tomano Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Panowie mam moto z 98 roku , ma przejechane 12000 tyś , martwi mnie jego spalanie bo nalewając za 50zeta robie tylko gdzieś 130km ;) , na hamowni wyszła super, lepiej jak nowa :flesje: dodam do tego że jeżdżę głównie po mieście , czasami wylatuje na trasę , na średnim poziomie używam gazu... :crossy: Panowie ile pali Wasze moto????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 jak krecisz kolo czerwonego to nic dzwonego ze duzo paliw a jazda po miescie tez swoje robi zalej do pelna jedzi w trasek 100 km i wtedy dolej paliwa i zobaczysz ile pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Ja mam podobne spalanie w moim hornecie ale prawie cały czas go wysoko kręce... Teraz leje Vpower Racing 100 oktanów i zobaczymy jak bedzie wyglądało spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 pewnie masz założone dynojety, w fajerze z takim zestawem niestety takie jest spalanie, jak nie większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Jak ja skatuję bladego, to spalanie wychodzi około 11 l / 100km, jak jadę lajtowo to do 6 można nawet zjechać. jak są dynojety, to i tak mało pali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 moj olejak po przekatowaniu i ganianiu po miescie robi maks 80 km po miescie... wystarczy ciut lzej, czerwone pole nie za czesto i juz wychodzi ponad 100 km... >10 litrow przy katowaniu moto to norma, nie wierz w bajki ze zje*ane jak pies moto po miescie pali 6-8 litrow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 rzadko wchodzę na czerwone pole , ale czasami się zdarza :crossy: w sumie to tylko na niskich biegach jak mnie ktoś poddenerwuje ...Parę osób już mi mówiło że mogę właśnie mieć założone dynojety, na hamowni nakręcił 135 kM /91Nm/297km/h , może ktoś wie czy z tym zestawem wychodzą podobne parametry???Dodam jeszcze że jadąc na Bemowo na początku sezonu spalanie mi wyszło podobne , powiedzmy że zmieściłem się w 8L/100km przy prędkości 140-160 km/h :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Hmmm a moja VTR-a na DynoJetach K&N i kompletnym wydechu MIG-a pali 10L, czyli mając zbiornik 16 litrów generalnie tankuje zawsze co 150km.A jak pałuje to 12L. Ale w końcu to FireStorm więc niechodzi o paliwo tylko o fun. Spalanie masz podobne jak ja miałem w TLR... Te silniki rzeczywiście wsysają paliwo jak rakieta ale moim ciężko było jechać na dwóch kołach:):icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Mój znajomy,który śmiga SC33 twierdzi ,że przeleciał z Suwałk do Wawy na jednym baku z prędkością 120-160.Jest to dość prawdopodobne gdyż z wielu źródeł słyszałem ,że ta cbr w trasie potrafi zejść poniżej 5l/100km. Natomiast przy pałowaniu nie przekraczają 8l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 będę musiał jechać na regulacje chyba , i niech od razu zobaczą czy tam niema dynojetów ;) Dziękuje Panowie za posty w tej sprawie pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Wymień filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Też mam Sc 33 z 98 rocznika i mi pali przy lekko oszczędnej jeździe po mieście niecałe 7 l. / 100 km, przy pałowaniu k. 8-9 l. Wg. mnie spalanie masz ok. Sprawdź ile robisz km na pełnym baku wliczając rezerwe ? Bo mi wyszło przy w miare oszczędnej jeździe k. 260-270 km :) Dynojetów w gaźnikach i filtra powietrza K&N moim zdaniem nie masz ponieważ przy tym zestawie ma się k. 150 km :buttrock: (nie jestem co do tego pewien w 100% ale moja znajoma tak ma). Co do sprawdzenia tego czy ma się ten zestaw jest prosta metoda - zajrzyj do airboxa czy siedzi tam K&N :crossy: Zestaw ten współgra tylko ze sobą jak jest jedno i drugie. Fabryczna 900 RR ma 128 lub 135 km jbc :) Edytowane 9 Września 2007 przez Tylik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 filtr powietrza mam oryginalny bo patrzyłem do puchy ,po zdjęciu pokrywy był czyściutki ale jeżeli to może być powodem to wymienię , Łukasz napisz jaki filtr proponujesz normalny papierowy czy sportowy np:K&N? Tylik. jeżeli chodzi o spalanie mojego moto to nawet niema takiej możliwości żebym się zmieścił w takim przebiegu co napisałeś , zrobię góra 170km jest to bardzo mało jak na ten motor . Może jest to powód tego co pisze Łukasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jak masz czyściutki to nie ma co wymieniać. Poleciłbym zrobić regulacje / synchronizacje gaźników - może to by pomogło.. Co do filtrów K&N to niestety nie jest tak bajecznie w przypadku Sc 28 i Sc 33 :wink: Kupiłem do swojego Franka nowego K&N i pojechałem z nim do serwisu żeby mi go założyli oraz zrobili pod niego regulacje (K&N'y jak wiadomo mają lepszą przepustowość powietrza). I co się okazało na miejscu do Fajerów z gaźnikami czyli Sc 28 i Sc 33 nie można założyć samego filtra K&N tylko trzeba do niego także dokupić Dynojety :eek: w innym przypadku moto będzie się dusić i straci na mocy.Powiedzieli mi identycznie w 2 serwisach i pisali niedawno o tym także na forum stuntpoland co do modelu Sc 33 Większe dysze równa się oczywiście większe spalanie. Według PTM zajmujących się sprzedażą takich zestawów dysz, spalanie wzrośnie o ok. 0,5 litra tylko, a jak spytałem kolesia sprzedającego Cebre na Allegro z takim zestawem K&N + Dynojety to ten wzrost 0,5 litra jest tylko przy bardzo oszczędnej - turystycznej jeździe a przy jeździe po winklach, gumowaniu i wkręcaniu pod czerwone pole spalanie zwiększa się do 2,5 litra :wink: Sam nie wiem czy sprzedać ten filtr czy dokupić do niego Dynojety i mieć większe spalanie tylko o ile tak naprawde ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 najlepiej zalać po kurek, przejechać ze 150 km i ponownie zalać po kurek wtedy będziesz dokładnie wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.