Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ja wiem jak każdy nowy motor ;) częsci oczywiscie dobrze dostepne zresztą masz gwarancje,serwis to nie musisz sie niczym martwić.WRE można latać po ulicy i w terenie też napewno da radę .pozdro ;)

PS: A co do remontów to liczysz w tys km a nie w motogodzinach tak że bez obaw ;)

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz masz 17 lat watpie zebys byl dlugo zadowolony tymi 30 konikami.. Jak masz okazje to bierz EXC to tylko 125 gdzie i tak nie masz super duzej mocy dlatego bierz najmocniejsze moto i z najlepszym osprzetem zeby Ci sie szybko nie znudzilo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam jednak EXC lub CRE 125. Ja jeździłem przed KTM'em KDX'em 125 i nie załuję, że po 4 miesiącach sprzedałem go. Jeśli bym był na twoim miejscu bez wahania brałbym EXC, do tego komplet kół supermoto bo zapewne Cię będzie stać na nie. ;] Mój typ to CRE a na drugim miejscu EXC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawde powiadacie ze 30 koni moze sie znudzic. Kasa niby jest, ale nie chce tak naciagac rodzicow. 26000 za ktm a 16000 za husqrvane... zreszta za 2 lata bede mial 18 i wtedy sie pomysli nad czyms mocniejszym.

ja na twoim miejscu kupilbym jakiegos uzywanego ktm'a za 8tys ,a reszte sobie zostawil na porządną maszyne jak zrobisz A :crossy:

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie Cre niebardzo sie na szose nadaje.. Fakt roznica cenowa jest ale nie bez powodu. Duzo roznia sie moca i osprzetem. Jezeli nie chcesz wydawac na kata i chcesz troche latac po ulicy to tylko tak jak kolega wyzej pisal WR. WIesz dwa lata to nie tak malo mi sie Mtx 125 znudzil w rok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wg. to ile kosztuje hm cre 125 ? w necie nie moge znalesc ani dokladnego opisu, ani ceny, ani zadnego sklepu. Gdzie mozna ja dostac? Sprowadzanie z zagranicy odpada. Nawet gdybym kupowal WR, EXC lub CRE to co ile mniej wiecej km zmienia sie tlok cylinder i cala ta reszte? I ile to mniej wiecej kosztuje w przypadku kazdego z nich? BARDZO PROSILBYM O WYPOWIADANIE SIE OSOB, KTORE POSIADAJA TE SPRZETY LUB PRZYNAJMNIEJ MAJA Z NIMI JAKIS KONTAKT :icon_mrgreen:

Edytowane przez matys_matys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoczek jeden na sezon... co dwa tłoki korba a cylka to sie tak nie zmienia najwyżej nicasil sie robi i tyle...olej wymieniasz gdzieś co 20motogodzin, filtry powietrza,czyszczenie smarowanie i te sprawy...jak masz kase na nowe moto to sie nie martw i serwis...albo zrób jak tu gdzie skolega powiedział.... kup używane EXC 125 za ok 10tys sprzedasz i jak zrobisz prawko to kupisz np DRZ 400 albo KTM 400EXC...

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...