kszyhoo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam!Z powodu niemiłej przygody, muszę wymienić prawy karter.Już dwóch sprzedających na allegro, wspomniało coś o tym, że kartery należy wymieniać parami, bo są 'osiowane'.Czy to prawda? Na czym to polega? Pozdrawiam KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) Mi się wydaje, że to (jak to nazwałeś "osiowanie") ma sens i istnieje ale chyba tylko w warunkach fabrycznych...w naszych biednych polskich realiach bym się tym nie przejmował i po prostu wymienił jedną sztukę :banghead:tym bardziej, że nie jest to w niewiadomo jak mocnym sprzęcie, tylko w małym dwusuwie :icon_exclaim: Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 blok silnika jest jeden tylko ze względów technologicznych jest wykonany z 2 lub 3 elementów ale stanowi jedną całość i tych części nie wolno bezkarnie zamieniać z innymi. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Panie Piotrze, czyli musze wymienić obydwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost rider Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 WitamKartery należy bezwzględnie wymieniać parami, są współosiowane, stanowią całość. Jak kupisz jeden i założysz do innego to napewno nie będzie to dobrze działało.Szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Podczas produkcji komplet jest skręcany i jako całość obrabiany - np. otwory na łożyska wału korbowego i skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Panie Piotrze, czyli musze wymienić obydwa?Oczywiście że tak bo to nierozłączna całość Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam!A co Państwo, sądzicie, o pospawaniu tego starego karteru.Dziura ma miejsce na dole skrzyni korbowej.Czy spaw spełni swoją rolę? (Chodzi o pospawanie u profesjonalego spawacz, który siedzi w branży kilkanaście lat.) Pozdrawiam Krzysztof Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zloty46 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 jeśli zrobi to dobrze i naprawdę sie na tym zna to nie ma problemu przeciez tu chodzi tylko o to żeby olej nie ciekł a nie ma tam ciśnienia itp. Na pewno wyjdzie Ci taniej niż kupić używane kartery ............i silnika nie musisz rozbierac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam!A co Państwo, sądzicie, o pospawaniu tego starego karteru.Dziura ma miejsce na dole skrzyni korbowej.Czy spaw spełni swoją rolę? (Chodzi o pospawanie u profesjonalego spawacz, który siedzi w branży kilkanaście lat.) Pozdrawiam Krzysztof Ja tak miałem .. Kolega w crosówce też miał pospawany.. wszystko działało jak należy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam!Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.Zdecydowałem się na pospawanie.Wyjdzie taniej niż komplet używanych karterów.............i silnika nie musisz rozbierac No niestety. Muszę.Tam w środku walają się jakieś kawałki tłoka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Kszyhoo widzę, że stało ci się dokładnie to samo co mi. Też na zestawie Malossi 110 ccm ? Mi urwał się kawałek tłoka (część płaszcza - tak to sie chyba nazywa) i wyszło dołem. Też miałem pospawane te kartery, przy okazji remont silnika i moto śmigało aż miło ;D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.