Skocz do zawartości

Jak to jest z karterami?


kszyhoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Z powodu niemiłej przygody, muszę wymienić prawy karter.

Już dwóch sprzedających na allegro, wspomniało coś o tym, że kartery należy wymieniać parami, bo są 'osiowane'.

Czy to prawda?

Na czym to polega?

 

Pozdrawiam KszyHoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że to (jak to nazwałeś "osiowanie") ma sens i istnieje ale chyba tylko w warunkach fabrycznych...

w naszych biednych polskich realiach bym się tym nie przejmował i po prostu wymienił jedną sztukę :banghead:

tym bardziej, że nie jest to w niewiadomo jak mocnym sprzęcie, tylko w małym dwusuwie :icon_exclaim:

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok silnika jest jeden tylko ze względów technologicznych jest wykonany z 2 lub 3 elementów ale stanowi jedną całość i tych części nie wolno bezkarnie zamieniać z innymi.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

A co Państwo, sądzicie, o pospawaniu tego starego karteru.

Dziura ma miejsce na dole skrzyni korbowej.

Czy spaw spełni swoją rolę?

(Chodzi o pospawanie u profesjonalego spawacz, który siedzi w branży kilkanaście lat.)

 

Pozdrawiam Krzysztof

Edytowane przez kszyhoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli zrobi to dobrze i naprawdę sie na tym zna to nie ma problemu przeciez tu chodzi tylko o to żeby olej nie ciekł a nie ma tam ciśnienia itp.

 

Na pewno wyjdzie Ci taniej niż kupić używane kartery

 

............i silnika nie musisz rozbierac :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

A co Państwo, sądzicie, o pospawaniu tego starego karteru.

Dziura ma miejsce na dole skrzyni korbowej.

Czy spaw spełni swoją rolę?

(Chodzi o pospawanie u profesjonalego spawacz, który siedzi w branży kilkanaście lat.)

 

Pozdrawiam Krzysztof

 

Ja tak miałem .. Kolega w crosówce też miał pospawany.. wszystko działało jak należy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Zdecydowałem się na pospawanie.

Wyjdzie taniej niż komplet używanych karterów.

............i silnika nie musisz rozbierac

 

No niestety. Muszę.

Tam w środku walają się jakieś kawałki tłoka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kszyhoo widzę, że stało ci się dokładnie to samo co mi. Też na zestawie Malossi 110 ccm ? Mi urwał się kawałek tłoka (część płaszcza - tak to sie chyba nazywa) i wyszło dołem. Też miałem pospawane te kartery, przy okazji remont silnika i moto śmigało aż miło ;D

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...