bartek gawlik Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 czołem,chyba wszystko co można było zrobić przy mojej KaZecie już zrobiłem i zaczynam wybiegać w przyszłość :D do żeczy jednak. Serwisówka przewiduje, że grubości płytki regulacyjnej zawrów nie może zejść poniżej 2.00mm. Później konieczna jest regeneracja głowicy. Stąd moje pytanie. Jak regeneruje się teką głowicę? Czy gniazda zaworowe są wciskane, da się je wyjąć i wymienić? czy takiej wymianie toważyszy wymiana zaworów? Szczerze powiem że sporo rzeczy przy motocyklach już robiłem ale takiego tematu jeszcze nie przerabiałem. Może któryś z kolegów powiedzieć coś na ten temat? Chętnie bym się czegoś noweggo nauczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 w samochodach stosuje sie też napawanie gniazd zaworowych;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Nieoplacalna historia w twoim przypadku.Raz ze koszt oryginalnych czesci cie zabije, dwa ze nie jestem pewien czy wszystko kupisz, trzy nie jestem pewien czy krajowi rzemieslnicy beda w stanie zrobic to dobrze, tzn zadne gniazdo potem ci nie wypadnie robiac kaszane w silniku."Nowa" uzywana glowica jest lepszym wyjsciem, ja zreszta od dawna ci radze sprzedaj grata przejdz na GSX 750 z lat 83 - 86 ( regulacja zaworow srubami, naped pierwotny kolami zebatymi, moc i spalanie podobne albo lepsze ), mozesz tam pozniej zamontowac zawieszenia z GSXR 86 - 88 bez zadnych prawie przerobek i miec stary motocykl wyrozniajacy sie z tlumu i jezdzacy po zakretach i hamujacy lepiej niz nowe GSX750F.Taka przerobke zrobilem w moim GS1150 : http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/60f85893.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/faac76d4.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/b5268202.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 hehe, Adamie zawsze wiesz jak mnie pocieszyć :crossy: wiem że w tym co mówisz jest sens i logika, ale wiesz jak to czasem jest kiedy mówimy mo motocyklach... argumenty merytoryczne bywają niczym gdy w grę wchodzą emocje;) jestem w pełni świadomy wad tej KZty ale uwielbiam ją. I tyle :buttrock: Ma w sobie dokładnie to coś, co wyłącza rozsądek w moim myśleniu na jej temat. Inną kwestią jest też to, że to na prawdę zadbany egzemplarz, w który dodatkowo włożyłem trochę pieniędzy doprowadzając do stanu jakiego niepowstydziłyby się maszyny o dwadzieścia lat młodsze. Trochę byłoby mi teraz szkoda się z nią rozstać. Ale wracając do meritum. Owszem zakup używanej głowicy byłby najprostrzym rozwiązaniem, ale jak to używana, byłaby już w jakimś stopniu zużyta. Wydawało mi się, że remont polegający na wymianie gniazd i zaworów byłby jednak lepszym rozwiązaniem. Poprawcie jeśli się myle, czy gniazda zaworowe są wciskane w blok głowicy? Myślę że dobrze dorobione i wymienione dały by dobry efekt. Kolejne question. czy takiej wymianie musowo toważyszy wymiana zaworów? czy wystarczy docieranie starych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Ja po prostu za duzo naczytalem sie o "naprawionych" glowicach do Junaka, ktore gubily zeliwne gniazda z wiadomym skutkiem, a robota przy KZ jest na troche wyzszym poziomie technicznym. W takiej glowicy mozesz uzyc oryginalne zawory i prowadnice, jezeli sa one w dobrym stanie w co troszke trudno jest uwierzyc.Jezeli prowadnice sa zuzyte to trzeba je wymienic to samo z zaworami, jezeli ich przylgnie zuzyly sie i staly sie za ostre. Co za sens robic teraz gniazda, gdy zawory puszcza na prowadnicach za 2 sezony.Jezeli robic naprawde "nowa" glowice to te 3 elementy (gniazda, zawory i prowadnice ) najlepiej dac nowe. Adam M.PS. Najpierw radze ci zapytac w Kawie ( importer ) czy gniazdo istnieje jako czesc zamienna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 PS. Najpierw radze ci zapytac w Kawie ( importer ) czy gniazdo istnieje jako czesc zamienna.tak też zrobię, ale jak pisałem na początku tematu to temat przyszłości dość odległej - teraz chodzi pięknie a i płytek jest jeszcze z czego szlifować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 zagadaj z marex motor w poznaniu http://regeneracja-glowic.pl/ specializuja sie w naprawianiu glowic moto - gniazdo nie jest czescia objeta wymiana , zreszta takich czesci jest wiele - ale oczywiscie da sie je wymienic . Jesli masz 16 gniazd do naprawy to koszta beda spore , do tego musisz sie liczyc z wymiana wszystkich zaworow i plytek zaworowych. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 zagadaj z marex motor w poznaniu http://regeneracja-glowic.pl/ specializuja sie w naprawianiu glowic moto - gniazdo nie jest czescia objeta wymiana , zreszta takich czesci jest wiele - ale oczywiscie da sie je wymienic . Jesli masz 16 gniazd do naprawy to koszta beda spore , do tego musisz sie liczyc z wymiana wszystkich zaworow i plytek zaworowych.zaworów jest na szczęście 8 :crossy: w tej chwili przekonany jestem już na 99% że kiedy nadejdzie ten czas :cool: to poszukam zdrowej głowicy z jakiegoś gpz'a... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Regeneracja takiej głowicy polega na wymianie zaworów a z braku w naszym kraju precyzyjnej obrabiarki do tego typu głowic nie powinieneś martwić się gniazdami zaworów.Każy chciałby mieć idealne szerokości przylgni ale szersze nie zaszkodzą w tym silniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a czy szersze przylgnie nie działają wręcz "dodatnio" na silnik? np większa powierzchnia styku z zaworem=lepsze chłodzenie tegoż zaworka :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 nie jest do końca tak pieknie;) bo jednym z najwazniejszych czynikó jest kat nachylenia przylgni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Pozwolę sobie odkopać temat... Mam problem, a mianowicie w moim suzuki gs 550 m katana powoli kończą się zakresy płytek zaworowych. W związku z tym nieśmiało przymierzam się do regeneracji głowicy. Głowica jest 8 zaworowa. Jak rozumiem zawory trzeba najpierw obejrzeć, żeby stwierdzić czy jeszcze posłużą, czy już są do wymiany? Ile może kosztować regeneracja takiej głowicy? Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Czasem da się zdjąć coś z trzonka zaworu, ino nie za wiele, bo się szklanka na miseczce oprze... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Nie ma co gdybac, tylko trzeba to rozebrac i pomierzyc.Gdy za wiele rzeczy bedzie zuzytych to lepiej kupic glowice z rozbitka ze Stanow z niewielkim przebiegiemniz robic twoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A szybkie zmniejszanie się luzów zaworowych będzie świadczyło o padniętych gniazdach czy zaworach? Pewnie i o tym i o tym;) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.