tun Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 raz jeszcze dzięki za odpowiedzi,ten intruder 600 mi sie spodobał :buttrock: i ma właśnie to cos co mnie woła.Taki jak tu jest po prostu idealny http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_vs...truder_1996.php :crossy:Co do zakupu to dziękuje ale będę sprowadzał z niemiec lub angli.Jeśli chodzi o parametry to taka 600 na początek starczy ja sie tym ścigać nie chce tylko pojeździć a z tego co sie dowiedziałem od właściciela 600tki to jak trzeba wyprzedzać to też problemów niema.Poza tym ponoć prędkość przyjemna do jazdy takim chopperem to 90-120 a 600tka powinna swobodnie tyle śmigać. Mam jeszcze takie pytanie, na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie co głównie obejrzeć by ustrzec się motocykla powypadkowego czy taki laik jak ja może to jakoś sprawdzić?I ile dali byście za Suzuki Intruder 600 np.z 1996 roku (żebym nie przepłacił nadto ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Mam jeszcze takie pytanie, na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie co głównie obejrzeć by ustrzec się motocykla powypadkowego czy taki laik jak ja może to jakoś sprawdzić? zwrócić uwagę na wszystkie elementy które podlegają zużyciu (podnóżki, manetki, tarcze hamulcowe), oraz na wszystkie które mogą ulec uszkodzeniu w wypadku (lagi, główka ramy, zbiornik, rama podsiodłowa). mnóstwo tego i IMHO sam nie zrobisz tego dobrze: po pierwsze nie znasz się, po drugie trzeźwą ocenę zakłóci ci radocha pt. "to cudo zaraz może być MOJE" :buttrock: poza tym jeśli masz sprowadzać, to jak to zrobisz: pojedziesz oglądać do niemcowa czy na wyspy..? moja rada: jeśli masz sprowadzać, to znajdź zaufanego "przywoziciela"; namiary na kilku były na forum, trzeba poszukać, popytać tych którzy mieli przywożone motocykle. po drugie nie ograniczaj sobie wyboru do importu, bo może się akurat trafi krajowy od godnego zaufania człowieka, np. znanego forumowicza, wtedy masz prostsze procedury zakupowe i łatwiejsze sprawdzanie motocykla przed zakupemjeśli to tylko możliwe - skorzystaj z pomocy dobrego mechanika przy oględzinach, albo najbliższego sensownego serwisu motocyklowegojsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuem Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 witam wszystkich. nowy jestem na forum. Wiem, że dużo już jest tematów dotyczących kupna pierwszego motocykla, jednak po przeczytaniu kilku nadal nei znalazłem odpowiedzi na kilka pytań. Na motor chcialbym przeznaczyć jakies 7 no maksymalnie 8 tysiecy. Jeżeli chodzi o konkretny motocykl, to podoba mi się Virago (pojemnosć jaka mnie interesuje to 535 - myślę, że na początek w sam raz), ale nie jestem jeszcze w 100% zdecydowany. Ewentualnie motocykle, które bralbym jeszcze pod uwagę to honda shadow, kavasaki EN lub jakieś suzuki. I teraz kilka pytań: 1. Na co zwracać uwagę przy oglądaniu motorka, żeby wykryć jakieś zakamuflowane usterki.2. Jak to jest z rocznikami? Czy kupując motor np. z '94, '95 nie kupuję "staroci", która niedługo juz pociągnie? Jak to jest z żywotnością takich motocykli.3. Po jakim okresie (kilometrowym) będzie trzeba "zasilić" motor generalnym remontem?4. Czy jeżeli widzę, że moto na sprzedaż jest odpicowane na błysk - warto zacząć byc podejrzliwym?5. Koszty utrzymania (ile rejestracja, OC, serwisowanie).. Z góry wielkie dziękii za odpowiedzi. Jeżeli coś się powtórzyło to sorry. pozdrawiam, Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 wez taki ktory bedzie ci sie najlepiej podobal ,bo w choperze na 1 miejscu chodzi o fun. usiadz na nim i sprawdz jak sie czujesz. potem dopiero sprawdz jak ci sie bedzie jezdzic . jesli chodzi o silniki to raczej bez klopotow . zazwyczaj nie sa katowane , wiec duuzo jeszcze pojezdza. remonty? no, chyba ze masz zamiar ze 100kkm przejechac na jakims to moze i pierscienie trza bedzie zmianic. generalnie szukaj moto w jak najlepszym stanie wizualnym . nie sugeruj sie rocznikiem , to nie auto. tu sie liczy wyglad. no i jesli silnik bedzie chodzil ok to spoko. moto z przebiegiem kilkudziesieci tys . {sic} nie stanowi problemu. te silniki wytrzymuja naprawde duuze przebiegi. szukaj np. sprzeta w orginalnym malowaniu -w dobrym stanie . najlepiejpozdrawiam jesli interesowalby cie suzuki intruder vs 700 to zapraszam na GG 6462435mam takiego do sprzedania za podobna sume . stan -super orginal . silnik nie rozbierany . powodzenia w szukaniu witaj na 4um :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 My też Cię