytanie sformuowalem bo chodzilo mi raczej w nim o to czy selekcja D to juz ostatni tlok?

chyba ostatni.

to co kupuje to wiadomo okazuje sie zwykle po przejechaniu kilku mth, taki kraj...

 

bylem ogldac EXC wczoraj 00' rok technicznie zdrowe,teraz zastanawiam sie.

 

wiem że "wchodzenie na gume" to raczej żaden wyznacznik mocy ale EXC 250 na 3 powinno isc bez gazu czy na 4 tez daloby rade? szukam jakiegos odniesienie do mocy bo to byl 2 EXC jakim jezdzilem 1. to padlo a ten naprawde szedl.

Ja miałem Gas Gasa EC 300 (czyli podobna moc jak EXC i na każdym biegu szedł z gazu na koło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego crossa, enduro polecicie (wcześniej miałem chińską 110)chodzi mi o coś markowego do 3000 tysięcy. Odpada dt 80

 

Co powiecie o http://moto.allegro.pl/motor-honda-cmr-80-na-bloto-warto-z-papierami-i1722551888.html#gallery

Edytowane przez marcin_ss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpada dt 80

 

no to zostaje tylko mtx i ts.........ts-a bym nie polecał mało samych motocykli mało części używanych...

 

mtx 80 jest fajny jak już nie dt, ja miałem mtx80c 82 rocznik ....

 

C zakończyli produkować w 84 roku, więc jak jest chłodzona powietrzem to napewno nie młodsza niż 84.... potem była R chłodzona cieczą z 2 bębnami, chyba tylko 85-86, i od 86 była R2 czyli tarcza z przodu i chłodzenie cieczą...........nie pamiętam w którym roku zakończyli produkcje ale chyba w okolicach 91-92( dt 80 była produkowana dłużej)

 

C była fabrycznie nieblokowana, miała zawrotne 8KM, mnie stykało nigdy chudy nie byłem a rok nią latałem i mocy mi nie brakowało :D hamulce akurat były jej plusem, przód szału nie robił(o stoppie raczej można pomarzyć) tył dosyć ostry, ale megażywotne, szczęki w nich były w zasadzie wieczne :D

 

mimo że jest wiatrołapem ciężko ją przegrzać, ja swoja z pasją zakopywałem po wahacz w 30 stopniowe upały i nigdy nie zasłabła :D

 

R2 miała chyba 11KM podobno niektóre wersje były dławione, mój kumpel miał nieblokowaną albo odblokowaną bo kręciła do końca....zawias ten sam, przód tarcza-może nie mega ostra ale wystarczająca na ten moto, fakt że klocki szybko gineły od błota i wody......

 

megatanie moto w utrzymaniu....moja potrafiła spalić 3.5/100 (jazda 50km/h przy 6 tys obr ), do tego olej do mieszanki (styknie zwykły półsyntetyk orlenu za 12 zł )raz na rok olej w skrzyni (ja lałem hipol orlenu 12 zł, kleiło sie sprzęgło na zimnym silniku, ale zawsze przed odpaleniem zrobiłem pare ruchów przód tył żeby sie rozkleiło i wtedy odpalałem )do tego umyć filtr powietrza i w zasadzie wszystko.....jeśli chodzi o górną granicę spalania to moja 5 nie przekraczała , podłubana R2 potrafi wciągnąc 7 i to jest raczej absolutnie górna granica dla zdrowego mtxa....

 

jak szybko ci sie znudzi to kwestia jak szybko sie uczysz......ja na 80 latałem 2.5 roku i dopiero wtedy powoli zacząłem myśleć o zmianie, aczkolwiek ja miałem zablokowaną dt80 po mtxie, potem jak latałem na crm 125 to kumpel na tej zablokowanej 80 potrafił mnie nawet objechać więc wyszło że nadal nie wykorzystywałem jej do końca a miała jeszcze blokady :D zablokowana dt80lc2 jest mocniejsza od mtxa 80C....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...