jajewa777 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Witam zastanawiam się nad kupnem kit'a do mojej hondy HM :banghead: > i nie wiem czym się rożni cylinder aluminiowy od żeliwnego ????? > który polecacie ? \/http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=65...396ecde4257dbd4 Jak to możliwe ze 70ccm ma 20KM > http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...396ecde4257dbd4 A 80ccm ma "- moc 17.5KM przy 12300obr/min," > http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...396ecde4257dbd4 ?????? Za odp z góry dziękuje i pozdrawiam :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 faktycznie trudny wybor. ale jak tak to wydaje mi sie ze zeliwny bedzie lepszy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Cylinder żeliwny - możliwość regeneracji poprzez szlif i kupno nadwymiarowego tłoka, w razie zatarcia da sie jeszcze uratować - za cenę mniejszej mocy Aluminium - tuleja jest pokryta nicasilem, co wiąże się z częstszymi wymianami tłoka i w razie zatarcia bardziej opłaca sie kupić nowy cylek ... to w skrócie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Cylinder żeliwny - możliwość regeneracji poprzez szlif i kupno nadwymiarowego tłoka, w razie zatarcia da sie jeszcze uratować - za cenę mniejszej mocy Aluminium - tuleja jest pokryta nicasilem, co wiąże się z częstszymi wymianami tłoka i w razie zatarcia bardziej opłaca sie kupić nowy cylek ... to w skrócieW razie zatarcia nicasilu wstawiasz tuleje żeliwna za 300zl i masz to samo co żeliwny więc bardziej opłaca sie nicasil. Bo kto odrazy zakłada że zatrze sprzet. A tak na nicasilu skonczy mu sie tłok to zakłada kolejna selekcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak to możliwe ze 70ccm ma 20KM > http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...396ecde4257dbd4 A 80ccm ma "- moc 17.5KM przy 12300obr/min," > http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...396ecde4257dbd4 Moc zależy nie tylko od pojemności, ale także od wielu innych parametrów. IMO lepszy jest cylinder 80 ccm - większa pojemność od 70 ccm i mniejsza (niewiele) moc gwarantują większą trwałość. Do tego lepsza cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 To zalezy od klasy cylindra.Np HEbo maNston 70cmm bedzie lepszy niz nawet Malossi mhr 80.Do am6 zdecydowanie cylinder aluminiowy.Polecam ci bo jest w dobrej cenie i mialem z nim pare razy stycznosc Airsail 70 alu.Bardzo ladnie silnik daje czadu na tym cylindrze.aha i kupuj tylko 2 pierscieniowy.w enduro 1 pierscieniowy egzaminu niezdaje To zalezy od klasy cylindra.Np HEbo maNston 70cmm bedzie lepszy niz nawet Malossi mhr 80.Do am6 zdecydowanie cylinder aluminiowy.Polecam ci bo jest w dobrej cenie i mialem z nim pare razy stycznosc Airsail 70 alu.Bardzo ladnie silnik daje czadu na tym cylindrze.aha i kupuj tylko 2 pierscieniowy.w enduro 1 pierscieniowy egzaminu niezdaje( w silniku am6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 krzychu - tuleja 300 + tlok 200 a szlif 50 i tlok 200 to roznica nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Tak ale pomyśl ze jezeli tego nicasilu nie zatrzesz to przelatasz na nim pare selekcji tłoka wiec dochodzi tylko koszt kupna tłoka a nie szlifu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 a czemu 1-pierścieniowy nie zdaje egzaminu w enduro?? o co ci tu chodziło?? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truwcio Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 mam identyczny problem co do wyboru cylindra :icon_twisted:tylko ze ja do aprili rs ale te same cylindry do am6 i wybieram ten 80cc żeliwny bo tańszy i ta sama moc jajewa777 tam nie pisze ze ten 70cc ma 20 koni tylko około i takie małe pytanie czy muszę mieć wzmocniony wal do tego kupletu i czy elektryczny starter da rade uciągnąć tego cylka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 ja kupiłem żeliwny ale Tec 50cc. moc jest ta sama co w alu - tak zapewnia sprzedawaca. wiem że motorowery zajeżdząją się szybko a mało kto je oszczędza. widziałem też co dzieje się z wałem , częsciami skrzyni biegów przy pojemności 80cc wiec odpowiedziałem sobie szczerze- za dużo masz kasy?? 50cc w tym silniczku jest bardzo mocna a niewiele silników ma moc na poziomie 8KM przy tej pojemnośći. także ja na tunig cylindrów nie ide. co do tematu to wybierz żelwiny bo mając cylinder 80cc pod tyłkiem nie będziesz chciał jeździć 60km/h tylko przyłożysz ile wlezie a jak masz seryjny wął - który musze przyznać dużo wytrzymuje ale jednak przystosowany jest do 50cc- to mogą się różne rzeczy stać a wielce pradopodobnym jest to że uszkodzi się jakieś łożysko które porysuje cylek - co przynikasilu oznacza kolejene 6 czy 7 baniek w plecy. oczywiście tak nie musi być al pamiętaj że takie rzeczy nie są rzadkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajewa777 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 (edytowane) i takie małe pytanie czy muszę mieć wzmocniony wal do tego kupletu i czy elektryczny starter da rade uciągnąć tego cylka ? Z tego co mi wiadomo to tak (podobno standard wytrzymuje 1400 KM) :P no i przydało by sie wymienić gaźnik :wink: Edytowane 15 Sierpnia 2007 przez jajewa777 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truwcio Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Witam jak myslicie czy ten wal wytrzyma z tym cylindrem ??i jak dlugo pociagnie cylinder http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...09b6f2e8c01700f wal http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...09b6f2e8c01700f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 zadzwon do sklepu doradza ci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajewa777 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Na 99% TAK :biggrin: > bynajmniej według mnie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.