Mr.Maciek Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 .... tyle ode mnie danke für heute aufwiedersehen :) Również dziękujemy za współpracę. Do zobaczenia za 2 tygodnie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) Michoa co ty gadasz, cr miały zawsze kickstarter po prawej stronie. faktycznie mój bład cr480 ma z lewej jak tutaj nawiasem filmik pokazuje jak cięzko sie odpala z lewej nogi :D i tak szybko odpalił ja tm cz cross kopałem 20-30min... A co do kopania lewą nogą, moim pierwszym moto był sx z 94 roku i nigdy nie miałem problemu żeby odpalić, odpalałem tez starego lc4 620 i tez zero problemu, czasem tez "igrekzetefe" odpalam lewa noga stojąc obok motocykla. Więc nie wiem w czym widzisz problem w tym w czym ty nie widzisz proste :D ja mam 176cm wzrostu ani do lc4 ani do cz cross 250/513 ani do cr480 nie podniose prawej nogi na taką wysokość żeby kopnać z duża siła starter....jeszcze w cz cross jak mi przy takim kopaniu odbił starter to tydzień kuśtykałem :D nie umiem kopać lewą nogą stojąc na motocyklu opartym o ściane nie wiem czemu ale mi to nie wychodzi albo nie mam siły albo noga mi sie ślizgnie albo coś........zauważyłem że mój kumpel też nie potrafił więc pomyślałem że nie tylko mi to sprawia problem i dlatego napisałem o tym na forum proste ?? raz byłęm ogladać lc4 620 i to odpalanie skreśliło dla mnie ten motocykl.....ja to kopałem stojąc na murku lewą nogą a prawą nogą kopiąc(tak wcześniej odpalałem cezete problem był jak zabrakło podwyższenia ale ciepła paliła od strzała :D ) i odpalić nie mogłem finalnie tak zalałem że nawet właściciel nie dał rady :D xt600 paliłem jak na filmiku z cr tylko kopałem prawą nogą i paliła z 5-6 kopa zimna więc siły mi nie brakowało chyba :D także nie myśli sie tylko ja i mój pępek :D po tym lc4 stwierdziłem że jak 4t to albo rozrusznik albo 2T...........jak sobie pomyśle jak taki lc4 pali po glebie to aż mnie ciary przechodzą ufff dobrze że nie kupiłem :D Edytowane 12 Listopada 2010 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ja w tym nie widze powodu do dumy czy do chwalenia sie, typowe myslenie polaczka , jeździ to po co ruszać. A jak przyjdzie pora na remont to zamiast systematycznie co xx mth wydac na nowy tlok/korbe to lepiej czekać aż sie zj*bie i wydac kilka tysięcy. Ale szacun na dzielni bedzie bo 3 lata bez remontu cisnie crossem ... banghead.gif Ja nie piszę ze to dobrze czy źle, tylko ze tak po prostu jest. Kumpel zawiózł silnik do serwisu ktm, do Skóry w Lublinie, tam dowiedział się, ze nikasil wygląda jak nowy, a gdy będzie czas na remont to po prostu moto przestanie się wkręcać i nie bedzie trzymać wolnych obrotów. Powiedz mi chłopaku co ty byś tam chciał wymieniać za kilka tys zł? Tłok ok 400, korba PROX 400, uszczelki+ łożyska na wał pewnie ze 200zł, nawet jeśli trzeba by reg. nicasil cały remony na dobrych czesciach wyjdzie ok 1600zł, wiec nie pisz takich rzeczy, bo potem ktoś to poczyta i będzie myślał że 2T to sprzęt tylko dla kaskaderów i zawodników ze sponsorami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Dobry nicasil to koszt rzędu 800 pln min ale mniejsza. Przeczytaj uważnie mojego posta, tak z kilka razy bo jeszcze nie załapałeś chłopaku o co w nim chodzi. Zreszta jak byś załapał to byś zrozumiał że odnosiłem się do sytuacji gdzie ktoś olewa wymiany i tylko czeka aż coś się sypnie, przyjmijmy że ktoś ciągle śmiga , 3 lata nie zagląda . Podczas pewnej przejażdżki urywa się korba, jak myślisz zmieści sie w twoich 1600pln ? Wiesz po coś inżynierowie podczas procesu projektowania moto wymyślili że co ileś mth/km trzeba zmieniać części, nie dla swojego widzimisię tylko po to żeby uchronić przed nie oczekiwanymi awariami. I w tutaj większą role odgrywa zmęczenie materiałów, bo bardzo często jest że np tłok trzyma wymiar a za chwile się urywa bo materiał nie wytrzymuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 dobra, napisz mi mądralo co niby kosztowałoby kilka tys zł w takim silniku, tu masz link do reg. nicasilu http://allegro.pl/nikasil-ktm-sx-exc-125-2...1302677077.html oczywiście w profesjonalnym zastosowaniu nie ma mowy o czekaniu aż coś sypnie, bo jedne niezaliczone zawody to dramat, natomiast w amatorskim użyciu nie widzę powodu aby tak panikować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ten nicasil z aukcji to ścierwo w hondzie cr 250 roku nie wytrzymał, tylko dwa tłoki przeżył, a powinien 3 razy tyle. Za dobry nicasil trzeba dać minimum 1000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 dobra, napisz mi mądralo co niby kosztowałoby kilka tys zł w takim silniku, tu masz link do reg. nicasilu http://allegro.pl/nikasil-ktm-sx-exc-125-2...1302677077.html oczywiście w profesjonalnym zastosowaniu nie ma mowy o czekaniu aż coś sypnie, bo jedne niezaliczone zawody to dramat, natomiast w amatorskim użyciu nie widzę powodu aby tak panikować Ten "nicasil" to czeski gówno które rzadko wytrzymuje więcej niż jeden tłok. Kiedyś się spotkałem z opinią że to chrom techniczny ale ile w tym prawdy , nie wiem. Dobry