Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Stacyjka w TTr to zwykły przełącznik on/off. Jak nie jest komuś bardzo potrzebny to można śpiąc na krótko :bigrazz: albo zamontować gdzie indziej inny przełącznik. Ja szczerze po tej zimie przypadkiem na to natrafiłem testowałem nowy pulpit i żeby nie odpalać moto podpiąłem oku pod regiel :bigrazz: … przekręcam a tu cisza (już myślałem ze cos spieprzyłem) ale delikatne ruszenie stacyjką i raz łapało raz nie … niestety nie jest to rozbieralne.. ale są ze 2 otwory :biggrin: przez które można przepuścić kontakt spray i przeczyścić styki. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przyczyn złego odpalania na zimnym to raczej w gaźniku szukać, nie?

W tamtym sezonie wystarczyło dwa razy bez zapłonu na ssaniu potem jeden kop i paliła jak zła, teraz strzeli w tłumik jak zapali to przerywa dopiero tak po 3 minutach normalnie chodzi i pali na ciepło już od strzału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pamięci wymiarów Ci nie podam ale są to standardowe 3 łożyska (od zebatki 2) do dostania w byle jakim sklepie z łożyskami. Z wybijaniem zawsze są problemy jeśli dobrze pamiętam najpierw wybijasz pojedyncze żeby ułatwić sobie sprawę z drugiej strony. Posiadam takie ściągacze do łożysk wewnętrznych ale szczerze jeszcze ani jednego łożyska z koła nim nie wyciągnąłem. Tylko młotek jakiś pręt stalowy, piaste lekko podgrzać palnikiem i dużo cierpliwości.

Edytowane przez bartek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piaste lekko podgrzać palnikiem i dużo cierpliwości.

 

Tak jak Bartek pisze. Podgrzanie bardzo pomaga- sam przerabiałem to z łożyskami na dźwigniach kiwaczkowych. A cierpliwość, to element niezbędny. Najważniejsze, żeby wybijać powoli, równo z każdej strony. Jak masz dostęp do jakiejś dużej wiertarki na masywnym statywie, fajnie się wtedy wyciska i wciska łożyska, bo idzie równo i przez ramię od wiertarki masz dobre wyczucie siły.

Jeśli o łożysko idzie, na bocznej ściance zewnętrznej powierzchni tocznej łożyska powinny być wytłoczone numery katalogowe. To są standardowe numery, które ma to konkretne łożysko o danym wymiarze i po nich dobierzesz sobie w sklepie z łożyskami właściwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, :wink: jaki polecacie olej do TTR jeździłem na motulu 5100 ale ostatnio zalałem to coś i sprzęgło strasznie mi ciągnie przed każdym odpaleniem musze rozklejać sprzęgło :icon_idea: (w czasie jazdy nie jest lepiej praca sprzęgła straszna)… nie wiem czy trafiłem na taką elegancka butle :bigrazz: , ale trochę poczytałem i jakość motula podobno spadła…wiec co polecacie silnik mam w b dobrej kondycji ttr nie jest wysilona wiec chodzi mi głównie o piękna prace sprzęgła :icon_mrgreen: .

 

Repsol 4T Offroad

Castrol Offroad 4T

O tych olejach wyczytałem dobrą opinie

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, :wink: jaki polecacie olej do TTR jeździłem na motulu 5100 ale ostatnio zalałem to coś i sprzęgło strasznie mi ciągnie przed każdym odpaleniem musze rozklejać sprzęgło :icon_idea: (w czasie jazdy nie jest lepiej praca sprzęgła straszna)… nie wiem czy trafiłem na taką elegancka butle :bigrazz: , ale trochę poczytałem i jakość motula podobno spadła…wiec co polecacie silnik mam w b dobrej kondycji ttr nie jest wysilona wiec chodzi mi głównie o piękna prace sprzęgła :icon_mrgreen: .

 

Repsol 4T Offroad

Castrol Offroad 4T

O tych olejach wyczytałem dobrą opinie

:wink:

 

 

Aż tak Motul siadł? Może sprzęgiełko klęka? Ja latalem też na Motulu 5100 w ttr. Było super. Silnik ładnie chodził, sprzęgło też. Po zrobieniu uszczelniaczy kumpel zalał mi Castrolem mineralnym (jak znajde coś więcej to napisze) i szczerze powiem w zasadzie nie słyszałem, czułem żadnej różnicy. Ani w pracy silnika specjalnie ani np w pracy sprzęgła... Mam nadzieję że Motul trzyma fason bo teraz do swojego właśnie Motula (300V) chce wlać z uwagi na sporo opinii dot dobrze pracującego na nim sprzęgła....

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic zmówiłem już respola offroad 4T i zobaczymy… sprzęgło jest ok. bo w tamtym sezonie wymieniałem tarcze na vesrah sprężyny też miałem zakupione ale oryginalne wyglądały zdecydowanie lepiej….po wym. zalałem motul i było ok.( zrobiłem 4tys :wink: ). a tuż przed zima miałem kolejną wymianę zrobiłem może z 400km i już po tej wymianie sprzęgło działało nie poprawnie tak się sklejało/a ze nawet na 3-4 biegu był problem z rozklejeniem a bez tej operacji wrzucenie 1 to śmierć dla skrzyni…po zimie to samo…Może i trafiłem na jakąś podróbkę :banghead: nie wiem ale szkoda mi znów 120zł ryzykować i nie mieć pewności ze będzie to dobry olej…w GS tez na nim latałem i było ok…nic takie czasy wszędzie podroby NGK DID itp… jak dojdzie respol i zaleje zdam relacje jak TTr pracuje na tmy że oleju :crossy: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że od Junaka pasuje tylko przy klamce trzeba dać tzw. końcówkę awaryjną. Jak linka i sprzęgło prawidłowo chodzi to pojeździsz bardzo długo. Cena ok 15 zł. Ale najlepiej iść gdzie dorabiają linki i masz elegancko na wymiar. Oryginalna w serwisie ok 120 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że od Junaka pasuje tylko przy klamce trzeba dać tzw. końcówkę awaryjną. Jak linka i sprzęgło prawidłowo chodzi to pojeździsz bardzo długo. Cena ok 15 zł. Ale najlepiej iść gdzie dorabiają linki i masz elegancko na wymiar. Oryginalna w serwisie ok 120 zł.

 

Dokładnie, szkoda kasy nabijać kolesiom. Jak tylko pancerz jest OK to dorabiać. Ja dałem teraz od gazu bo zaczynała sie siepać - 25 zeta za komplet i smiga idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...