Lysy5g1 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Witam, tak tak, to znowu ja :icon_mrgreen: otóż.. zmieniłem ostatnimi czasy oponę tylną na niższy profil i moto zrobiło się sporo wolniejsze niż przedtem i chciałbym to zmienić...szukałem w różnych sklepach żebatek i znalazłem tylko na "olekmotocykle" zębatkę 15z ale jest ona przypisana do GSX 750f, a ja mam 600f i teraz pytanie: jeśli numery zębatek w sklepie internetowym są te same (566) to znaczy ze zębatka bedzie pasować do mojego moto?jak bardzo zmieni się prędkość przy zmianie zębatki na +1 ząbek? (na przyklad v-max) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Zębatka będzie pasowała na pewno.A różnica w prędkości wyjdzie dokładnie po użyciu niemieckiego programiku o nazwie "geardata" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Oblicz stosunek przełożeń ilość zębów z tyłu podziel przez ilość zębów z przodu i to samo na nowych, podziel pierwszy wynik przez drugi i pomnóż to przez prędkość maksymalną jaką miałeś teraz ... tak bedziesz wiedzial o ile pojedziesz szybciej,,, moglem sie pomylic przy wzorze bo jestem po małych piweczkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Witam, wg tego "wzoru" wyszedł mi przyrost v-max o jakieś 16km/h, czy dzięki takiej zmianie odczuwalna będzie zmiana spalania? (bo głównie o to mi chodzi)jak to się odbije na przyśpieszeniu? bedzie dużo gorzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Nie jest to wielka zmiana, silnik bedzie sie przy danej predkosci ( 100 km/h ) krecil jakies 400 obr/min wolniej i troszke mniej palil - nie wiem czy poczujesz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Z tym ze jak zalozysz taka zebatke to moto bedzie jeszcze wolniejsze, tzn. vmax sie zwiekszy ale bedzie slabiej przyspieszalo (mam nadzieje ze nic nie poknocilem :icon_mrgreen:) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Nie jest to wielka zmiana, silnik bedzie sie przy danej predkosci ( 100 km/h ) krecil jakies 400 obr/min wolniej i troszke mniej palil - nie wiem czy poczujesz. Adam M. dzięki Panie Adamie :buttrock:o taką "liczbową" odp. mi chodziło :biggrin: a mam jeszcze jedno pytanie, czy jedna nowa zębatka wpłynie na skrócenie żywotności całego zestawu napędowego (wiem, że na pewno wpłynie ale czy bedzie to w dużym stopniu..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Eee tam wieksza zebatka wplywa na wydluzenie zycia lancucha, z kolei jak sama zebatke zmieniasz to troche skraca zywotnosc - ogolnie sie wyrowna :buttrock: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.