ghollum Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 To że lagi leją to rzeczywiście nie wielki problem (no chyba że są pokrzywione albo pogięte), ale raczej nie świadczy to dobrze o użytkowniku który doprowadził do takiego stanu, i według mnie w takim przypadku tym dokładniej trzeba sprawdzać pozostałe elementy, bo jeśli o resztę moto dbano tak samo jak o przód to może być nieciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekp Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) To w tej yzf 250 leja lagi http://www.allegro.pl/item582992341_yamaha...alny_2004r.html A cos wiecie o tej? http://moto.allegro.pl/item584305372_yamaha_yz_250_f_4t.html Edytowane 17 Marca 2009 przez Bartekp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Co powiecie o tym; http://moto.allegro.pl/item603626177_super_ktm_exc.html I mam jeszcze takie pytanie jak jeżdzi się sx-em w terenie np. takim http://moto.allegro.pl/item603523246_ktm_450sx.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Co powiecie o tym; http://moto.allegro.pl/item603626177_super_ktm_exc.html I mam jeszcze takie pytanie jak jeżdzi się sx-em w terenie np. takim http://moto.allegro.pl/item603523246_ktm_450sx.html EXC kumpla... jezdziłem na nim,dobry motor :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Ale czy warty tej ceny bo nie jest mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Jeździć w terenie da radę, jest tylko kilka uciążliwości po pierwsze w niektórych sytuacjach szybka jedynka utrudnia jazdę i niestety trzeba się wspomagać sprzęgłem, poza tym często jest tak że trudno dobrać odpowiednie przełożenie (na jednym biegu już silnik ma duże obroty i trzeba by wpakować następny ale ten z kolei jest już za szybki) po drugie dojazdówki na których aby poruszać się z rozsądną prędkością trzeba kręcić mocno silnik (o braku homologacji nie wspomnę :wink: ), po trzecie mniejszy moment obrotowy na niskich obrotach co w połączeniu z szybką jedynką naraża wał korbowy na duże przeciążenia udarowe co powoduje szybsze zużycie się owego, po czwarte mniejszy zbiornik paliwa, po piąte twardziej zestrojone zawieszenie. Nie twierdzę że SXem nie da radę jeździć w terenie ale lepiej do tego nadaje się EXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giupek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) prosze o zaglądniecie do tych linków chodzi o hondy cr: 1: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1220513 czy to możliwe ze ma papiery do rej? o ile sie orientuje to cr nie mialy homologacji ;) 2. http://moto.allegro.pl/item603510975_honda_cr_250.html czy rocznik sie zgadza? cena do rocznika dosc dobra i oglnie pytanie, czy te hondy wartaja tego :) pozdrawiam i z gory dzieki za odp Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez giupek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) co do pierwszej to honda wypuszczała wersje CRE czasem pod marką HM i one mają homologacje. Moj kolega ma taką tylko , że 250 Ta druga jest z 92 lub 93 rokui zaniedbana na maxa i wyglada jak od jakiegoś wieśniaka Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez Strzalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 ta drugo to 91-91 rok a ta pierwsza to nawet fajna ja za swoja stara cr 97, dałem 4500 :icon_razz: i to była 125 ale ta widac ze nawet ale po zdjeciach totylko wyglad mozna ocenic :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 mam pytanie dotyczace kata dokładnie tego http://moto.allegro.pl/item603515467_ktm_2...ory_racing.html :cool: chciałbym sie ogólnie dowiedziec cos wiecej na temat ktm bo nie miałem sycznosci z ta maszyna a duzo osób ja poleca i jak sie sprawuje ten model podany powyzej :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Panowie, jaki motocykl można wyrwac za ok 4 tyś. Najlepiej 4T. Doświadczenie na DRce 125. Kazdego rodzaju 600tki odpadają. Max 350ccm. Co mozecie mi doradzić? XT raczej odpada. Brat ma i niechce takiego samego moto, jakie jeszcze mozna wyrwać moto w tej klasie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 KLR250, XL350, XL250 i to właściwie tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A czy do XL dostane później czesci? to samo tyczy się kawy klr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 No właśnie :icon_mrgreen: , pytałeś to odpowiedziałem, niestety za taką kwotę nie dostaniesz niczego ciekawego w 4T, no chyba że XT350 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 dlaczego 600 odpadaja ? bo ciezke i duze ? XR 600 ( najlepiej stare roczniki) waza tyle co te 250 , jedyna roznica w odpalaniu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.