ekimm Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dziś sprawdzałem swój moto z takim samym kumpla chodzi o GSXR 600 SRAD z '97 i niestety mój moto okazał sie wolniejszy, mniejsze przyśpieszenie, zębatki obaj mamy takie sam, jakie w sumie dość sporej różnicy bo jakieś 10m przy 140km/h mogą być powody? regulacja? czy poprostu silnik juz sie kończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Bez urazy, ale moze wina kierowcy? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Czy masy kierowców są porównywalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER II Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A czy motocykle nie mają żadnych usprawnień? Np. spotrowy wydech, filtr powietrza? To też może mieć wpły na osiągi i to duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Nie wina kierowcy bo jechałem na jego i wygrałem, on ma seryjny wydech ja mam microna, waga kierowców porównywalna, nie wiem tylko jaki ma filtr powietrza ja mam standart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ja bym stawiał na synchronizację gaźników. Sprzęty po synchronizacji lepiej się zbierają. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) właśnie bede musiał to zrobić i spróbować sił ponownie, bo za duza róznica jak by to było o długość motocykla to bym sienie przejmował ale różnica jest o wiele większa.|||Pozatym odczułem róznioce przy niższych obrotach mój dopuki się nie wkręci na jakieś 3 tyś to nie chce ciągnąć a jego zbiera się dużo wcześniej, mój rusza jak nie wkręce, przed startem jak maluszek Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez ekimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 On ma seryjny wydech obliczony odpowiednio do tego moto a ty masz przelotowke ale pewnie nie zadbales przy zmianie wydechu o odpowiednia regulacje i zmiane dysz i teraz twoj silnik zamiast zyskac to stracil na osiagach. Ale za to pewnie lepiej brzmi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 |Już kupiłem moto z tym tłumikiem nie powiem brzmi o niebo lepiej :) zbytnio nie wiem teraz od czego zacząć tak by czegoś nie zrobić bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 On ma seryjny wydech obliczony odpowiednio do tego moto a ty masz przelotowke ale pewnie nie zadbales przy zmianie wydechu o odpowiednia regulacje i zmiane dysz i teraz twoj silnik zamiast zyskac to stracil na osiagach. Ale za to pewnie lepiej brzmi :) Dokładnie.Niestey w wielu przypadkach ( po zmianie tłumika) dochodzi do osłabienia silnika.Sam przerabiałem to w Virago. Po wybebeszeniu i nawierceniu tłumików motocykl wyraźnie osłabł.Konieczna była ponowna regulacja gaźników.Ładny dźwięk to nie wszytko..Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Sprawdz poziom oleju... Jak masz za dużo to też moto będzie słabsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Po zakupie oddałem go na pełne regulacje, czyszczenie gaźników, synchronizacja, regulacja zaworów oraz wymieniłem łańcuszek rozrządu, czy w serwisie mogli ustawić gaźniki tak jak by miał standardowy tłumik nie bawią sie w regulacje tak by dopasować do tlumika niestandardowego? Olej mam OK 3/4 Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez ekimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Panowie to nie jest tak ze gaźniki da sie ustawić do sportowego wydechu! na gaxnikach regulujemy dawkowanie paliwa! wiec mozemy zminimalizowac efekt duzej temperatury spalin nowego wydechu! Co zrobic zeby motocykl znów odzyskał wigor? niestety trzeba kombinowac z długoscia kolektora wylotowego... skoro masz słaby dół to nalezało by zwiekszyć długosc. Aha wydech sporotowy zacznie tez działać jesli zmianie ulegna czasy rozrzadu lub dolot zostanie zmodyfikowany, powinien tez pokazać swoje mozliwosci po zmianie map zapłonu jednak sa to rzeczy drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekimm Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 widze ze troszke kombinowania jest, chyba zaczne od ponownego wyregulowania gaźników bo od poprzedniej reglulacji zrobiłem ponad 5 tyś km, jeśli to nie pomoże moze uda mi sie załatwić orginalny tłumik i wtedy zobaczymy czy to miało zwiazek z utratą mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 A czy mozliwe jest to, że masz np. zblokowaną wersję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.