Skocz do zawartości

spalanie HONDA CBR 900 RR


tomano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam moto z 98 roku , ma przejechane 12000 tyś , martwi mnie jego spalanie bo nalewając za 50zeta robie tylko gdzieś 130km ;) , na hamowni wyszła super, lepiej jak nowa :flesje:

dodam do tego że jeżdżę głównie po mieście , czasami wylatuje na trasę , na średnim poziomie używam gazu... :crossy:

Panowie ile pali Wasze moto?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj olejak po przekatowaniu i ganianiu po miescie robi maks 80 km po miescie... wystarczy ciut lzej, czerwone pole nie za czesto i juz wychodzi ponad 100 km...

 

>10 litrow przy katowaniu moto to norma, nie wierz w bajki ze zje*ane jak pies moto po miescie pali 6-8 litrow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzadko wchodzę na czerwone pole , ale czasami się zdarza :crossy: w sumie to tylko na niskich biegach jak mnie ktoś poddenerwuje ...

Parę osób już mi mówiło że mogę właśnie mieć założone dynojety, na hamowni nakręcił 135 kM /91Nm/297km/h , może ktoś wie czy z tym zestawem wychodzą podobne parametry???

Dodam jeszcze że jadąc na Bemowo na początku sezonu spalanie mi wyszło podobne , powiedzmy że zmieściłem się w 8L/100km przy prędkości 140-160 km/h :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm a moja VTR-a na DynoJetach K&N i kompletnym wydechu MIG-a pali 10L, czyli mając zbiornik 16 litrów generalnie tankuje zawsze co 150km.A jak pałuje to 12L. Ale w końcu to FireStorm więc niechodzi o paliwo tylko o fun.

 

Spalanie masz podobne jak ja miałem w TLR... Te silniki rzeczywiście wsysają paliwo jak rakieta ale moim ciężko było jechać na dwóch kołach:):icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy,który śmiga SC33 twierdzi ,że przeleciał z Suwałk do Wawy na jednym baku z prędkością 120-160.Jest to dość prawdopodobne gdyż z wielu źródeł słyszałem ,że ta cbr w trasie potrafi zejść poniżej 5l/100km. Natomiast przy pałowaniu nie przekraczają 8l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Sc 33 z 98 rocznika i mi pali przy lekko oszczędnej jeździe po mieście niecałe 7 l. / 100 km, przy pałowaniu k. 8-9 l. Wg. mnie spalanie masz ok.

 

Sprawdź ile robisz km na pełnym baku wliczając rezerwe ? Bo mi wyszło przy w miare oszczędnej jeździe k. 260-270 km :)

 

Dynojetów w gaźnikach i filtra powietrza K&N moim zdaniem nie masz ponieważ przy tym zestawie ma się k. 150 km :buttrock: (nie jestem co do tego pewien w 100% ale moja znajoma tak ma). Co do sprawdzenia tego czy ma się ten zestaw jest prosta metoda - zajrzyj do airboxa czy siedzi tam K&N :crossy: Zestaw ten współgra tylko ze sobą jak jest jedno i drugie. Fabryczna 900 RR ma 128 lub 135 km jbc :)

Edytowane przez Tylik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza mam oryginalny bo patrzyłem do puchy ,po zdjęciu pokrywy był czyściutki ale jeżeli to może być powodem to wymienię , Łukasz napisz jaki filtr proponujesz normalny papierowy czy sportowy np:K&N?

 

Tylik. jeżeli chodzi o spalanie mojego moto to nawet niema takiej możliwości żebym się zmieścił w takim przebiegu co napisałeś , zrobię góra 170km jest to bardzo mało jak na ten motor . Może jest to powód tego co pisze Łukasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz czyściutki to nie ma co wymieniać. Poleciłbym zrobić regulacje / synchronizacje gaźników - może to by pomogło..

 

Co do filtrów K&N to niestety nie jest tak bajecznie w przypadku Sc 28 i Sc 33 :wink:

Kupiłem do swojego Franka nowego K&N i pojechałem z nim do serwisu żeby mi go założyli oraz zrobili pod niego regulacje (K&N'y jak wiadomo mają lepszą przepustowość powietrza). I co się okazało na miejscu do Fajerów z gaźnikami czyli Sc 28 i Sc 33 nie można założyć samego filtra K&N tylko trzeba do niego także dokupić Dynojety :eek: w innym przypadku moto będzie się dusić i straci na mocy.

Powiedzieli mi identycznie w 2 serwisach i pisali niedawno o tym także na forum stuntpoland co do modelu Sc 33

 

Większe dysze równa się oczywiście większe spalanie. Według PTM zajmujących się sprzedażą takich zestawów dysz, spalanie wzrośnie o ok. 0,5 litra tylko, a jak spytałem kolesia sprzedającego Cebre na Allegro z takim zestawem K&N + Dynojety to ten wzrost 0,5 litra jest tylko przy bardzo oszczędnej - turystycznej jeździe a przy jeździe po winklach, gumowaniu i wkręcaniu pod czerwone pole spalanie zwiększa się do 2,5 litra :wink:

 

Sam nie wiem czy sprzedać ten filtr czy dokupić do niego Dynojety i mieć większe spalanie tylko o ile tak naprawde ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...