Dziki_YZF Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Witam!Moje pytanie dotyczy poziomu oleju w silniku do latania na gumie. Czy wystarczy normalny stan czy też dolać trochę żeby nie zabić za szybko silnika, moto to Fazer 1000. Silnik z R1 lekko zdławiony ale ze sportowym wydechem i filtrem k&n. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Witam!Moje pytanie dotyczy poziomu oleju w silniku do latania na gumie. Czy wystarczy normalny stan czy też dolać trochę żeby nie zabić za szybko silnika, moto to Fazer 1000. Silnik z R1 lekko zdławiony ale ze sportowym wydechem i filtrem k&n. pozdro Jeśli zamierzasz często latać na kole to może lepiej pomyśleć nad przeróbką silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 stanu max nie wolno przekraczać...jeśli nie chcesz przeróbek miski olejowej to nalej oleju równo z poziomem "max"... ale nie wiem czy to cokolewiek pomoże jeśli dużo bedziesz tak latał... tym bardziej ze chyba masz tam smarowanie z mokrą miską olejową.. lipa jednym słowem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Ten motocykl do stuntu sie nie nadaje i dlugo w ten sposob nie pojezdzisz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 nalej ponad max. A na gumie pojeździ, gorzej z drugim biegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Trzymać poziom przy górnej kresce :( To jedyne co możesz zrobic bo wyższy poziom będzie szkodził znowu silniczkowi przy normalnej jeździe... Ps. Troszkę szkoda Fazerka do latania na gumie... Ten motocykl chyba został stworzony do czego innego...A do latania na gumie polecam bardziej wyczynowe sprzęty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 nalej ponad max. A na gumie pojeździ, gorzej z drugim biegiem No to co to znaczy ?Niezaleznie od przyczyny nie pojezdzi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Mot i tak dostaje baty nawet jak jest na dwóch kołach więc mi tam go nie szkoda. A co do silnika to jest trochę zdławiony silnik od R1 więc powinien znosić moje katy bez problemu. Ale teraz fazerek ma urlop bo się trochę zgruzował jak mi pan wyjechał i stoi taki obtarty to tu to tam... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A ja bym chętnie go zobaczył (fazera) :cool: . Masz jakieś fotki?A co do oleju to piec z R1 raczej trochę tego bierze więc pilnuj poziomu :wink: . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.