Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tą xr 250 też mnie zaciekawiłeś nie wiem czy by nie była słabowita trochę i również jest ich mało ale jedna z allegro jest akurat u mnie w Toruniu tylko wygląda na trochę dobitą

http://allegro.pl/honda-xr-250-r-xl-xlr-i1396936271.html

może by warto się nią zainteresować jak ktoś ma więcej opinii o xr 250 niech pisze

pozdro

 

ja miałem XR 250 R napisze w trzech słowach: ciężki, słaby i toporny :lapad:

 

 

 

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może by warto się nią zainteresować jak ktoś ma więcej opinii o xr 250 niech pisze

 

http://www.scigacz.pl/Honda,XLR,250,8211;,...wieku,3400.html możesz zerknąć...napewno test sponsorowany i stronniczy(jak to w prasie motocyklowej bywa ) ale warto sie zapoznać

 

co do klx.....znajdź kolegę rams na forum napisz mu pw zgadza sie miejscowość, nie wiem czy to nie jego, moim zdaniem za tą kase w tym stanie warto ale motocykl stoi na allegro bardzo długo (już z 0.5 roku chyba lekko ) nawet ja sie nad nim wahałem :D

 

 

ja miałem XR 250 R napisze w trzech słowach: ciężki, słaby i toporny lapad.gif

faktycznie lekka nie jest jak na 250.......w internecie znalazłem 119kg na sucho sporo......

 

xr250 to taka typowa xr od hondy, hard enduro dla ubogich :D więc jak porównywać to z ttr 250, klx 250, ewentualnie dr 350, coś w tym stylu, mam nadzieję że o tym myślałeś a nie xr vs exc czy tam wr250f :D

u mnie kolega miał, pamiętam tylko że bardzo mało paliła, i jak na 4T zajebiście paliła po glebie (nie było 300 kopniaków jak w xt600 czy lc4 620 i pół godziny kopania )

 

nie jest to sprzęt do konkretnego nap***nia, pionowych hill climbów, czy startów w CC bo jest poprostu za słaby (28KM przy 8500 obr według internetu, u kumpla w dowodzie było 27 :D to 125 2T dual ma okolice 25KM tylko gorszy dół ) ale do kaskaderki po lesie stykał :D

 

tu fajnie lata na xr250

pierwsze 30 sek jest też klx 300 w tym filmiku..

 

 

w sumie jest jeszcze KTM.........jak kupisz zadbaną sztukę to podobno nie jest takim mordercą portfela...........nie będe powtarzał stereotypów o tej marce, dobrze by było jakby jakiś posiadacz sie wypowiedział........wiem tylko że lc4 na dellorto dosyć dużo pali w lc4 620 ciężko zejść poniżej 7l/100km nawet w trasie...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi napisałem do kilku osób z forum na pw które miało klx 300 może one mi rozjaśnia trochę sytuacje .

Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak wygląda sytuacja z klx 250 czy jest więcej części do niego niż do 300 i jak wygląda w porównaniu z xr 250

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoria :D z klxem nie miałem doczynienia a z xr względnie nawet raz jechałem :D

 

-klx ma zawory regulowane płytkami (250 też ) teoretycznie daje to rzadszą regulację, ale jak już trzeba robić to dużo roboty i koszta (płytki )

-xr 250 jak cała seria xr(no tylko 125 nie jestem pewny :D takto 250/400/500/600/650L i nawet BRP 650R) ma ,,na śrubki'' łatwy dostęp i w zasadzie bezbolesna dla kieszeni regulacja

 

-xr 250 jest wiatrołap, bez chłodnicy oleju (chłodnice ma xlr250 baja seryjnie ) ma to swoje plusy i minusy, plus odpada jeden płyn do wymiany, delikatne chłodnice, silnik jest prostszy, a w sumie w normalnej jeździe enduro dosyć ciężko go przegrzać.............minusy to że zapewnie jak zakopiesz sie w błocie czy non stop pałujesz pod odcinkę (a dół ma dosyć słaby to tylko 250, trzeba kręcić ....) to może sie przegrzać....

