Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Nie wiem czy to jazda enduro' date=' ale jak powinno się hamować motorem. Przednim tylnim czy 2 hamulce naraz.[/quote'] Przeczytaj cały wątek i będziesz wiedział.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 mnie uczyli tak : w piachy jechac na niskim biegu żeby prędkośc wału była dośc wysoka ( moment żyroskopowy) co utrzyma mnie w pionie, przez kałuże starac się na gumie+ redukcja( wczoraj wracałem w ulewę to "kałuża " miała z 7 km, ponad 120 miałem na budziku), w zakrętach zewnętrzny łokiec w górę, na prostych starac się odpoczywac tzn jak jest dośc równo rozluźnic nadgarstki, wozic ze sobą linkę i telefon, w zakręty wchodzic na 2 nigdy na 1. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Rozkręcony silnik utrzymuje cie w pionie? Ja bym powiedział że szybko kręcoce się koła utrzymują moto w pionie i tu właśnie ma miejsce zjawisko żyroskopowe. Chyba ze cię źle zrozumiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 spróbuj ustac na wyłączonym silniku i na włączonym, napewno będzie różnica [ Dopisane: 09-08-2005, 19:17 ]i spróbuj wjechac w głęboki piach przy 70 na 5-tce a innym razem przy 70 na 2-jce, za pierwszym razem chce kiere z rąk wyrwac Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Aż spróbuję z ciekawości :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Mam problem z jazdą po piachu. Wiem że to już było wałkowane, ale prosze o "miłosierdzie" :P . Gdy jade przez piach to strasznie rzuca motorem, tzn. przód chodzi gdzie chce i ciężko utrzymać. A drugi problem to przy ruszaniu strasznie sie zakopuje :? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Mam problem z jazdą po piachu. Wiem że to już było wałkowane, ale prosze o "miłosierdzie" :evil: . Gdy jade przez piach to strasznie rzuca motorem, tzn. przód chodzi gdzie chce i ciężko utrzymać. A drugi problem to przy ruszaniu strasznie sie zakopuje :? . ale jak mozemy Ci to innaczej wytłumaczyc jak sam piszesz ze było wałkowane ? :P !! Musisz miec dobre kostki :D to nie bedzie !! 2 nie mozesz dodawa duzo gazu przy ruszaniu jezdz spokojnie trzumaj na niskich obrotach (chyba) ;] pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Siadasz na tyle, odkrecasz gaz do oporu i obroty musza byc bardzo wysokie bo inaczej Dt'tka zdechnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Ja nie miałem problemów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Ja nie miałem problemów ! Mi jakoś mądralo na rasowych kostkach lata jak cholera motor na piasku, więc po co udawać mądrzejszego niż jesteś :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Wiem jedno... w piachu na stojąco i duże obroty. Nie piszcie mi, że źle, bo to ja śmigam swoim motocyklem i wiem jak mam nim jechać w piachu. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Wiem jedno... w piachu na stojąco i duże obroty. Nie piszcie mi, że źle, bo to ja śmigam swoim motocyklem i wiem jak mam nim jechać w piachu. :P A nie lepiej na siedząco :?: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Mi jakoś mądralo na rasowych kostkach lata jak cholera motor na piasku' date=' więc po co udawać mądrzejszego niż jesteś [/quote']Dobra ale co Ty porownujesz: EXC ktore ledwo idzie i wyczynową Dt'tke :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Mi jakoś mądralo na rasowych kostkach lata jak cholera motor na piasku' date=' więc po co udawać mądrzejszego niż jesteś [/quote']Dobra ale co Ty porownujesz: EXC ktore ledwo idzie i wyczynową Dt'tke :mrgreen: no, ale mimo, zę mam opony terenowa i wyższą moc to nie da się wyeliminowac tego zjawiska niestety :) Więc reasumując.Dupa z tyłu, gaz do oporu, trzymać kiere z calej siły i jak tylko da rade to na siedzaco a nie na stojąco :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Uważajcie na mokrej trawie!! Naszło mnie to bo właśnie wyglebałem jadąc 70km/h...musze teraz troche sie wylizać zanim znowu wsiąde na moto :) . Jeszcze raz wam radze na mokrej trawie nie jechać za szybko i nie hamowac mocno!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.