Soku11 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 można dać motocyklowi wlecieć pod siebie tak żeby nawet usiąść w locie Co wy z tym siedzeniem :/ Przeciez wyraznie napisane, ze NAWET usiasc w locie, co nie znaczy ze koniecznie trzeba... Z kolanami ma byc tak ze ci maja sie zgiac na podjezdzie. Jak skaczesz na wyprostowanych nogach to cie wybija do gory. Przez neta ci nikt nie poradzi. Trzeba cwiczyc, cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc! POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 bede probowal, dzis sobie zrobiłem taki lajtowy dzionek, przeprawilem sie przez strumyk potem pod taka stromą górke podjezdzalem i skakałem, najgorsze jest to ze paliwa ubywa w zastraszającym tempie, a rodzice mi nietankują do baku ... jakbym mogl to bym tak smigal codzinnie, ale kiedy widze jak dzis mi zeszło z 2l paliwa to az mi sie odechciewa jezdzic ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 a co powiesz na 7l... ? Także ciesz się że Ci tylko tyle pali a nie jak niektórym po 6-7l. Co do lotu to motocykl ma Ci podlecieć pod dupe, ma to wyglądać jak byś na nim siedział, a nie masz na niego siadać. To motocykl ma się wybić z hopy nie ty. Przy dość mocnym wybiciu motocykl powinien Ci podskoczyć pod okolice pupy. Kolana cały czas ugięte! i łokcie też! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 I przy okazji kierownica prosto przed klapnieciem, a nie w bok jak niektorzy lądujący w krzaczorach lub generalnie na glebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) mam problem z przejazdem przez male ale glebokie dziurska, najczesciej na polach polanach gdzie schowane sa w trawie , najczesciej przednie kolo wpada w ta dziure i dosc mocno majtnie mnie wtedy albo na kiere , albo w ogole na bok tak ze ledwo ustoje na moto - macie jakies patenty na to ? jezdze na stojaco , o podniesieniu przedniego kola przed dziurskiem mozna zapomniec , zreszta najczesciej dowiaduje sie oniej jak w nia wpadam :banghead: Edytowane 25 Marca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 przy podobnej masie jaką mamy? bo mam podobnego sprzeta- odchylenie się do tyłu i piz** , można powiedzieć próba podniesienia koła ale zawsze nie obciążasz tym przodu dzieki czemu przeleci on nad dziurą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 no tak tez myslalem , dzis zaliczylem taka dziure , prawie przejechal mnie moj motocykl , prawa noga poszla jakos pod kolo i wygielo ja konkretnie , naszczescie mam buty crosowe to tylko sie obila kostka od ramy , co by bylo gdyby nie buciory :/ pewnie skrecilo by mi noge w kostce :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 weź nic mi nie mów o nagle pojawiających sie dziurach , dołkach itp. :) pół biedy jak są puste.Ja dziękuje Bogu za kolejna szansę :) nie ma specjalnego typu ustawienia sie podczas jazdy przez trawę.Ja już generalnie wole siedzieć niż stać i pierd... kolejnego kozła w jakieś śmieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) co zrobic zeby nogi zostawały na stopkach a przechył motoru niebył zbyt duzy, aby nieupadl makabrycznie na przednie koło ?Jedź na 3/4 gazu aż do wyskoku, chwile przed wyskokiem na maxa i w locie możesz jeszcze gazem operować. Większość początkujących popełna ten błąd że przy hopce zwalniają i lecą na przednie koło. Ja się już tego oduczyłem :icon_razz: PS. Zawsze skacze na stojąco, nie wyobrażam sobie na siedząco :P ale kiedy widze jak dzis mi zeszło z 2l paliwa to az mi sie odechciewa jezdzic ... Zobacz ile palą wyczynowe sety :D Przyzwyczaisz się :biggrin: Edytowane 29 Marca 2008 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 dzieki, przyzwyczail bym sie jakbym mial kasy dosc w portfelu :bigrazz: Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jedź na 3/4 gazu aż do wyskoku, chwile przed wyskokiem na maxa i w locie możesz jeszcze gazem operować. kolego, nie wprowadzaj w błąd.najeżdzamy na hopę z równym gazem !!lepiej miec nieco wyższy bieg i sredniowysokie obroty, niz bieg nizej i wysokie obr.przed wylądowaniem gaz do oporu - gwarantuje to tzw miekkie lądowanie i dobre przyspieszenie po wylądowaniu.jezeli w trakcie najezdzania na hope z równym gazem dalej lecisz na przód, to zwyczajnie odchyl sie do tyłu.nogi mocno trzymają motocykl, kolana ugięte i pozycja jak na narciarza :rolleyes:najlepiej jakby ci to ktoś obeznany w temacie zademonstrował, ciezko napisać jak prawidlowo ułożyć ciało Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Jedź na 3/4 gazu aż do wyskoku, chwile przed wyskokiem na maxa i w locie możesz jeszcze gazem operować.Na czym Ty skaczesz, na skuterze? Jakbyś w pierwszej lepszej crossówce tak zrobił to pion masz gwarantowany i nawet hamulec już by raczej nie pomógł. Edytowane 30 Marca 2008 przez Modest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 No jak by odkecic na max przed najazdem tak plecy odrazu tym bardziej ze crossowka jest dobrze wyważona co innego cięzkie enduro które ma tendencje do opadania przodu to mozna lekko dodać gaz przed najazdem ale w lekkim 2T na rownym gazie raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 co jeździec to inna teoria :) kwestia praktyki jak ktoś ma wprawę to strzał gazem mu nawet pomorze. np z małej prędkości uzyskać długi lot Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Cytat(WLD_Wlodi @ 25 marzec 2008 - 22:00) Jedź na 3/4 gazu aż do wyskoku, chwile przed wyskokiem na maxa i w locie możesz jeszcze gazem operować. Na czym Ty skaczesz, na skuterze? Jakbyś w pierwszej lepszej crossówce tak zrobił to pion masz gwarantowany i nawet hamulec już by raczej nie pomógł. Dokładnie..sam byłem zdziwiony,ale WLD_Wlodi śmiga na motorowerze i stąd te rożnice....Co jezdziec to inna teoria bo smigamy na innych sprzętach :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.