 

-klx 250R i E są chłodzone cieczą nie wypowiem sie odnośnie odporności na przegrzanie, R nie ma wentylatora a E ma....

 

-klx jest chyba mocniejszy....

 

-jeśli chodzi o używane części to xr250 w polsce można policzyć na palcach jednej ręki chyba, w związku z tym używanych częsci za bardzo nie ma, klx jest popularniejszy, więc zapewne lepiej jest z częściami...

 

-xr250 od chyba 2003 ma pełną regulacje zawieszenia przód tył, wcześniejsze egzemplarze mają tył dobicie odbicie i napięcie wstępne, a przód napięcie wstępne sprężyny, klx jaki ma zawias niewiem...

 

-klx masz wersję ,,soft'' czyli E i ,,hard'' czyli R, o różnice spytaj kogoś na forum, z tego co ja wiem E ma gorszy zawias i jest 2 osobowy.......

 

kamsel ma klxa 250 możesz spytać co i jak :D

 

-nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie dla ciebie, ale klx250E ma 100% normalnego wyposażenia drogowego, stacyjka, licznik, blokada kierownicy, migacze, akumulator, stopki pasażera......w seri XR (oprócz 125 która jest totalnym softem mającym z xr tylko wspólną nazwę ) jest różnie częsc jest bardzo uboga w jakiekolwiek wyposażenie(amerykańskie wersje nie mają podobno nawet prędkościomierza i lampę maja z jednowłóknową żarówka podobno z jakiś względow nie da sie na taki motocykl zrobić legalnego przeglądu chyba że diagnosta sie nie zna... )

 

w kolegi xr250 był prędkościomierz, normalne światło przód, ale nie było stopu(tylko pozycja), kierunkowskazów akumulatora, stacyjki (blokady kierownicy oczywiście również) i podnóżków pasażera nie wiem czy to było jakieś dłubane czy tak miała seria.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/ktm-inny-200exc-200-exc-M2364874.html

 

Czy ktoś zna ten motocykl Ta pompa wody mi nie pasuje, przegrzał go?

Nie ma jak uszkodzić pompy przegrzewając motor.

Koleś zapewne wymieniał uszczelniacz pompy wody ale napisał że wymienił pompę. On pewnie nawet nie wie że ta pompa to tylko turbinka. No chyba że miał wodę zamiast płynu chłodniczego i ta woda zamarzła a on odpalił motor. Wtedy ukręca się ośka pompy wody.

Tak czy inaczej skoro pompa jest naprawiona a płyn krąży po układzie chłodzenia to czym się w ogóle przejmować.

Motorek wygląda na fajny ale dla mnie nie jest tyle wart jeżeli jest bez dokumentów 9bo nic nie pisze o papierach).

 

Swoją drogą zapytaj właściciela jak byś dzwonił skąd ma motocykl. A jak Ci powie to zapytaj co sie stało z dokumentami bo motocykl tak na oko to EXC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, co powiecie o tej husce?

 

http://allegro.pl/husqvarna-wr-125-2009-ni...1392075966.html

 

Może ją ktoś oglądał? Moto już długo stało na allegro, cena jest dosyć atrakcyjna.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, co powiecie o tej husce?

 

http://allegro.pl/husqvarna-wr-125-2009-ni...1392075966.html

 

Może ją ktoś oglądał? Moto już długo stało na allegro, cena jest dosyć atrakcyjna.

 

 

to 2T z tego co napisane to sprzęt siadać i jechać jeśli takim remoncie.

 

 

btw. jaki to ma malutki ten silniczek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi naświetlić Yamahe WR 400? Jest tego troche i w budżecie który moge wydać ale wszycy tak gadają żeby sie tego wystrzegać. Co z tym brudasem jest nie tak?

 

hard z bolączkami wieku dziecięcego

 

polecam lekture

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=6&t=2278

 

szczególnie post motocyklecross

 

i tutaj bardzo obszernie też polecam

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634

 

no i ofkorz licz sie z tym że to jest rasowe hard enduro, więc bardzo częsty i kosztowny serwis, nie to co drz czy tam xr...

 

też kiedyś myślałem ale wolałbym chyba xr600......

