adam87 Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 film instruktażowy jak używać hamulca podczas lotu, w celu skierowania przodu motocykla w dół ;) z tym że teoretycznie powinno sie jeszcze używać sprzęgła ale według mnie można sie bez tego obejść bo nawet jak silnik zgaśnie to i tak przy lądowaniu sie rozkręcihttp://members.lycos.co.uk/adis87/6.ASF ps. nie wiedzialem czy nie dać tego do "brudnych filmów" ale potem dodam żeby Dominik nie zauważył że dwa razy to samo daje :] DOPISANE:właśnie dodałem nowy filmik gdzie widać co sie dzieje jak wylądujecie z hamulcem wciśnietym ;)http://members.lycos.co.uk/adis87/7.ASF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 coś słabo widac to działanie, u mnie jak przyblokuje koło na fest to kiera z rąk ucieka, a gdy zdusze silnik to zonk, bo kompresja koło zablokuje [ Dopisane: 14-10-2005, 21:37 ]odkąd nauczyłem się kożystac z tylnego hampla to nawet na wyskoku 20cm staram się go używac, bym filmik jakiś dał ale tor równają i rozkopane jest wszystko Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A w jaki sposób naciskacie dźwignię hamulca? Całą nogą, czy tylko czubkiem buta, bez przesuwania z podnóżka? Akurat na moim torze jest taki wyskok że hamulec wciskam już zanim wyląduję, bo zaraz potem mam ostry zakręt, ale w powietrzu zawsze naciskam całą nogą (zdejmuję z podnóżka i naciskam środkiem albo piętą) czy to jest dobry sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 coś słabo widac to działanie, u mnie jak przyblokuje koło na fest to kiera z rąk ucieka, a gdy zdusze silnik to zonk, bo kompresja koło zablokuje widocznie mam zepsuty motor... w jaki sposób naciskacie dźwignię hamulca? Całą nogą, czy tylko czubkiem buta, bez przesuwania z podnóżka?zdejmuje noge z podnóżka i dotykam na chwile dźwigni hamulca. jak ze sprzęgłem to możesz nawet dłużej przytrzymać bo to nie ma znaczenia, ale ja nie używam sprzęgła i staram sie dotknąć tylko na chwile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 ja staram się normalnie wciskac tak jak przy jeździe na stojąco i nie ma z tym problemów Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 na samym podjezdzie dodałem gazu a 2-ce no i problem w tym że wybiło mnie z motorka i jakbym sie mocno nie trzymał kierownicy to bym wylądował w innym miejscu niż moto co zrobiłem zlezły środek ciężkości obrałeś,powinieneś na stromym podjeździe siedzie przy samiutenieczkim baku pochylony do przodu,łokcie szeroko poprostu pozycja agresywana :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Witam.Przekopałem się przez cały wątek i mam pytanko. Jak przełożyć Wasze rady na jazdę czymś cięższym? Tak około 200 kg? :D Konkretnie chodzi o DR 800. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Witam.Przekopałem się przez cały wątek i mam pytanko. Jak przełożyć Wasze rady na jazdę czymś cięższym? Tak około 200 kg? :D Konkretnie chodzi o DR 800. Dzięki. Więcej gazu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 he he he dzieki 8) Ale lot takim zaprzęgiem może lekko zestresować. Takie ciężkie gówno błędów nie wybacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 OK to mam pare pytań. Tak po Pierwsze. 1. kolega juz jakiś raz napisał pytanie, ale nikt mu nieodpoweidizał. JAk pokonywac blotko długie krótki, głębokie na jakim biegu, i jaką pozycje przyjąć.2. Jka pokonywac np. Rzeczke, to samo co przy blocie. Dlugą, krótką, głebokom np. z kamieństym dnem, czy pokrytm piaskiem na jaki mbiegu, i jaka pozycje. Czy rozpędzić sie na maska izamknąc o czy ;) hehe( moze sie uda moze nie :) :mrgreen: :idea: :idea: :roll: Prosze o odpowiedzi, a iwę cjexdze tt-r 125. więc te odpoweidz byly troche zgodne z osiagami i moca mojego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 wydaje mi sie ze z rzeczka to albo sie sprecyzujesz albo sie nic nie dowiesz ;) to zalezy od sytuacji bo inaczej pokojnujesz rzeczke kamienista a inaczej rzeczke z dnem np rownym piaszczystym. Bieg zawsze staram sie miec taki ze jak odkrece gaz to moto ciagnie a nie sie dopiero zbiera :) a bloto to pewnie przechylasz sie do tylu i gazuu, wazne zeby nie stanac w blocie bo moze byc kicha pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 w blotko jak sie rozpedzisz i wjedziesz a jest grzaskie to mozesz fajnie przez kiere wyleciec i zafundowac sobie kapiel blotna :D:D:D przez rzeczke jak przejezdzam to zawsze najpierw jest rozpoznanie kijem, jakie dno z jednej strony a jakie z drugiej, juz raz tak mialem ze z jednej twarde a z drugiej podmywalo i bagno na maxa, musielismyz galezi wyjazd zrobic, a i tak jeden lezal, moj wylecial tylko przednim kolem :notworthy:na moj gust zazwyczaj szybko jechac nie mozna, no chyba ze probujemy przeskoczyc to inna rzecz :buttrock:, co do blota to ja na DR125 katuje na 1/2, jak wiemy bloto jest sliskie i przy palowaniu w koleinie moze to sie skonczyc tym ze ... no wystarczy oblukac film OEMu :P tam pokazalem co sie dzieje jak tylne kolo obiera inna droge podczas jazdy w koleinie pelnej wody i blota, zabawa taka jak na lodzie. Sa rozne rodzaje blota, na kazdym sie inaczej pocina, sa takie ktore sa plytke, takie ktore sa geste, zalezy jaka ziemia, jedna zasada jest na moj gust, nie wolno sie zatrzymac :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 I MAM JESZCZ PYTANI. czy PowerSlide to to samo jak mówicie. - usiasć koło baku, wystawić noge, naciśnąć mocno na zewnętrzyny podnużek, czy to moze coś innego bo czytałem ostanio w starym Św i bylo to samo tylko jeszce pisalo aby kierownice przechylis przeciwnie w tor ruchu : czy li jak skrrrecamy w prawo to kiera a lewo ?? :idea: :?: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Kierownica w stronę zakrętu, dopiero jak tylne koło zerwie przyczepność i zacznie uciekać (np po dodaniu gazu) kontrujesz w przeciwną stronę.I trzeba uważać żeby jadąc w mocnym złożeniu powerslidem nie zamykać nagle gazu bo tylne koło łapie przyczepność i może nas wyrzucić z motocykla (taki terenowy highside) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 I zawsze zewnetrzna reka wysoko. Nikt dobre nie wie dlaczego ale jak nie podniesiesz to bedzie duzo gorzej. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.