fabi Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam. Odrazu zaznacze ze mechanik ze mnie zaden wiec pytam. Ostatnia moja maszyne dopadl ojciec i powiedzial mi ze nie podoba mu sie troche praca silnika ze ma wrazenie jakby jezdzil na 3 garach.W dodatku gdyt dotykal lapa ramy po lewej stronie byla troszke chlodniejsza niz po prawej.Wczesniej jezdzilem 2 cylindrowym motorkiem i jak jeden gar przestawal pracowac no to roznice czulem odrazu. Natomiast nie wiem jakie sa objawy gdy w 4 cylindrowym pracuja powiedzmy 3. Wczoraj wzialem maszynke na testy i raczej jezdzila normalnie choc juz sam nie wiem bo potem zaczalem sobie wkrecac ze moze jednak pracuje inaczej :bigrazz:. Ponadto dotykajac ramy z lewej strony faktycznie jak ojciec zauwazyl jest odrbine chlodniejsza nic po prawej ale zaznaczam ze odrobine. Czy odczuwalna moc bardzo sie zmniejszy gdy moto bedzie pracowac na 3 garkach czy raczej nie? Moglby sie ktos podzielic spostrzezeniami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 no pewnei ze bedzie czuc.ten cylinder bedzie stawial opor.moto bedzie zmulone niebedzie sie wkrecac na oborty.na twoim miejscu zmienil bym wszystkie swiece i zobaczyl wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) no pewnei ze bedzie czuc.ten cylinder bedzie stawial opor.moto bedzie zmulone niebedzie sie wkrecac na oborty.na twoim miejscu zmienil bym wszystkie swiece i zobaczyl wtedy. a po co zmieniać świece jeśli wszystko chodzi ?????? po prostu jeśli masz wątpliwości a nie tylko polegasz na zdaniu ojca to wykręć wszystkie świece i sprawdź ich kolor - jeśli wszystkie są równe tzn mają jednakowy kolor i stan itp to nie masz się czym martwić a jeśli nie to napisz co zauważyłeś i będziemy radzić dalej Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Temperatura kolektora wydechowego na niepracującym cylindrze będzie niższa . Ręką można sprawdzić zaraz po uruchomieniu . A jak już są mocno gorące można polać wodą , i obserwować różnice . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 będzie duża różnica w mocy. motocykl będzie o 25 % słabszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Odpal motor i ściągaj po kolei fajki jeżeli zdaży się, że po ściągnięciu fajki motor chodzi jak chodził to znaczy, że na ten cylinder nie chodzi.A zresztą czuć dużą różnicę w mocy, jak mi YZF chodził na 3 to wolno się wkręcał na obroty i strzelał z tłumika a na drodze gdzie powinien mieć spokojnie ponad 200 na odcinku miał 140-150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 będzie duża różnica w mocy. motocykl będzie o 25 % słabszy... gówno prawda!! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) dlaczego? może być jeszcze słabszy niż te 25 %a pozatym nie gównoprawduj tu tylko pomagaj... Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez Super stunter piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 będzie duża różnica w mocy. motocykl będzie o 25 % słabszy...A co on z kalkulatorem jezdzi i liczy mam 150km stunter mówił, że straciłem 25% mocy układa proporcję, pozniej jedzie na hamownie sprawdzić ile ma koni czy stunter nie kłamał :buttrock: .CO myślisz że jak 4 cylindry to 1 cylinder to 25% mocy moim zdaniem to h*j się ma do siebie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Tak jak mówią - sciągaj po kolei fajki i wtedy bedzie wszytsko jasne... A co do tej mocy - 100% mocy / 4 gary = 25% mocy :) No ale niedość, że z jeden gar nie daje tych 25% mocy to jeszcze jak nie pracuje to stawia dodatkowe opory sprężania, także będzie to trochę więcej :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Qpa, zaraz cie na stale do 2T przeniose :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabi Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 ok dzieki za podpowiedzi panowie. w weekend dokonam konkretniejszych ogledzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Qpa ma trochę racji (ale nie powinien napisać tego w ten sposób).Kiedyś w Hondzie VF 500 F (4cyl w układzie V) na jednym cylindrze padła mi świeca ale moto na pewno nie utraciło 25% mocy. Różnica była odczuwalna, z tym że nie aż w takim stopniu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opory sprezania wystepuja zawsze... Obroty na biegu jalowym, w ktorym nie pracuje jeden z cylindrow sa nizsze, niekiedy silnik gasnie, praca silnika staje sie wyraznie nierowna, moim zdaniem kontrola rozgrzewania sie poszczegolnych rur wydechowych wychodzacycg z silnika daja dobry obraz ewentualnej dolegliwosci. Mysle ze Twoj motocykl pracuje prawidlowo a nasi rodzice przyzwyczajeni sa do innego brzmienia silnika niz ten z GSXR ;) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Mi jak 1 gar nie pracował to f4i gasła na wolnych obrotach trzeba było ją na gazie podtrzymać zanim gar załapał...Raz sie tak zimą stało? Może od wilgoci? Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.