bazyl Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Witam moja Duka Monster nie wkreca sie na obroty myslalem ze filtr pow, pojezdzilem troche zdjalem pokrywke airboxa a dysz dolotowych do gaznikow pojawila sie mgielka bialego dymu czy ktos ma podejrzenie jak to mozliwe??? motor nie byl jezdzony ok 12 miesiecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Ktorys z zaworow byl otwarty i teraz nie trzyma ?Zadaj rowniez pytanie w watku "Ducati..." Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) Nie naprawiam motocykli tylko samochody,ale przyczyną mogą być zawieszone(niedomykające się) zawory jak napisał AdamM lub zjechane krzywki wałka(wałków) rozrządu. pozdr. Jest niedziela.Myślałem nad tym "Monstrum"i przypomniało mi się,że mają one rozrząd desmodromiczny więc może wystarczy wyregulować luzy. Edytowane 7 Października 2007 przez pako1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam moja Duka Monster nie wkreca sie na obroty myslalem ze filtr pow, pojezdzilem troche zdjalem pokrywke airboxa a dysz dolotowych do gaznikow pojawila sie mgielka bialego dymu czy ktos ma podejrzenie jak to mozliwe??? motor nie byl jezdzony ok 12 miesiecy. Czy to aby nieodpowiedź na pytanie? Zacznij od wyczyszczenia gaźników. Krok drugi wymień świece (jako tradycyjny Polak kombinator wygrząłbym je zamiast wymieniać - efekt będzie prawie taki sam :) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Czy to aby nieodpowiedź na pytanie? Zacznij od wyczyszczenia gaźników. Krok drugi wymień świece (jako tradycyjny Polak kombinator wygrząłbym je zamiast wymieniać - efekt będzie prawie taki sam :icon_mrgreen: ). Z dużym naciskiem na "prawie" :) :D :clap: Nie myl motorowera z Monsterem :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Mogło dojść do zastoju zaworowego :):):) spręzyna była zaciśnięta i teraz nie trzyma dobrze :):). Sygerowął bym tez sprawdzenie pierscieni smarowniczych bo może one sie zapiekły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Z dużym naciskiem na "prawie" :clap: :clap: :clap: Nie myl motorowera z Monsterem :icon_mrgreen: pako1 nie stresuj się. Jak motocykl stoi rokczasu nie jeźdzony (cieawe jak pryzgotowany do takiego postoju?) to pierwsza sprawa to wymiana-wygrzanie świec. Nawet delikatne ponoć NGK ożywąły po takim zabiegu. Testowałem to min. na VN 800 (parę lat temu). P.S. Nie mylę Simsonka z Ducatti. Simsony po długim postoju zapalają dużo łatwiej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 A czy upewniles sie, ze w Twoim motocyklu pracuja oba cylindry? Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Mozliwe ze zalewa ktoras ze swiec. Ja tam mialem w Monster 750 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) Witam! Tylko, że przedostawanie się dymu do filtra jest powodem nieszczelności zaworów . Pozdrawiam. Edytowane 12 Maja 2008 przez Plakatufka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Mogło dojść do zastoju zaworowego :icon_razz::):) spręzyna była zaciśnięta i teraz nie trzyma dobrze :):). Sygerowął bym tez sprawdzenie pierscieni smarowniczych bo może one sie zapiekły. Ośmieszyłeś się tym tekstem na tyle dobrze że pozostawiam tego durnego posta jako ostrzeżenie dla innych niedouczonych dyskutantów. Nie znasz typu silnika to nie zabieraj głosu . Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Ech Wy Gornicy - wykopujecie zapomniane tematy- gosc juz sprzeta sprzedal i smiga teraz bezkompleksowa cebeerka :icon_razz: i juz na zaden wloski wynalazek nikt go nie namowi... Zamknac sprawe - chyba ze Piotr specjalnie odkurzyl- poniewaz rzeczywiscie niektorzy to chyba za duzo tego swinstwa palą...fantazje wypisuja...Pozdr. Janek 748 S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Masz rację Janek zamkniemy bo jeszcze który napisze że turbo sie podwiesiło.pozdro Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi