grzegorz 6 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 dziśaj zdemontowałem gazinikj przy virago myślałem rze są zwęrzone gumy te spod gaziników łókowe okazało się rze nie . ma ona 20 psi.dzwoniłem do yamachy polska powiedzieli mi rze z fabryki wyszła 34 psi .A więc została zdławiona puziniej.Przypuszczam rze zostały zamienione jglice bo niemają regulacj -chodzi mi o te naćęcia. A jest to wersja amerykańska z dopaleniem spalin ,a więc jej moc powinna dochodzić nawet do 50 koni .Coś mi lekko przerywa i przyszczela gdy chcę przyspieszyć na maksa,niewiem czy niebędzie poczebna synchronizacja gaziników.Stało się to po wybebeszeniu tumików.Czy morze ktoś mi co doradzić co do przerywania i tych szczałów,jglic..dzięki z gury ... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 dziśaj zdemontowałem gazinikj przy virago myślałem rze są zwęrzone gumy te spod gaziników łókowe okazało się rze nie . ma ona 20 psi.dzwoniłem do yamachy polska powiedzieli mi rze z fabryki wyszła 34 psi .A więc została zdławiona puziniej.Przypuszczam rze zostały zamienione jglice bo niemają regulacj -chodzi mi o te naćęcia. A jest to wersja amerykańska z dopaleniem spalin ,a więc jej moc powinna dochodzić nawet do 50 koni .Coś mi lekko przerywa i przyszczela gdy chcę przyspieszyć na maksa,niewiem czy niebędzie poczebna synchronizacja gaziników.Stało się to po wybebeszeniu tumików.Czy morze ktoś mi co doradzić co do przerywania i tych szczałów,jglic..dzięki z gury ... :) oczy bolą :) ludzie używajcie troche słowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 ale udało cisię zrozumieć tekst więc jesteś dobry. BRAWO. BRAWO !!!!!!!!!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Nie poprawisz pisowni ? Świadczy to tylko o twojej ignorancji. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Ludzie, no nie jeździjcie tak po nim, bo to najwyraźniej dyslektyk. Tak jak nie należy się śmiać z kogoś co ma jedną nogę, że podskakuje. A ty Grzesiu, mógłbyś z czystego szacunku dla czytelników forum ( i jeżeli chcesz dostać jakieś konkretne odpowiedzi na swoje posty) wkleić to co piszesz do Worda, dać mu sprawdzić pisownię, i dopiero potem wstawiać posta. Ale jeżeli tobie nawet tyle się nie chce.... W kwestii merytorycznej - powiesiłeś wiele tematów dot. twojej Viragi, na niektóre starałem się pomóc, ale generalnie to spójrz na to tak - piszesz - moto mi nie chodzi, słabe jest, pomocy!Wiesz, tak to dzieci w przedszkolu do przedszkolanki mówią.Problemy rozwiązuje się tak - mam mało mocy. sprawdziłem króćce, są ok, co to może być innego? I wtedy (jak widać że się choć trochę przyłożyłeś do zdiagnozowania problemu) ktoś ci pomoże.Ale najpierw opcja szukaj. A tam jest napisane - jak nie jest dławiona na króćcach, to jest dławiona na wałkach rozrządu, i wtedy to się po prostu nie opłaca. Na iglicach się nie dławi. A psi to jednostka ciśnienia, nie mocy. Wyprucie tłumików zuboży ci mieszankę. Pozdrawiam (i przyłóż się troszkę chłopie - pomóż sobie, to inni ci też pomogą) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Ludzie, no nie jeździjcie tak po nim, bo to najwyraźniej dyslektyk. Tak jak nie należy się śmiać z kogoś co ma jedną nogę, że podskakuje. A ty Grzesiu, mógłbyś z czystego szacunku dla czytelników forum ( i jeżeli chcesz dostać jakieś konkretne odpowiedzi na swoje