Skocz do zawartości

Płytki zaworowe Haidemann


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

 

jakis czas temu zmnienialem plytki zaworowe na ssacych z orginalnych na haidemann - po paru tys km okazuje ze plytka w miejscu pracy krzywki jest mocno zniszczona ( dziary) - walek naszczescie ocalal - plytki byly szlifowane - plytki na zaworach wydechowych sa orginalne byly rowniez szlifowane i nie nosza absolutnie zadnych znakow zuzycia , a wiec plytki Haidemann to jakis szmelc ?? Potrzebuje teraz plytki zaworowej 29 mm srednicy o grubosci od 2,40 - do 2,45 mm plytki najlepiej orginalne z Kawy , albo aftermarketowe ale nie taki szmelc jak te Haidemann-y , pod 2 zawor ssacy podpasowala idealnie stara orginalna plytka zaworowa.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam nie maja takich - jakiej firmy p;ytki macie sprawdzone jakosciowo ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orginalne plytk utwardzane sa na wskros i nie bylo roznicy jak je ulozylem , ale w tych haidemannach na 90% ulozylem szlifowanyn do szklanki.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam 2 plytki haidemann i obydwie sa zjedzone , orginalne gladkie jak lustro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zapewne chodzi o płytki Heidemann a nie Haidemann, które są dostępne w ofercie sklepu http://www.czesci-motocyklowe.pl . Producentem jest prawdopodobnie firma prowadząca ten sklep, gdyż posiada ona tą samą nazwę co płytki. Jakościowo jak widać odbiega od oryginałów, jednak mam nadzieję, że płytki nieszlifowane nie będą miały żadnych skaz... bowiem w swojej maszynie też mam je założone.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te moje szlifowanym byly do szklanki ;) . Pozatyn juz kupilem taka plytke w serwisie kawy, skasowali 40 zl :/ plytka nie wiadomego pochodzenia bez numeru ( mozliwe ze szlifowana ale niewidac tego) napewno uzywana i mam nadzieje ze bedzie jak orginal ( ponoc wyjeta z silnika jakiejs kawy) - ale jest w niej cos dziwnego a mianowicie srednica rozni sie od tamtych o ok 1 , 2 setne mm. Czy to moze zaszkodzisz szklance ?? , po wlozeniu w szklane i ruszajac palcem plytke czuc ze ma delikatnie wiekszy luz niz inne plytki.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne płytki nie mają żadnego luzu w szklance i nieraz jest kłopot z ich wyjęciem ja na Twoim miejscu nie zakładałbym takiej płytki bo będzie stukała o krawędź szklanki.

Jeszcze raz napiszę na tym forum : oryginalne płytki japońskie nie są hartowane na wskroś ponieważ są prasowane pod b. dużym ciśnieniem z proszku podobnie jak węgliki spiekane.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrze czy istnieje sposób na wytworzenie płytki w polskich warunkach? Bo mam kilka pomysłów jak można to zrobić;] Stwierdziłem jednak ze zapytam bo może już masz jakiś sposób;]

Temat przerabiany kilka lat temu z niepowodzeniem.

NC6 cięte z wałka fi 25mm szlifowanego pod wymiar i hartowane na wskroś.

grube pow 250 wydały ale cieńsze np. 210 po pewnym czasie pękały i robiły się cuda w silniku.

Ogólnie nie polecam z powodu zbyt dużego ryzyka uszkodzenia wałka rozrządu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego pozostale 2 plytki ktore byly w silniku nadal sa gladkie jak szklo ? a sa to raczej fabryczne plytki ktore juz szlifowalem. Zdaje sie ze Adam.M pisal kiedys ze plytki mozna szlifowac

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...