Skocz do zawartości

Dym z gaznikow przez dysze od filtra powietrza????


bazyl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

moja Duka Monster nie wkreca sie na obroty myslalem ze filtr pow, pojezdzilem troche zdjalem pokrywke airboxa a dysz dolotowych do gaznikow pojawila sie mgielka bialego dymu czy ktos ma podejrzenie jak to mozliwe??? motor nie byl jezdzony ok 12 miesiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie naprawiam motocykli tylko samochody,ale przyczyną mogą być zawieszone(niedomykające się) zawory

 

jak napisał AdamM lub zjechane krzywki wałka(wałków) rozrządu.

 

pozdr.

 

Jest niedziela.Myślałem nad tym "Monstrum"i przypomniało mi się,że mają one rozrząd desmodromiczny

 

więc może wystarczy wyregulować luzy.

Edytowane przez pako1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moja Duka Monster nie wkreca sie na obroty myslalem ze filtr pow, pojezdzilem troche zdjalem pokrywke airboxa a dysz dolotowych do gaznikow pojawila sie mgielka bialego dymu czy ktos ma podejrzenie jak to mozliwe??? motor nie byl jezdzony ok 12 miesiecy.

 

Czy to aby nieodpowiedź na pytanie? Zacznij od wyczyszczenia gaźników. Krok drugi wymień świece (jako tradycyjny Polak kombinator wygrząłbym je zamiast wymieniać - efekt będzie prawie taki sam :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to aby nieodpowiedź na pytanie? Zacznij od wyczyszczenia gaźników. Krok drugi wymień świece (jako tradycyjny Polak kombinator wygrząłbym je zamiast wymieniać - efekt będzie prawie taki sam :icon_mrgreen: ).

 

Z dużym naciskiem na "prawie" :) :D :clap:

 

Nie myl motorowera z Monsterem :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dużym naciskiem na "prawie" :clap: :clap: :clap:

 

Nie myl motorowera z Monsterem :icon_mrgreen:

 

pako1 nie stresuj się. Jak motocykl stoi rokczasu nie jeźdzony (cieawe jak pryzgotowany do takiego postoju?) to pierwsza sprawa to wymiana-wygrzanie świec. Nawet delikatne ponoć NGK ożywąły po takim zabiegu. Testowałem to min. na VN 800 (parę lat temu).

 

 

P.S. Nie mylę Simsonka z Ducatti. Simsony po długim postoju zapalają dużo łatwiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Mogło dojść do zastoju zaworowego :icon_razz::):) spręzyna była zaciśnięta i teraz nie trzyma dobrze :):). Sygerowął bym tez sprawdzenie pierscieni smarowniczych bo może one sie zapiekły.

 

Ośmieszyłeś się tym tekstem na tyle dobrze że pozostawiam tego durnego posta jako ostrzeżenie dla innych niedouczonych dyskutantów. Nie znasz typu silnika to nie zabieraj głosu .

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech Wy Gornicy - wykopujecie zapomniane tematy- gosc juz sprzeta sprzedal i smiga teraz bezkompleksowa cebeerka :icon_razz: i juz na zaden wloski wynalazek nikt go nie namowi...

 

Zamknac sprawe - chyba ze Piotr specjalnie odkurzyl- poniewaz rzeczywiscie niektorzy to chyba za duzo tego swinstwa palą...fantazje wypisuja...

Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...