DiboS60 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 w corsowkach gdzie sa jedno peirscieniowe tloki pierscien jest tam chromowy.natomiast w 2 pierscieniowych weglowy ewentualnie na powiechrzni roboczej pokryty twardszym materialem.Kxem jezdzilem miesiac na 1 pierscieniu.jednak duzo szybciej sie zuzyl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 witam.podłącze sie również pod temat pierścienia. otóż w moim zundapp'ie z '81 słychać delikatne dzwonienie przy schodzeniu z obrotów(jak nie pracuje pod obciążeniem) szczególnie na zimnym silniku. tłok jest jedno pierścieniowy a cylinder jest pokryty prawdopodobnie nicasilem (w opisie niemieckim jest nazwa hartverchromte czy jaoś tak i tłoki są podzielone na selekcje). I mam pytanie czy przy takim pierścieniu jest takie samo ryzyko jego pęknięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 witam.podłącze sie również pod temat pierścienia. otóż w moim zundapp'ie z '81 słychać delikatne dzwonienie przy schodzeniu z obrotów(jak nie pracuje pod obciążeniem) szczególnie na zimnym silniku. tłok jest jedno pierścieniowy a cylinder jest pokryty prawdopodobnie nicasilem (w opisie niemieckim jest nazwa hartverchromte czy jaoś tak i tłoki są podzielone na selekcje). I mam pytanie czy przy takim pierścieniu jest takie samo ryzyko jego pęknięcia?własnie teraz jak słychać dzwonienie pierścienia (bo luźny pierscień przydzwania) jest największe ryzyko ze pęknie. Wątpie zeby w motocyklu z 1981 był nicasil i czy wogole w tamtych latach nicasil był stosowany bo nie wydaje mi sie. Stare crossówki z lat 80 nie mają tej powłoki a przeciez to najbardziej wysilone silniki.Mi w MTX 125 z 86r przydzwaniały pierścienie więc wpadłem na "genialny pomysł" i założyłem nowe. Było dobrze przez pół sezonu a potem kompresja była jeszcze gorsza niż na starym pierścieniu. Jak wymieniać to komplet tłok, pierscień(ie), sworzeń, łożysko i w razie żeliwnej tuleji szlif pod tego nowego większego tłoka :crossy: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Zundapp KS80 z lat 80 miał powłokę nicasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 a jednak możliwe... czytałem kiedyś specyfikację jakiegoś Gutka (moto-guzzi) z początku 80' i miał nicasil :clap:czyli możliwe i całkiem prawdopodobne że zundapp ma :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 najpierw poszukaj na necie albo na allegro czy nie ma takich tłoków a nie głowę zawracasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 papcio17, jestes tu nowy wiec lepiej poczytaj troche postow i zastanow sie czy ktorys z tych twoich wniosł cos do tematu oprocz odswiezania... jak tak dalej pojdzie to nie bedziesz tu mile widziany jak kilka innych osob. ja tylko ostrzegam. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertk-g Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Bez tłoka to nie ma szans żeby to śmigało. A jak ju ż coś wymieniać to raczej tłok z pierścieniami i szlif cylindra ( o ile to nie jest NICASIL ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 silniki w modelach pracują bez pierścieni. i to chodzi niee wiem jak ale chodzi:) może dlatego że obroty oscylują koło 30 tyś obr/min:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Ja na twoim miejscu nie bawił bym się w montowanie innego tłoka tylko bym poszukał oryginalnego. Z doświadczenia wiem ze z motorowerami nie ma się co bawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 mnie tylko zastanawia jedna rzecz bo nie napisales czy pekl ci pierscien w czasie jazdy czy przy skladaniu silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) silniki w modelach pracują bez pierścieni. i to chodzi niee wiem jak ale chodzi:) może dlatego że obroty oscylują koło 30 tyś obr/min:)Owszem silniki modelarskie pracują bez pierścieni na tłoku, ale nie na benzynie 95 oktanowej a na specjalnych paliwach zawierających albo alkohol metylowy i rycynę (lub inne oleje, które przy małych średnicach cylindrów uszczelniają "szczelinę" między tłokiem i cylindrem) lub oparte są na eterze + olej, który pali się przy niskiej temperaturze. Zwykły silnik motocyklowy lub motorowerowy bez jakiegokolwiek pierścienia nie ruszy, bo nie będzie miał wystarczającej kompresji. Jest to istotne zwłaszcza w dwusuwach, w których to tłok steruje przepływami mieszanki. Silnik bez pierścieni uszczelniających będzie tylko mielił powietrze, bo wątpię by był w stanie zassać mieszankę. Edytowane 16 Października 2007 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 zassa zassa, ale na wysokich obrotach, i będzie miał tylko tyle mocy aby wałem zakręcić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 zassa zassa, ale na wysokich obrotach, i będzie miał tylko tyle mocy aby wałem zakręcićTylko skąd wziąć te wysokie obroty :D . Rozrusznik kreci kilkaset obrotów na minutę, a to raczej za mało, w sytuacji gdy brak jest pierścieni. Kopniakiem można zakopać się na śmierć. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Tylko skąd wziąć te wysokie obroty :banghead: . Rozrusznik kreci kilkaset obrotów na minutę, a to raczej za mało, w sytuacji gdy brak jest pierścieni. Kopniakiem można zakopać się na śmierć. :banghead: jest jeszcze wiertarka i odpalanie na pych :clap: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.