Skocz do zawartości

mniejsze przyśpieszenie od innego GSXR600 1997 jakie powody?


ekimm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś sprawdzałem swój moto z takim samym kumpla chodzi o GSXR 600 SRAD z '97 i niestety mój moto okazał sie wolniejszy, mniejsze przyśpieszenie, zębatki obaj mamy takie sam, jakie w sumie dość sporej różnicy bo jakieś 10m przy 140km/h mogą być powody? regulacja? czy poprostu silnik juz sie kończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie bede musiał to zrobić i spróbować sił ponownie, bo za duza róznica jak by to było o długość motocykla to bym sienie przejmował ale różnica jest o wiele większa.

|||Pozatym odczułem róznioce przy niższych obrotach mój dopuki się nie wkręci na jakieś 3 tyś to nie chce ciągnąć a jego zbiera się dużo wcześniej, mój rusza jak nie wkręce, przed startem jak maluszek

Edytowane przez ekimm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On ma seryjny wydech obliczony odpowiednio do tego moto a ty masz przelotowke ale pewnie nie zadbales przy zmianie wydechu o odpowiednia regulacje i zmiane dysz i teraz twoj silnik zamiast zyskac to stracil na osiagach. Ale za to pewnie lepiej brzmi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On ma seryjny wydech obliczony odpowiednio do tego moto a ty masz przelotowke ale pewnie nie zadbales przy zmianie wydechu o odpowiednia regulacje i zmiane dysz i teraz twoj silnik zamiast zyskac to stracil na osiagach. Ale za to pewnie lepiej brzmi :)

 

Dokładnie.

Niestey w wielu przypadkach ( po zmianie tłumika) dochodzi do osłabienia silnika.

Sam przerabiałem to w Virago. Po wybebeszeniu i nawierceniu tłumików motocykl wyraźnie osłabł.

Konieczna była ponowna regulacja gaźników.

Ładny dźwięk to nie wszytko..

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie oddałem go na pełne regulacje, czyszczenie gaźników, synchronizacja, regulacja zaworów oraz wymieniłem łańcuszek rozrządu, czy w serwisie mogli ustawić gaźniki tak jak by miał standardowy tłumik nie bawią sie w regulacje tak by dopasować do tlumika niestandardowego?

 

Olej mam OK 3/4

Edytowane przez ekimm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to nie jest tak ze gaźniki da sie ustawić do sportowego wydechu! na gaxnikach regulujemy dawkowanie paliwa! wiec mozemy zminimalizowac efekt duzej temperatury spalin nowego wydechu!

 

Co zrobic zeby motocykl znów odzyskał wigor? niestety trzeba kombinowac z długoscia kolektora wylotowego... skoro masz słaby dół to nalezało by zwiekszyć długosc.

 

 

 

Aha wydech sporotowy zacznie tez działać jesli zmianie ulegna czasy rozrzadu lub dolot zostanie zmodyfikowany, powinien tez pokazać swoje mozliwosci po zmianie map zapłonu jednak sa to rzeczy drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze troszke kombinowania jest, chyba zaczne od ponownego wyregulowania gaźników bo od poprzedniej reglulacji zrobiłem ponad 5 tyś km, jeśli to nie pomoże moze uda mi sie załatwić orginalny tłumik i wtedy zobaczymy czy to miało zwiazek z utratą mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...