Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ARI to badziew , zmienilem na Athena i mam spokoj z cieknacymi lagami. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sison Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam. Po wymianie uszczelniaczy na All Balls- lagi zaczely ciec [stare nie ciekly, ale ze wymienialem olej,to profilaktycznie reszte]. Rozebralem dzis calosc. Rury nosne bez rys, czy przetarc. Uszczelniacze tez wydaja sie ok. Jedynie podkladki http://bi.gazeta.pl/im/0/1976/m1976650.jpg [ j ] przy wbijaniu uszczelniacza wygiely sie delikatnie na ksztalt stozka.Zmontowane zostało dobrze, wedlug serwisowek i poradnik. Jakies pomysly? Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Sison Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Jak ty dałeś rade pogiąć tą podkładkę ? :biggrin: Być może przy zakładaniu uszkodziłeś uszczelniacz. Czym go nabijałeś? Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Stary, nazwa marki uszczelniaczy mówi już wszystko. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sison Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Jak ty dałeś rade pogiąć tą podkładkę ? :biggrin: Być może przy zakładaniu uszkodziłeś uszczelniacz. Czym go nabijałeś?Nalozylem na nowy uszczelniacz, stary i gumowym mlotkiem za pomoca, srubokreta na bity powoli dookola wbijalem.EDITNie powiem... sily musialem uzyłem chyba calej do tego zabiegu. Ten pierscien prowadzacy wchodzi tam tak opornie, ze pokusze sie o stwierdzenie ze cos zle robilem... Poprzedzając- nie robilem tego na "sucho" ;P Stary, nazwa marki uszczelniaczy mówi już wszystko. :)Kurdęę... Nie znam się. Kupowałem u jednego sprzedawcy na allegro wszystko. Mial dobre ceny, ale w takim razie za swoje uszczelniacze przeplacilem [ uszczelniacze + kapturki] -100zł. Spróbuję w takim razie z innymi. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Sison Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) Kapturków nie trzeba zmieniać razem z uszczelniaczami jeśli nie uległy uszkodzeniu. Dobrym wyborem byłyby uszczelniacze Ariete albo jeśli chcesz mieć pewność na dłużej to Nok. Uważaj na Athene, ich jakość jest mizerna. I niech Cie nie zmyli jedna sprawa, Athena jest odpowiedzialna za pakowanie uszczelniaczy NOK na rynek Europejski także na ich pudełku zauważysz napisy Athena razem z NOK. Oprócz tego Athena produkuje swoje uszczelniacze, które jakościowo są właśnie mizerne. Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 [stare nie ciekly, ale ze wymienialem olej,to profilaktycznie reszte]. Hehehe, nie ma to jak dobre rady z forum :) :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sison Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wytlumaczy mi to ktos? Przeszukuje internet w poszukiwaniu uszczelniaczy. I Znajduje takowe pasujace wedlug opisu do [ w moim przypadku chodzi o fzs 1000 fazer]FZS 1000 01-03 albo do rocznika 01-05 albo 04-05 albo do wszystkich nawet tych z 1994.Jak to jest? Ta z rocznika 01-03 nie bedzie pasowac do 04-05 ale ta z 01-05 juz do wszystkich? Wytlumaczy mi to ktos? Przeszukuje internet w poszukiwaniu uszczelniaczy. I Znajduje takowe pasujace wedlug opisu do [ w moim przypadku chodzi o fzs 1000 fazer]FZS 1000 01-03 albo do rocznika 01-05 albo 04-05 albo do wszystkich nawet tych z 1994.Jak to jest? Ta z rocznika 01-03 nie bedzie pasowac do 04-05 ale ta z 01-05 juz do wszystkich? Absurd ^.^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Po wyjeciu starych uszczelniaczy bierzesz suwmiarke, mierzysz i sprawdzasz czy nowe uszczelniacze sa takiego samego rozmiaru. Jesli tak to dopiero zakladasz. Nie ma wtedy znaczenia co do czego pasuje. Jesli chodzi o Twoj przypadek to zniszczyles uszczelniacz przy wbijaniu. Z opisu sily jakiej uzyles wynika ze cala operacje zrobiles to nie tak jak powinienes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Nie pamiętam dokładnie kiedy przestali produkować FZS 1000 i wypuścili FZ1 ale jeśli mowa tylko o FZS 1000 to uszczelniacze do wszystkich roczników będą takie same bo tu chodzi tylko o średnicę lagi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) ja mam athene w vfr od 40 tys i 3 lat i jest ok , w ktm mam tez athene od zimy czyli ok 3 tys km (zawiecha w enduro ma ciezke zycie) ) i tez nic nie cieknie , mialem kiedys ari i mozna to porownac z omp czyli wyrob uszczelniaczopodobny. Kolega zamontowal ari w podobnym ktm to po 1 jezdzie wywinelo je na druga strone :D to juz chincole lepiej robia bezfirmowki w swoich pseduomotocyklach. a jesli wymieni sie uszczelniacze na firmowe i nadal cieknie to bardzo mozliwe ze panewki lag maja dosc. Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 ja mam athene w vfr od 40 tys i 3 lat i jest ok , w ktm mam tez athene od zimy czyli ok 3 tys km (zawiecha w enduro ma ciezke zycie) ) i tez nic nie cieknie , mialem kiedys ari i mozna to porownac z omp czyli wyrob uszczelniaczopodobny. Kolega zamontowal ari w podobnym ktm to po 1 jezdzie wywinelo je na druga strone :D to juz chincole lepiej robia bezfirmowki w swoich pseduomotocyklach. a jesli wymieni sie uszczelniacze na firmowe i nadal cieknie to bardzo mozliwe ze panewki lag maja dosc. Tez jestem tego samego zdania. Mozecie mowic co chcecie, ale wg mnie uszczelniacze Atheny sa dobre. W starym GPZ uszczelniacze wytrzymaly 10tys km, pogiecie lag (potem byly wybite i jeszcze raz wstawione) i 2 lata. Pracuja do dzisiaj. Tylko wszystko trzeba robic z glowa i wiedziec co i jak sie robi - w przeciwienstwie do autora tematu ktory nabijal uszczelniacz tak ze podkladki pogial... Na zdrowa logike - jesli podkladki nie przezyly nabijania uszczelniaczem to jakim cudem moze przezyc uszczelniacz?Inna sprawa jest to co trzeba robic zeby pogiac podkladki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sison Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Czy pierscien prowadzacy [ http://bi.gazeta.pl/im/0/1976/m1976650.jpg -k ] jest szczelny i nie przepuszcza oleju? Czy wlasnie nieprzepuszczaniem oleju zajmuje sie uszczelniacz? Sama wbita tuleja puszcza olej i to dosc znacznie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Panewka to ten pierścień u dołu rury nośnej. Przeważnie są dwa, kolejny jest gdzieś wyżej i wciskany jest w nogę ruchomą, tuż pod uszczelniaczem i jego pierścieniami, podkładkami itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.