Nitomen Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 witam jakis czas temu zmnienialem plytki zaworowe na ssacych z orginalnych na haidemann - po paru tys km okazuje ze plytka w miejscu pracy krzywki jest mocno zniszczona ( dziary) - walek naszczescie ocalal - plytki byly szlifowane - plytki na zaworach wydechowych sa orginalne byly rowniez szlifowane i nie nosza absolutnie zadnych znakow zuzycia , a wiec plytki Haidemann to jakis szmelc ?? Potrzebuje teraz plytki zaworowej 29 mm srednicy o grubosci od 2,40 - do 2,45 mm plytki najlepiej orginalne z Kawy , albo aftermarketowe ale nie taki szmelc jak te Haidemann-y , pod 2 zawor ssacy podpasowala idealnie stara orginalna plytka zaworowa. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Szukaj u Olek Motocykle- podobno specjalizuje sie w Kwakach...Pozdr.Janek Desmo 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 tam nie maja takich - jakiej firmy p;ytki macie sprawdzone jakosciowo ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Tylko oryginaly- podrob nie bierzem, zreszta nie mielim okazji-jak nie Olek, to moze Klasa, albo Larsson, albo Ameryka- tam wsio jest...Pozdr. Janek Ducati 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 a Kolego nie zrobiłeś może tego błedu że powierzchnią szlifowaną dałeś płytkę do krzywki wałka rozrządu?bo chyba wiadomo, że szlifowaną stroną płytkę układa się w stronę zaworu/szklanki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 orginalne plytk utwardzane sa na wskros i nie bylo roznicy jak je ulozylem , ale w tych haidemannach na 90% ulozylem szlifowanyn do szklanki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 i wszystkie płytki heidemana są zjedzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Do opon na H tez nie mam przekonania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 tak mam 2 plytki haidemann i obydwie sa zjedzone , orginalne gladkie jak lustro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysmci Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 WitamZapewne chodzi o płytki Heidemann a nie Haidemann, które są dostępne w ofercie sklepu http://www.czesci-motocyklowe.pl . Producentem jest prawdopodobnie firma prowadząca ten sklep, gdyż posiada ona tą samą nazwę co płytki. Jakościowo jak widać odbiega od oryginałów, jednak mam nadzieję, że płytki nieszlifowane nie będą miały żadnych skaz... bowiem w swojej maszynie też mam je założone.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 ale te moje szlifowanym byly do szklanki ;) . Pozatyn juz kupilem taka plytke w serwisie kawy, skasowali 40 zl :/ plytka nie wiadomego pochodzenia bez numeru ( mozliwe ze szlifowana ale niewidac tego) napewno uzywana i mam nadzieje ze bedzie jak orginal ( ponoc wyjeta z silnika jakiejs kawy) - ale jest w niej cos dziwnego a mianowicie srednica rozni sie od tamtych o ok 1 , 2 setne mm. Czy to moze zaszkodzisz szklance ?? , po wlozeniu w szklane i ruszajac palcem plytke czuc ze ma delikatnie wiekszy luz niz inne plytki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Oryginalne płytki nie mają żadnego luzu w szklance i nieraz jest kłopot z ich wyjęciem ja na Twoim miejscu nie zakładałbym takiej płytki bo będzie stukała o krawędź szklanki.Jeszcze raz napiszę na tym forum : oryginalne płytki japońskie nie są hartowane na wskroś ponieważ są prasowane pod b. dużym ciśnieniem z proszku podobnie jak węgliki spiekane. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Piotrze czy istnieje sposób na wytworzenie płytki w polskich warunkach? Bo mam kilka pomysłów jak można to zrobić;] Stwierdziłem jednak ze zapytam bo może już masz jakiś sposób;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Piotrze czy istnieje sposób na wytworzenie płytki w polskich warunkach? Bo mam kilka pomysłów jak można to zrobić;] Stwierdziłem jednak ze zapytam bo może już masz jakiś sposób;]Temat przerabiany kilka lat temu z niepowodzeniem.NC6 cięte z wałka fi 25mm szlifowanego pod wymiar i hartowane na wskroś.grube pow 250 wydały ale cieńsze np. 210 po pewnym czasie pękały i robiły się cuda w silniku.Ogólnie nie polecam z powodu zbyt dużego ryzyka uszkodzenia wałka rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 to dlaczego pozostale 2 plytki ktore byly w silniku nadal sa gladkie jak szklo ? a sa to raczej fabryczne plytki ktore juz szlifowalem. Zdaje sie ze Adam.M pisal kiedys ze plytki mozna szlifowac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.