witamy :biggrin: Ale nie oczekuj spokojnych odpowiedzi na Twoje pytania i gdyby sie zdarzyły jakieś ostre, to się nie zrażaj. Powoli tych tematów "jaki pierwszy chopper" mamy dosyć, pytania o remont motocykla na podstawie przebiegu... wybacz, ale teg nawet Stwórca nie wie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 po pierwsze: słabo czytałeś. niedawno był wątek o kupowaniu choppera za 7-8kzeta, tam powinieneś znaleźć większość odpowiedzi na swoje pytania. trzeba tylko samemu trochę popracować, a nie zaganiać do roboty kogoś innego 1. na wszytko. nie znasz się - nie kupuj sam. a jak się uprzesz, to zostały napisane odpowiednie poradniki2. nie3. zależy jaki4. niekoniecznie5. szukaj na forum. najtrudniej będzie z serwisem: zależy od stanu i przebiegów jeszcze raz: opcja "szukaj" nie boli (...) pytania o remont motocykla na podstawie przebiegu... wybacz, ale teg nawet Stwórca nie wie :) ROTFL! no tak, a ten forumowicz ma "transfer bezpośredni" wiedzy z góry... :biggrin:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 (edytowane) moim skromnym zdaniem w tym przedziale cenowym polecilbym honde shadow pewnie ile bedzie odpowiadajacych tyle bedzie opini nie zrazaj sie opiniami odsylajacymi cie do szukania i ironizujacymi / rózni ludzie tu pisza / 535 jest fajne ale to taki malussssski osiołek a wiec odpusc sobie na starcie do kupna wez jakiegos znajomego co zna sie na mechanice motocyklowej pzdr Edytowane 16 Września 2007 przez cubamen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 o to idealnie trafiles:) mam do sprzedania Kawe ZL600 z 95roku! moto super cztery lata w moich rekach! cztery gary w rzedzie wiec chodzi troche inaczej niz pozostale czoperki! poprostu jest zaj...te!tu masz zdjecie(troche liche)http://www.bikepics.com/pictures/268614/pozdro Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zicoh Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Calkowicie zgadzam sie z Kulka. Co do motocykli to polecam Honde Shadow VT600C. Ale takze Intrudera z przedzialu 600-800ccm. Kawasaki EN ma jedna mala wade - brak widlaka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Kawasaki EN ma jedna mala wade - brak widlaka no co ty TO JEST ZALETA:) pozdro Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuem Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 no dobra przyznaje się, że słabo poszukałem :icon_biggrin: dzięki wszystkim za odpowiedź. Przeglądając już któryś (ty)dzień z kolei ogłoszenia, czytając opinie na tym forum jednak dochodzę do wniosku, że Virago mi będzie najbardziej pasować. Ma w sobie to coś w wyglądzie co przyciąga (bez urazy dla innych chopperkow), także dzięki chłopaki za oferty, ale jednak będę się rozglądał za Yamaszką. jak to ktoś w innym temacie napisał: "jak raz spodoba ci się Virago, to ją kupisz". cubamen: co do tego, że to malutki osiolek - ja też zbyt wielkich gabarytów nie jestem dlatego za zbyt dużymi się nie rozglądam (przy moim 178cm i wadze 60kg w porywach, moto 200 kg to już coś) :] teraz rodzi sie jeszcze jedno pytanie: lepiej kupić teraz czy poczekać na zimę/późną jesień? P.S. niech ktos z moderacji podepnie temat pod jakiś pokrewny, bo szkoda forum zaśmiecać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Cześc, Jak to jaki - Drag Stara 650 Classic!I to ode mnie! :biggrin: Koronka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariani Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Cześc, Jak to jaki - Drag Stara 650 Classic!I to ode mnie! :biggrin: Koronka Proponowal bym 1100 bo 650 jest troche za maly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Proponowal bym 1100 bo 650 jest troche za maly. Hej, jak na pierwszy sprzecik na 1-2 latka? Nie sadzę. 650, to właściwy wybór - tak serio poza moja ofertą.Tak mówia doświadczeni motonici... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariani Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Hej, jak na pierwszy sprzecik na 1-2 latka? Nie sadzę. 650, to właściwy wybór - tak serio poza moja ofertą.Tak mówia doświadczeni motonici... To wszystko zalezy od upodoban i uwarunkowania fizycznego. Ja pierwsze pare km przejechalem na 650 (siostry) i bylo mi nie wygodnia a na osemkach walilem sie kierownica po kolanach. Zdecydowalem sie na 1100 i duzo lepiej mi sie na nim jezdzi, lepiej go czuje, latwiej (co moze dziwne) mi sie nim manewruje - mieszcze sie nim w egzaminacyjnej osemce, co prawda na mocnym przeciwskrecie ale zawsze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.