Marcel RX Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Wczoraj w Czasie JAzdy Uslyszalem Dziwne Rzezienie w silniku! zatrzymalem sie zgasilem moto i juz go nie moglem odpalic! nie moglem ruszyc tloka(nie moge kopnac kopką i kolo sie blokuje na biegu) NIestety podejrzewam ze zatarl mi sie silnik a i jeszcze jedno po fakcie okazalo sie ze wody nie ma w chlodnicy a dzien wczesniej bylo max w chlodnicy! Powiedzcie jak Mam sie zabrac do Sciagniecia cylindra i wyciagniecia tego Tloka?? (ps: Tlok NIe chce sie cofnac nawet po ostygnieciu!!) Licze na wasze rady pzdr! :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Trzeba było więcej kopać i ruszać ;D Po 1 w takich sytuacjach albo zawozisz moto do mechanika, albo rozbierasz - NIE RUSZASZ !! Może rozsypało Ci się łożysko na korbie - kolega tak w RM miał. Musisz rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Weź ściągnij cylinder i będziesz wszysko wiedział...co do wymiany...jak korba luzy będzie miała to cały kartery na połwę będziesz musiał; rozbierać....albo mechanik...jak chcesz to mogę Ci załatawić tanie części bo mam dojścia z PROX-a na przykład...także jak coś to pisz....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) miałem identyczna sytuacje w moim KDX jakieś dwa tygodnie temu. Tłok się rozpadł tzn urwało cały płaszcz i spadł on na dół do silnika, odłamki zablokowały korbowód. Na szczęście skończyło sie tylko na wymianie tłoka, nowej tulei i łożysk na wale. Równiez nie moglem ruszyć kopem. Musisz ściągnąć chociaż góre aby zobaczyć co sie stało. . . Edytowane 17 Września 2007 przez lon_91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel RX Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) ok ok Chlopaki dzieki za info ale boje sie sie ze nie bede mogl tego sciagnac/bo sie ostro zklinowalo. Ale piszcie jeszcze bo narazie nie wiem co sie stalo amoga byc rozne mozliwosci!pzdr Edytowane 17 Września 2007 przez Marcel RX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 jak tlok nie bedzie zupelnie chcial sie ruszyc i bedziesz miec pewnosc ze dol nie jest w zaden sposob zaklinowany to polej go wd 40,olejem i powinien puscic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 pękł pierścionek i wpadł do walu i zablokowało wal! i tyle trza sciągnąc cylinder i będzie wszystko widać pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 a Ty co sie w proroka bawisz? przyczyn moze byc wiele- niesadze zeby z powodu tloka nie dalo sie ruszyc w ogole. obstawialbym raczej na lozyska... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 :Wpadł (do wału??) jak to do wału ? chyba do skrzyni korbowej , a miejsc gdzie pierscionek mogl wpasc jest naprawde duzo i przyczyn zablokowania silnika moze być bardzo wiele, moze to tylko jakas pierdola, moze cos w skrzyni moze sie zatarl , bez zdjęcia głowicy co zajmuje kilka minut niczego się nie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 :Wpadł (do wału??) jak to do wału ? chyba do skrzyni korbowej Nie nie tego papcio17 nie słuchaj bo koles samee brednie na forum wypisuje :buttrock: Ja raczej nie podejrzewałbym ze tłok bedize az tak mocno zaklinowany w cylindrze bo to sie raczej nei zdarza. Prędzej własnie coś sie ukruszyło lub rozpadło (łozysko) i wpadło do skrzyni korbowej i blokuje. Mi w poprzednik KTMie GS 125 odkręciło sie magneto bo zcieło klina i przekrzywiło sie blokujac obrót wału :clap: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Wczoraj w Czasie JAzdy Uslyszalem Dziwne Rzezienie w silniku! zatrzymalem sie zgasilem moto i juz go nie moglem odpalic! nie moglem ruszyc tloka(nie moge kopnac kopką i kolo sie blokuje na biegu) NIestety podejrzewam ze zatarl mi sie silnik a i jeszcze jedno po fakcie okazalo sie ze wody nie ma w chlodnicy a dzien wczesniej bylo max w chlodnicy! Powiedzcie jak Mam sie zabrac do Sciagniecia cylindra i wyciagniecia tego Tloka?? (ps: Tlok NIe chce sie cofnac nawet po ostygnieciu!!) Licze na wasze rady pzdr! :banghead: Witam >> przyczyn zablokowania tłoka/wału może być tak wiele jak wiele jest tam elementów . Jedynym sposobem jest rozmontowanie tego i oględziny , jeśli to tłok to tak czy inaczej musisz go wypchnąć z cylindra w mniej lub bardziej drastyczny sposób bo i tak się bez slifu i nowego tłoka nie obejdzie. Jeśli to łożyska stanęły to cylinder powinien zejsć bez większych problemów ale i tak padłeś na spore koszta ( albo slif albo wymiana korby z czopem i łożyskami ) Powodzenia...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 tak ,musisz zdjąć głowice i cylinder ,wtedy zobaczysz co jest grane.Może nie jest źle i koszty będą niewielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 mi np posżło łożysko na dole na korbie i zablokowało tłok. mozliwości ejst wiele. ważne żeby tylko nie byłoy pouszkadzane kartery bo różne żeczy sie dzieją..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel RX Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 SciAGNELEM GLOWICE I OKAZALO SIE ZE tLOK SIE WRECZ ROZPADL I RYPLY KARTERY;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Czyli szukaj silnika.........a kartery raczej od namolnego kopania po zatarciu. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.