posty) wkleić to co piszesz do Worda, dać mu sprawdzić pisownię, i dopiero potem wstawiać posta. Ale jeżeli tobie nawet tyle się nie chce.... W kwestii merytorycznej - powiesiłeś wiele tematów dot. twojej Viragi, na niektóre starałem się pomóc, ale generalnie to spójrz na to tak - piszesz - moto mi nie chodzi, słabe jest, pomocy!Wiesz, tak to dzieci w przedszkolu do przedszkolanki mówią.Problemy rozwiązuje się tak - mam mało mocy. sprawdziłem króćce, są ok, co to może być innego? I wtedy (jak widać że się choć trochę przyłożyłeś do zdiagnozowania problemu) ktoś ci pomoże.Ale najpierw opcja szukaj. A tam jest napisane - jak nie jest dławiona na króćcach, to jest dławiona na wałkach rozrządu, i wtedy to się po prostu nie opłaca. Na iglicach się nie dławi. A psi to jednostka ciśnienia, nie mocy. Wyprucie tłumików zuboży ci mieszankę. Pozdrawiam (i przyłóż się troszkę chłopie - pomóż sobie, to inni ci też pomogą)PELNE POPARCIE :icon_mrgreen: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 dzięki BUBER fakt z nauki byłem dobry ale jeśli przyszło o błędy to katastrofa.nikt nie doradził mi jak mam te cholerne błędy sprawdzać ,nie wyczułem że można wkleić do Worda i sprawdzić chociaż jeden jest spoko dzięki to fakt jestem dyslektykiem ja po prostu nie czuję błędów silnik ras rozbiorę i będę normalnie je naprawiał ale błędy to kosmos .Postaram się je poprawić.czasami na chama można wszędzie trafić .Wszystko posprawdzałem, przeczyściłem gaźniki i chodziła jeden dzień dobrze .Moc miała bardzo dobrą , Momot poszła 160 zebrała się super.Na chwilę dałem jej ssanie w trakcie jazdy i było super . Moc idealna.Na drugi dzień jurz nie ten motocykl. Osłabła i poszła 130 w więc trzeba szukać gdzieś w gaźnikach ,morze membrany.Ta od koła przedniego gdy ją przyłożę o żarówki to w tym miejscu gdzie ją przyciska ta miseczka to prześwituje .Piszę to jak radziłeś przez Worda droga przez mękę Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Jeśli masz dziurawe membrany to niestety przepustnice nie będą sie otwierały do końca i silnik nie rozwinie pełnej mocy. Możesz próbować je kleić ale to na krotką metę. Lepiej wymień. Niestety trzeba je wymienić parami bo mogą potem nie równo pracować ze względu na rożna twardość gumy. Zamiast worda zainstaluj sobie fairfoxa jako przeglądarkę. Ta ma tę funkcje ze podkreśla błędy i możesz w prosty sposób je poprawiać . Jest to dożo prostsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) Mi to wszystko wyglada na problemy z wlasciwa mieszanka (sorki za brak ogonkow ale jestem chwiliwo za granica) jezeli po wlaczeniu ssania poszla. Wg. mnie to musisz zaatakowac systematycznie: wyjac gazniki, sprawdzic membrany (ale nie pod swiatlo tylko dmuchajac/ciagnac powietrze przez dysze. wtedy wiesz na pewno) Jak membrany dziurawe to latac, albo nowe - nie wiem jak duze dziury, wiec ciezko powiedziec. Druga rzecz - moze ci skads bierze falszywe powietrze? Przed zdjeciem gaznikow odpal i popsikaj wokol kroccow Wd 40 albo cos w tym stylu. Jak moto przyspieszy to ci ciagnie bokiem - trzeba uszczelnic/wymienic krocce. A jezeli to zadne z powyzszych, to masz mieszanke w plecy - rozregulowane gazniki. I tutaj jezeli nie masz zaciecia lub znajomego mechanika, to wez daj do warsztatu. Bardziej ci sie oplaci na dluzsza mete. oczywiscie mowimy o DOBRYM