Skocz do zawartości

Podstawy jazdy Enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym wrócić jeszcze do tych "leśnych kolein" z błotkiem od ciągników itp. Wszyscy piszą ,żeby wjezdzać na stojąco i GAZ :banghead: Ja miałem już dwa razy glebe, raz w koleine w błocie a raz w kopnym piachu. Najechałem dość szybko na stojąco w koleinę i przeważnie ,mały błąd i leże :biggrin: Jest większa kontrola na stojaco ,ale wystarczy,że coś idzie nie tak i nie ma możliwości podparcia się nogą... Ostatnio próbowałem na siędząco przez takie koleiny i było lepiej, prawie dobrze i zawsze można było odbić się z buta :banghead: Moto dość ciężkie chyba nie całe 200kilo i te gleby mnie wku... Jak jest "szersza" droga niż wąska koleina i cuś grząskiego ,to wiadomo,że na stojąco lepiej. Co o tym sądzicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wiezdzam na stojaco i delikatnie sie pochylam :banghead: Gaz to raczej nie pelny bo by mnie odrazu przekrecilo :biggrin: Jade na rownym czasami dodaje. Radko sie wywalam w takim terenie. Ale to tylko taka moja metoda :banghead: Chcoiaz wiadomo ze im szybciej jedziesz tym trudniej sie zakopac. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wrócić jeszcze do tych "leśnych kolein" z błotkiem od ciągników itp. Wszyscy piszą ,żeby wjezdzać na stojąco i GAZ :banghead: Ja miałem już dwa razy glebe, raz w koleine w błocie a raz w kopnym piachu. Najechałem dość szybko na stojąco w koleinę i przeważnie ,mały błąd i leże :biggrin: Jest większa kontrola na stojaco ,ale wystarczy,że coś idzie nie tak i nie ma możliwości podparcia się nogą... Ostatnio próbowałem na siędząco przez takie koleiny i było lepiej, prawie dobrze i zawsze można było odbić się z buta :banghead: Moto dość ciężkie chyba nie całe 200kilo i te gleby mnie wku... Jak jest "szersza" droga niż wąska koleina i cuś grząskiego ,to wiadomo,że na stojąco lepiej. Co o tym sądzicie???

nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale jesli chodzi CI o jazde w koleinie np po polnej rozjezdzonej przez motory drodze to powinno sie to robic na stojaco i zadnych gwałtownych ruchów i przedeszystkim podstawą jest NIE patrzec pod kolo tylko ok 5-6m do przodu. To na prawde działa. Pozatym jak juz siue raz podeprzesz to potem juz przez całą koleine nogami po ziemi wachlujesz :biggrin: no a ina sprawa to to ze zapewne Twoje opony to raczej dobrze sie czują na aswalcie :flesje: kostka daje niesamowita róznice i efekty.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no to nie wiem jak wy hamujecie tym przodem, po tym co piszecie to wasza klamka ma dwa polozenia luz albo max. Hamujesz stopniowo, tak zeby hamowac a nie blokowac kola.

Dokładnie trzeba dozować siłę hamowania.

Tyłek daleko z tyłu nad błotnikiem ręce zaparte o kierownice nogi o podnóżki kolanami ściskaja siedzenie i w razie zablokowania popuszcza się lekko i znów hamuje a tyłem można sobie pomagać.

 

Potrenujcie tak żeby nawet specjalnie blokowac przednie koło to wtedy taka sytuacja was nie zaskoczy.

Wiadomo że jeżeli już ostre hamowanie to jeszcze na prostych przed zakrętami bo później to już jest kiepsko.

Edytowane przez BaRy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...