 

nie wiem konkretnie czego szukasz ale w kasie 6-7 tys odpuśc sobie rasowe hard enduro 4T po prostu kupisz pasć albo jakiś wadliwy motocykl typu stare husqi TE z początku lat 90 które fabrycznie są strasznie niedopracowane a jak jeszcze dojdzie zmęczenie eksploatacja i druciarnią to doprowadzają przeciętnego zjadacza chleba do myśli samobójczych...

 

dla mnie o prawdziwym ostrym hard enduro 4T można myśleć mając 10k zł i więcej....

 

kup ostrzejszego duala albo oldschoolowego harda typu xr600, lc4, albo 2T albo zbieraj dalej..

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hard z bolączkami wieku dziecięcego

 

polecam lekture

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=6&t=2278

 

szczególnie post motocyklecross

 

i tutaj bardzo obszernie też polecam

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634

 

no i ofkorz licz sie z tym że to jest rasowe hard enduro, więc bardzo częsty i kosztowny serwis, nie to co drz czy tam xr...

 

też kiedyś myślałem ale wolałbym chyba xr600......

 

nie wiem konkretnie czego szukasz ale w kasie 6-7 tys odpuśc sobie rasowe hard enduro 4T po prostu kupisz pasć albo jakiś wadliwy motocykl typu stare husqi TE z początku lat 90 które fabrycznie są strasznie niedopracowane a jak jeszcze dojdzie zmęczenie eksploatacja i druciarnią to doprowadzają przeciętnego zjadacza chleba do myśli samobójczych...

 

dla mnie o prawdziwym ostrym hard enduro 4T można myśleć mając 10k zł i więcej....

 

kup ostrzejszego duala albo oldschoolowego harda typu xr600, lc4, albo 2T albo zbieraj dalej..

 

no czyli potwierdziło sie to co czytałem.

 

a więc pozostaje zabijanie konkurentów w wyścigu po xr 400 albo EXC 250/300 i cysterna paliwa po 5 zeta

 

 

dzieki michoa za linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :D

 

zainwestuj sobie w normalne koła z kostką do dt125, przełożenie na moc 14/57 i ogień :D kumpel ma 125R 98, to na 14/57 masz vmax może niecała 100km/h( u niego jeszcze jest wydech seria, powyżej 10tys obr nie kręci) ale w terenie jest poprostu ogień na 3 biegu jeszcze zamiata dupą, i masa podjazdów jest jeszcze na 3 do zdobycia, naprawdę można tym polatać a przy tym jest idiotoodporna, i tania w eksploatacji...

 

kumpel teraz przeszedł na 16/57(na czarnym dostawał szału że żeby uzyskać ekonomiczne spalanie musi jechać 70km/h ), to moto w terenie strasznie straciło na mocy, lata na 1 i 2 sporadycznie, 3 w zasadzie nie używa no różnica jest ogromna....

 

a w między czasie zbieraj do 10k potem opchnij dt125 i wtedy już jazda na całego 525 czy co tam :D

jak kraśc to miliony :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym sypaniem się wr 400 to troche bym polemizował. Swego czasu dużo znajomych na tym latało i każdy chwalił, o pękaniu głowic nigdy nic nie słyszałem, wręcz chodziła opinia że 400 to bardzo trwały sprzęt. Zaznaczam że moja opinia opiera się na wypowiedziach osób trzecich. Pozatym na dzień dzisiejszy 400 to już leciwy sprzęt i trzeba uważać przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozna porownac LC4 620 do TTS 600 Belgrada ,mam troszke kasy odlozonej i planuje wiosna dokupic os w teren , zawsze chcialem przetestowac LC4 , ale widze ze TTS sporo i za dobra kase. Czy TT jest tak samo zmulona jak XT ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam 16 lat, śmigam na simsonie s51 i mam zamiar przesiadać się na coś większego. Poluje najakieś fajne enduro 125ccm i tu moje pytanie- co wybrać. Zależy mi na rejestracji sprzętu. Przeglądałem wiele maszyn i mam mętlik w głowie, DT 125 jest dość ciężka a motorku używać będę głownie do jazdy po bezdrożach, lasach itp. Dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...