warsztacie.... Pozdro. Edytowane 26 Września 2007 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) Mi to wszystko wygląda na problemy z wlaściwa mieszanka (sorki za brak ogonkow ale jestem chwiliwo za granica) jezeli po wlaczeniu ssania poszla. Wg. mnie to musisz zaatakowac systematycznie: wyjac gazniki, sprawdzic membrany (ale nie pod swiatlo tylko dmuchajac/ciagnac powietrze przez dysze. wtedy wiesz na pewno) Jak membrany dziurawe to latac, albo nowe - nie wiem jak duze dziury, wiec ciezko powiedziec. Druga rzecz - moze ci skads bierze falszywe powietrze? Przed zdjeciem gaznikow odpal i popsikaj wokol kroccow Wd 40 albo cos w tym stylu. Jak moto przyspieszy to ci ciagnie bokiem - trzeba uszczelnic/wymienic krocce. A jezeli to zadne z powyzszych, to masz mieszanke w plecy - rozregulowane gazniki. I tutaj jezeli nie masz zaciecia lub znajomego mechanika, to wez daj do warsztatu. Bardziej ci sie oplaci na dluzsza mete. oczywiscie mowimy o DOBRYM warsztacie.... Pozdro. pytałem się o nowe membrany i są oryginały za 430 zł i podróbki za 265 zł. Czy można zaufać tym podróbkom i będą dobrze pracowały w motocyklu. Myślę że będą się sprawować dobrze ,ale powiedz co ty myślisz o tych zastępczych. Morze przyczyna tkwi w oringah jak zdemontowałem gaźniki były oba pęknięte i sklejone .Pytałem się w sklepach, chcę dobrać ale nie znalazłem muszę jechać do Polmozbytu tam dobiorę .Pryskałem po krócicach i żadnych zmian. Pewnie będę musiał kupić te membramy i nowe oringi i zobaczymy.ale pytanie Czy mogę jeździć motorem mając np.uszkodzone minimalnie membramy. Z tymi warsztatami to różnie bywa mam trochę przykopcone świece. Edytowane 26 Września 2007 przez grzegorz 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam, pytam z ciekawości. W jaki sposób wyprucie wydechów wpływa na zubożenie mieszanki? pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Grzegorz - na peknietych membranach nie bedzie rowno wchodzil na obroty. Janusz - w fazie przeplukania komory spalania gdy zawory ssace i wydechowe sa otwarte, czesc miesznki ulatuje przez otwarty wydech, a to co zostaje ma za maly % paliwa w mieszance. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Grzegorz - na peknietych membranach nie bedzie rowno wchodzil na obroty. Janusz - w fazie przeplukania komory spalania gdy zawory ssace i wydechowe sa otwarte, czesc miesznki ulatuje przez otwarty wydech, a to co zostaje ma za maly % paliwa w mieszance. Adam M. Za nim przyjdą nowe membrany te podkleiłem .Jeszcze te 2 do 3 tygodni pomęczę ,a na razie podkleiłem tak jak mi radziliście .Na razie pomogło.CZEŚĆ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drapik83 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 czy może ktoś tak w skrócie opisać jak sie dostać do membran żeby je wymienić. tak ogólnie co i jak robić. dzięki a odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 czy może ktoś tak w skrócie opisać jak sie dostać do membran żeby je wymienić. tak ogólnie co i jak robić. dzięki a odpowiedź Odkręć 3 śrubki na śrubokręt czworokątny i 1 na gwiazdkę z otworkiem .Delikatnie odciąg dekielek uważając na sprężynę dociskającą membranęWłóż duży palec do przepustnicy i delikatnie pociąg do siebiePowinna wyjść bez problemu.Ja tak wyciągam a inni nie wiem .Cześć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.