nicasil jest w ofercie motox >>> MotoX Sklep <<<. Zresta dobry nicasil kosztujew granicach tysiąca pln. Co do kosztów np przy urwanej korbie to masz tłok, wał+korba. cylinder, łożyska , jeśli masz pecha to do tego może dojść głowica, kartery juz się ładna sumka uzbiera , co nie ? Pada ci łożysko w skrzyni biegów, jako że amatorskie podejście do sprawy to pojawiające się stukanie/cykanie olewa sie i jeździ dalej, bo przecież działa. Łożysko łapie luż, wysypuje się zawartość do skrzyni, igiełki ładnie odznaczają się na trybach a wałek kręcąc sie bez łożyska ładnie rozpieprza gniazdo, jak myślisz zmieścisz sie w 1600 ? Można tak bez przerwy wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Masz bardzo pesymistyczne podejscie do tematu. Ja sie na 2T nie znam, ale skoro serwis KTM mowi, ze koniecznosc remontu 2T da się stwierdzić to coś w tym jest. Czasami nawet w niewysilonych 4T urywa się korba, ale to sie zdarza bardzo rzadko, w amatorskim jezdzeniu praktycznie nigdy. Nie wiem po co piszesz o skrzyni? Uwalone łożysko słychać z kilometra, bez względu na to jaki to silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Uwalone łożysko słychać z kilometra, bez względu na to jaki to silnik. :lalag: Pada ci łożysko w skrzyni biegów, jako że amatorskie podejście do sprawy to pojawiające się stukanie/cykanie olewa sie i jeździ dalej, bo przecież działa to jest wyje**cze podejsćie do sprawy nie amatorskie......każdy kto chce pojeździć swoim motocyklem więcej niż sezon i chociaż trochę go szanuje jak słyszy pisk gwizd czy coś sie mu sie źle jeździ, to zaczyna sie zastanawiać co i szuka przyczyny choćby z tego względu że nikt nie chce stanąć w lesie 50km od chaty z zatartym cylindrem...... Ja sie na 2T nie znam jak każdy silnik czuć że słabnie........nie wiem jak w crossie ale w 2T dualu typu dt to jak silnik sie kończy to nie tyle brakuje mocy co dół robi sie tragiczny aż do ,,crossowej'' charakterystyki oddawania mocy, potem zaczyna brakować góry a na końcu przestaje palić najpierw na zimno a potem wcale :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Od siebie mogę dodać że jazda na jednym tłoku "dopuki chce odpalać" kończy się nie tylko koniecznością nałożenia nowego prawdziwego nicasilu którego koszt w Niemczech albo w Angli to około 800-1000PLN ale niemal z automatu konieczna jest korekta profilu cylka który po takim traktowaniu ma tak dużą owalizację że nałożenie czeskiego "nicasilu" (czymkolwiek to gówno jest) i nowy tłok nic nie dadzą, koszt takiej zabawy to około 1500PLN :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) A co sadzicie o tym: http://otomoto.pl/yamaha-dt-125-M2329978.html warto za taką cenę brać? Bo byłbym zdecydowany kupić już teraz i przezimować u siostry w garażu. Na plus jest to, że jest bardzo blisko i nie byłoby problemu z transportem, a na minus to, że wolałbym niebieski. Edytowane 16 Listopada 2010 przez zizoug Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 A co sadzicie o tym: http://otomoto.pl/yamaha-dt-125-M2329978.html warto za taką cenę brać? ja bym targował do 5tys :D pozatym te opony są fatalne jak masz zajwke na teren to odrazu szykuj sie na wymiane, to są jakieś uniwersalne opony enduro, kumpel takie same ma w 125R 98 (widocznie takie montowała yamaha fabrycznie) to zero przyczepności w piasku czy błocie, tylko tyle że na asfalcie prowadzą sie pewniej niż ,,kostka'' ja bym doczytał jeszcze czy w 2003 jest taki sam zawias jak w 98 i starszych bo gdzieś czytałem że yamaha z roku na rok coraz bardziej że tak powiem ,,onroadowała'' ten motocykl zwiększając masę i zmniejszając skok zawiasu (niby to dual ale crm też jest dualem a dual dualowi nie równy..) pozatym jedź obczaj :D zdrowa dt125 pali od strzała zawsze, zimna na ssaniu może sie nie wkręcać na obroty, jak sie nagrzeje musi być wszystko ok.... zwróć uwage jak chodzi silnik nic nie może wyć ani dzwonić, jak wchodzą biegi i takie tam..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Z tego co wyczytałem w 2003 roku był lifting ale ten jest jeszcze przed i właśnie taki chce kupić bo te nowsze już mi się tak nie podobają wizualnie no i nie mają kopanego startera. I teraz się dowiaduję, że jeszcze zawieszenie może być gorsze :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Z tego co wyczytałem w 2003 roku był lifting ale ten jest jeszcze przed i właśnie taki chce kupić bo te nowsze już mi się tak nie podobają wizualnie no i nie mają kopanego startera. I teraz się dowiaduję, że jeszcze zawieszenie może być gorsze :P. 5700 to moim zdaniem duzo jak na 03' tym bardziej, że przed liftem ta jest. opony fabryczne. mi w mojej 05' kopanego startera brakuje jakos wolalem kopac niz tym guzikiem pociskac. zawias raczej różnicy nie poczujesz w DT i tak jest miekko i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizoug Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 No właśnie, 5700 to troche dużo, za 4700 bym wziął ale wątpie, ze tye opuści. Bede musiał się jeszcze porozglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.